Hienolta näyttää kuvissa, mutta kannattaa tietysti tarkastaa ihan kaikki mahdollinen. Kuka nyt ei ostettavasta autosta tarkastaisi kaikkea mahdollista, mitä vaan osaa? Ja jos ei osaa niin voihan joku asiantuntija auttaa. Mahdollinen ruostehan se noissa kalliiksi ja vittumaiseksi tulee, muuten nyt ihan mukava ylläpitää. Älä anna tunteille valtaa ton ikäsen Väykyn suhteen, vaan syynää ihan helvetin tarkasti ja aja pitkään, vaikka useempi tunti.
Sen verran täytyy paljastaa, että Väyrysten hankinnan jälkeen ei oo ollut autokuumetta oikeestaan mihinkään muuhun merkkiin ku tietty sitten uudempaan Mersuun ja sen pitääkin sitten olla jo 6-7 vuotta uudempi, että olis edes hieman parempi. Kyllä Väykky on aika perkeleen hyvä ajaa just noilla 300TD ja 320cdi koneilla (joten miksei olis isommalla bensakoneellakin). Ensin maksettiin oppirahat 220DSL:n kanssa (eihän siinä mitään vikaa ollu, mutta pois se piti vaihtaa kun oli niin laiska kulkemaan).
Vaikea on samalla hintaa saada enempi autoa jostain muusta mallista tai merkistä, käykää vaikka vertaamassa mitä vastaavalla rahalla saa. Itse kyllä panostaisin ruosteettomuuteen ja hakisin ulkomailta. Eiköhän moni suomiauto ole jo aika mätä, kun ei niitä vissiin jakseta pestäkään. Itse hain -00 320cdi:n 2,5 vuotta sitten Saksasta, eikä vaivaa ruosteet mitenkään (kop kop, nyt kun kehuu niin voihan se olla että ens talven aikana lahoaa täysin). Minä muuten olin ko. autolla koeajoreissulla Hampurissa useempia tunteja, ja sen lisäksi syynäsin kaikki mahdolliset ruostepaikat erittäin tarkkaan alta, päältä, sisältä, että semmonen 6 tuntia siinä meni että saatiin paperit aikaiseksi lopulta ja myyjä oli ihan kärsivällinen (ihme kyllä, halusi itsekin esitellä autoajelun merkeissä kaupunkia jne). No tästä huolimatta autoon vaihdettiin kyllä samana vuonna alusta yms. palikkaa Suomessa pieni kottikärryllinen, jotta sai loistopelin.