
117 koneen ruiskun osien vaihtoa
117 koneen ruiskun osien vaihtoa
Jos äijällä on ns. rikkinäinen ruiskuosasto 380:sessä koneessa niin voiko laittaa samat osat saman ikäisestä 500:sesta eli vaihtais kaikki kansien välissä olevan osaston mites imusarja taitaa olla erikokoset kanavat mahtaako pelittää 

250 SE coupe W111
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
- jokkeri-82
- Vakiokalustoa
- Viestit: 158
- Liittynyt: Pe 30.07.2010 11:27
- Paikkakunta: Harjavalta
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Kaikki muut osat ovat samoja 117.961 ( 500 ) koneen ruiskussa, paitsi juuri tuo imusarja.
Eli pitää vain vaihtaa imusarja vanhasta 380:sesta ja laittaa ehdottomasti uudet imusarjantiivisteet!
Eli pitää vain vaihtaa imusarja vanhasta 380:sesta ja laittaa ehdottomasti uudet imusarjantiivisteet!
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
+ prätkiä ja mopoja läjä
Kuvia romuista:
http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Auto tuli Rapakon takaa ja todennäköisesti on meksikaanot ruuvanneet laitteistot niin sekaisin ja tinailleet kohtuulisia ohituksia bokseihin ettei taho käydä. Käy starttipilotilla hetken. Ja irto komponentteja on rikki/viritelty, että joko viissatku nokalle tai siitä soivat osat alkuperäiseen eli öljypohja, öljyputsari ja jotain muita kilkkeitä että mahtuu w107 keulalle. Näin asiaa olen nyt kaavaillut
250 SE coupe W111
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213