ei oo ahdettu versio tuo ylempi kuva veikaisin että työn määrä on molemmissa konevaihtoehdoissa aikalailla sama...
haetaanko sulle luovuttaja-kompura? tämmösen tuontipelin kun ostaisit, saisit myytyä ylimääräset osat pois ja kustannukset olis tosi alhaiset sen jälkeen, halvimmat on tonnin luokkaa, vähä paremmat vajaa kaks tonnia
ei jäis paljoo hintaa autolle ku myis nahkasisustat, ikkunanostimet, ym ym pois,
Tuo kompura tekniikka olis varsin mukava lankussa, niissä ku ei muuten oikeen oo järkevää käyttispeli tekniikka ja lankussa ei olis se jatkojalostuskaan niin hankalaa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
joo kompurasta saa jo hyvin pienellä vaivalla enemmä tehoa ulos ku EVO2 cossusta. Sitten jos oikeesti näkee vaivaa niin siitä on mahollista vetää ulos kaikki lailliset hevosvoimat mitä coupesta saa ottaa. Cossun kone on jo valmiiks sen verran hyvä, että sitä on vaikea parantaa normaalihemmon budjetilla... ilman ahdinta.
Niin no tuolta ruotsista sais kyl halvalla luovuttajan.. Kun ei veroja tuu päälle nii ei ollenkaan huono vaihtoehto..
Mutta mites nämä kaikkien kammoksuvat johto ecu yms. hapertumiset.. Missä kohtaa niitä on paranneltu ja mitäköhän korjaus oikein kustantais (osat lähinnä)
Ja sitten se asennus puoli, kun eikös tässä M111 ole kaiken maailman ajonestot sun muut mitä ei mun karvalakki coupesta kyllä löydy.. Tuottaako ongelmaa?
R129 300SL vm-92
Ex- C124 230ce vm-89
Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!
Hårdi kirjoitti:
Ja sitten se asennus puoli, kun eikös tässä M111 ole kaiken maailman ajonestot sun muut mitä ei mun karvalakki coupesta kyllä löydy.. Tuottaako ongelmaa?
tässä kohtaa viimeistään kuvaan astuu se aftermarket ECU ja ne johtosarja murheet voi myös unohtaa, kun johdotukset kuitenkin joutuu uusimaan...
kyllä moottorin vaihto fyysisesti on suurempi työ, kuin uuden ECU:n asentaminen ja johtosarjan tinaaminen... onhan se sellaista näpertämistä, mutta sen voi halutessaan tehdä vaikka sisätiloissa...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
nyt sulla on liikaa negatiivisia ajatuksia tän suhteen. Koska olet moottorinvaihtoa kuitenki tekemässä, niin mekaniikkaahan sä olet vain siirtämässä, et aivoja.. Megasquirt ohjaamaan kaikkea moottorin toimintaa. Ei ongelmia sen jälkee ajonestojen yms. kanssa. Ite en siitä tiä yhtää mitää... viel. eikä näis neloskoneis ole ollu johtojen kans ongelmia. Ne o pääasias suora-6 ja V8 alkupään malleissa.
Selevä... Pitää ensimmäisenä kai hoitaa asennevamma
Ei vaan huvittais lähtee perse edellä puuhun vaan ottaa asioista edes vähän selvää.. Ehtii tosin hyvin suunnitella kun muutaman yllärin takia pitää painaa duunia ja kerätä rahaa ainakin pari kuukautta. Sit kun budjetti on vihdoin kasassa metsästän luovutus auton ja todellinen projekti alkaa..
Ja jos jollain on Tampereen läheisyydessä hallia tiedossa jota vois vuokrata niin infoa mulle.. Tän hetkinen paikka menee kohta purkuun ja se vähän hankaloittaa...
R129 300SL vm-92
Ex- C124 230ce vm-89
Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Ja kun tekniikka mietin ja rahaa keräilen niin ehtii hyvin ulkoasua ja sisustaa kohentaa.. Tänään tuli postiin kaukokeskuslukitus.. Huomen aamulla alkaa sen kanssa painiminen..
Jos vaan muistan niin napsin pari kuvaa siitäkin.. Olikos se boksi jommankumman takapenkin alla?
P.s Jos jollain on extra coupen nahkasisusta niin apus tänne..
R129 300SL vm-92
Ex- C124 230ce vm-89
Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!
comfort jooo ton boksin alla on viel 2 muuta boksia. yhteensä toistakymmentä töpselii.
comfort on mm. kun ovi on auki, ja avaimet taskussa, saa ikkunat ja kattoluukun kiinni laittamatta virtoja päälle. Ja oven lukosta kääntämäl luukut sulkeutuu myös.
Viimeksi muokannut Sergey, Pe 17.09.2010 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hårdi kirjoitti:comfortti? Kävin äsken repimässä kaikki takapenkit irti eikä tommosta boksia mistään löytyny..
Comfortboxi siis vetää sähköhärpättimet (ikkunat ja kattoluukku) kiinni samalla ku lukitsee ovet jos pitää sitä avainta käännettynä lukossa vähä aikaa... Vanhemmis lankuis lisävaruste ja tais tulla vakkariks -89 jos en nyt ihan väärin muista?
Sergey kirjoitti:comfort on mm. kun ovi on auki, ja avaimet taskussa, saa ikkunat ja kattoluukun kiinni laittamatta virtoja päälle.
Siis tarkotatko sitä että ku raottaa ovea nii saa nuo ikkunat suljettua ilman avainta virtalukossa? Tuo toiminto löytyy munki lankusta vaikka ei tuota comforttia löydykkään.
Sergey kirjoitti:kyllä sitä tarkoitin. ei löytynyt tuossa mun 1990 300TE:ssä joka mulla oli reilun kuukauden ennen volkkaria.
Mutta tuossahan pitäisi jo olla comfort toiminto muutenki? Joskus kyllä luin foorumilta että tuo comfort tuli vakiovarusteeksi -89 ku muistan vielä kironneeni ku oma rottelo on -88 ja boxia ei tosissaan ole Tuossa mulla on ihan vaan samanlainen katkaisia siellä ovessa ku esim. sisävaloilla on ja sen avulla ohjailee virtaa ikkunoille.
mielenkiinnosta kävin testailemassa omaa autoani ja siinä ikkunat ei liiku, jos ovi on kiinni, mutta toimivat, kun oven avaa... kattoluukku ei kuitenkaan toimi, jos virta ei ole päällä onko tuossa sitten joku "soft comfort" varustus niin ja auto -89 mallin w124 300E..
niin ja niitä ovivalon katkaisijoita on vain 1 kpl, siinä alapuolella näyttää olevan kyllä paikka toiselle, mutta siinä on nyt tulppa...
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Ja chätti jatkuu
Ettei tuo nyt olisi sillee että nuo ikkunat kuuluu mennä kaikissa malleissa kiinni ku raottaa ovea mut kattoluukku menee vaa jos löytyy tuo mukavuus-toiminto?
sonikki kirjoitti:Ja chätti jatkuu
Ettei tuo nyt olisi sillee että nuo ikkunat kuuluu mennä kaikissa malleissa kiinni ku raottaa ovea mut kattoluukku menee vaa jos löytyy tuo mukavuus-toiminto?
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."