Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn kun emännän autoon joutuu vaihtamaan 120000 huollossa sen härvelin ( sori ei mersu vaan volvo

EI yhtään kun sen tekee oikeenholisti72 kirjoitti:kävi mielessä tuokin vaihtoehto että nakkaa sen pöntön mäkeen..., mut mitenhän paljon pukkaa vikakoodeja sen jälkeen...
Puhutko tuosta allekirjoituksessasi mainitusta autosta? Siinä ei kovin paljoa koodia muutettavaksi olekaan.Tährellinen kirjoitti:Jos se hiukkassuodatin on se tai ne pallerot heti pakosarjan jälkeen pakoputkessa, niin minä heitin ne mäkeen jo muutama vuosi sitten, kun uusin pakoputken etummaisen osan.
Mitään muuta muutosta en huomannut auton toiminnassa, kuin moottorin äänestä kiihdyttäessä jäi sellainen rähinäsevä ääni pois. Siis käy paljon siistimmin.
Mää mitään koodeja korjaile. Ajan vaan.
Joo siitä puhun. Koitan noista koodillisista autoista pysyä kaukana.DBFI kirjoitti:Puhutko tuosta allekirjoituksessasi mainitusta autosta? Siinä ei kovin paljoa koodia muutettavaksi olekaan.Tährellinen kirjoitti:Jos se hiukkassuodatin on se tai ne pallerot heti pakosarjan jälkeen pakoputkessa, niin minä heitin ne mäkeen jo muutama vuosi sitten, kun uusin pakoputken etummaisen osan.
Mitään muuta muutosta en huomannut auton toiminnassa, kuin moottorin äänestä kiihdyttäessä jäi sellainen rähinäsevä ääni pois. Siis käy paljon siistimmin.
Tährellinen kirjoitti:Jos se hiukkassuodatin on se tai ne pallerot heti pakosarjan jälkeen pakoputkessa, niin minä heitin ne mäkeen jo muutama vuosi sitten, kun uusin pakoputken etummaisen osan.
TämäJoo siitä puhun. Koitan noista koodillisista autoista pysyä kaukana.
Mää vaan ajan.
Vai pitää muka CDI olla, että tänne voi kommentoidaCDI203 kirjoitti:Tährellinen kirjoitti:Jos se hiukkassuodatin on se tai ne pallerot heti pakosarjan jälkeen pakoputkessa, niin minä heitin ne mäkeen jo muutama vuosi sitten, kun uusin pakoputken etummaisen osan.
Mää mitään koodeja korjaile. Ajan vaan.TämäJoo siitä puhun. Koitan noista koodillisista autoista pysyä kaukana.
Mää vaan ajan.varmaan autanee jutun aloittanutta paljon...
Ei kai?Tährellinen kirjoitti:Vai pitää muka CDI olla, että tänne voi kommentoidaCDI203 kirjoitti:Tährellinen kirjoitti:Jos se hiukkassuodatin on se tai ne pallerot heti pakosarjan jälkeen pakoputkessa, niin minä heitin ne mäkeen jo muutama vuosi sitten, kun uusin pakoputken etummaisen osan.
Mää mitään koodeja korjaile. Ajan vaan.TämäJoo siitä puhun. Koitan noista koodillisista autoista pysyä kaukana.
Mää vaan ajan.varmaan autanee jutun aloittanutta paljon...
Joskus ei vaan onnistu(toimii vaan hetken pesun jälkeen vaikka ihan puhtaaksi näytää tulevan) samalla vaivalla sen tyhjentääjp_olli kirjoitti:Saa sen pöntön pestyäkin.
Tervetuloa vaan foorumille. Kannattaa lukea vähän vanhoja juttuja jos kysymykseen vaikka löytyisi jo vastauksiakin. Tässä nimenomaisessa tapauksessa riittää jos lukee tämän threadin, tai edes sen pari viimeistä postausta (ennen kysymystä).Turo kirjoitti:Terve!
Autollani mercedes 220cdi c-malli ajettu nyt 290 tkm alkaa hiukkassuodatin olemaan lopussa, herjannut ostohetkestä 150tkm aina välillä.Ny aina häiriö päällä ja välillä tulee jo kierrosrajoituskin päälle... Nyt olis hakusessa eteläsuomessa henkilö joka poistaisi koko kapistuksen ja suorittaisi uuden ohjelmoinnin. Jos tulee mieleen niin Kiitoksia!
Mistä mallista lähtien tuo pönttö on tullut mersuihin? Olen olettanut , että omassani ei tuota riesaa olisi, mutta erehdyinkö ?zatiainen kirjoitti:Aikonaan pönttö poistettu ja ohjelmaa munklattu. Loistavasti, tai normaalisti, on auto pelannut ja just sain katsastusmieheltä rehelliset kehut päästömittauksen jälkeen.
Tr
Katselin tuota omaa C 200cdi-06/07 niin kantakortissa on EURO-4 luokitus mutta en kyllä löytänyt hiukkassuodattimesta mainintaa.tuikku kirjoitti:.
-03 alkaen.
Mutta vain uustuontiautoissa.
Kotimaan malleissa käytännössä vasta V6 moottorin yhteydessä.
Kato rekisteriotteesta, eiköhän se siellä lue, euro3-ei, euro4-jees.