jönni kirjoitti:mun mielestä clk on jo vakiona aikas komia peli mut toi on kyl ihan törkeen kommee peli! ja vielä ku hiukan tehojaki ni kyllä varmasti pakenee komiasti ja tietysti mustan pilven saatelemana!
Kiitos kehuista!
Tuo ei muuten savuta näillä säädöillä yhtään.
Pitää nostella syöttöjä vielä lisää kunhan tuikku kerkeää naplaamaan niin ei kukaan luule bensa vehkeeksi
Ei mullakaan, mutta mulla tupsauttaa kyllä sen verran kun paikaltaan lähdetään, että ei tuota nyt ihan bensa vehkeeks voi luulla. Vauhdissa sitten ei enää juuri mitään näy peileistä. Juu laittakaas lisää syöttöjä vaan ja kertokaa sitten tulokset
Taidan törkätä omani vakioksi kun talvi tulee. Tai oikeestaan tuosta vois lastuttaa jopa alitehoisen kun niin helposti kolmio vilkkuu talvella.
Ei käynyt panoraman toiveet toteen, onneksi oli sentään mukana hakumatkalla eli on nyt osasyyllinen viimeisimpään hankintaan
Lennettiin tiistai aamuksi lontooseen, sieltä sitten keskiviikkona ranskaan ja navigaattori asetukselle -vältä motareita.
Läpi ranskan, luxemburgin ja belgian pikkuisia serpentiiniteitä.
Saksa,tanska,ruotsi motaria, suomi perunapeltoja.
maku kirjoitti:Kiitti ihan mukava ajella (paitsi ruuhkassa).
Se on ollu kolmen eri firman esittelyautona.
Laitettu aika paljon kaikkea kivaa. 0-100 4s ja 0-160 9s...
Varmaan kohtuu ketterä.
Miten vääntöpuoli; kompensoiko kevyt massa ja välitykset vääntöeron pikkukierroksilla? Vai joko on diesel mb vallan unohtunut?
C 219 CLS 55 AMG 580 hp / 815 Nm
W 211 E 280 CDI 7-Gear Avantcarde Sport -07 300 hp / 660 Nm
CL 203 C 180K -04
C 124 320 24 Coupe Sportline -94
www.facebook.com/turbotec.fi/
Aiemmin:
W 204 C 220 CDI -08
W 211 E 220 CDI Classic -05
W 211 E 220 CDI Classic -03
S 203 C 220 CDI Classic -01
W 210 E 200 CDI Classic -99
W 201 190 E 2.0 -94
W 124 230 E - 89
Viitosella ja kutosella ei enään lähde räjähtävästi alle 4000 rpm:än. Onneks vetoaluetta riittää 9000 asti
Kuitenkin viitosella ja kutosella voi ajella vaikka 40km/h helposti.
Välitykset rittää vähän reilu 260km/h asti.
Kun on tottunut yli 700nm vääntöön niin aluksi tuntui laiskalta ennenkuin oppi että täytyy vaihtaa pienempää silmään jos haluaa takaraivon niskatukeen...
Ratti on vielä väärällä puolella, siirtyy talven aikana vasemmalle!
Rooverin kone oli aikas susi, ei taida monessakaan olla niitä enään jäljellä
Laitan tarkempia speksejä projektistoorin kera jonnekkin foorumille kunhan kerkeän aloittaa ehostamisen. Laitan tänne sit linkkiä!