117 koneen ruiskun osien vaihtoa

Mersujen (ja vain Mersujen tai suoraan niihin liittyvät) korjaustarinat, -ohjeet ja muut vastaavat projektikertomukset.
Vastaa Viestiin
maija2
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 45
Liittynyt: Ma 27.09.2004 15:35
Paikkakunta: Pori

117 koneen ruiskun osien vaihtoa

Viesti Kirjoittaja maija2 »

Jos äijällä on ns. rikkinäinen ruiskuosasto 380:sessä koneessa niin voiko laittaa samat osat saman ikäisestä 500:sesta eli vaihtais kaikki kansien välissä olevan osaston mites imusarja taitaa olla erikokoset kanavat mahtaako pelittää :shock:
250 SE coupe W111
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
Avatar
jokkeri-82
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 158
Liittynyt: Pe 30.07.2010 11:27
Paikkakunta: Harjavalta

Viesti Kirjoittaja jokkeri-82 »

eiköhän ne muuten passaa mutta toi imusarja tuskin istuu kovinkaan mallikkaasti, m116 ja m117 kun on erikorkuiset lohkot. Lisäks k-jetin ilmamäärämittarin "kartiot" on kaiketi erillaiset. Kait ne voi ottaa vanhasta? :shock:
Avatar
Antti M.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1064
Liittynyt: Ti 28.09.2004 09:57
Paikkakunta: Pietarsaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Antti M. »

Mikäs siitä 380 ruiskusta on rikki, et voisko korjata vaan?
Millhill Performance
-Built With Pride-
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Kaikki muut osat ovat samoja 117.961 ( 500 ) koneen ruiskussa, paitsi juuri tuo imusarja.
Eli pitää vain vaihtaa imusarja vanhasta 380:sesta ja laittaa ehdottomasti uudet imusarjantiivisteet!
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
maija2
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 45
Liittynyt: Ma 27.09.2004 15:35
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja maija2 »

Auto tuli Rapakon takaa ja todennäköisesti on meksikaanot ruuvanneet laitteistot niin sekaisin ja tinailleet kohtuulisia ohituksia bokseihin ettei taho käydä. Käy starttipilotilla hetken. Ja irto komponentteja on rikki/viritelty, että joko viissatku nokalle tai siitä soivat osat alkuperäiseen eli öljypohja, öljyputsari ja jotain muita kilkkeitä että mahtuu w107 keulalle. Näin asiaa olen nyt kaavaillut
250 SE coupe W111
EX:
280 SEL W108
380 SL W107 x 2
500 SL x 2 R230
300 CE W124
270 cdi w211
220 TE w124
500 SE w126
220 E W213
Vastaa Viestiin