Minkä mallin väyrynen kannattaa
Minkä mallin väyrynen kannattaa
Mikä olis järkevin väyrynen hankkia moottorin ja vuosimallin mukaan, ja hintaluokkaa vaikka alle 8t€
kuluttako 300 kuinkapaljon ja miten laatikot kestää, automaattia ajattelen ei manuaalia ollenkaan.
Vai olisko joku yli 2000 220 CDI hyvä vaihtoehto
Varmaan kaikilla on omat mielipiteet mutta olis kiva sada hiukan kannustusta hankintaan.....
kuluttako 300 kuinkapaljon ja miten laatikot kestää, automaattia ajattelen ei manuaalia ollenkaan.
Vai olisko joku yli 2000 220 CDI hyvä vaihtoehto
Varmaan kaikilla on omat mielipiteet mutta olis kiva sada hiukan kannustusta hankintaan.....
MERSULLA ON HYVÄ AJAA, silloin kun se toimii.
Facelift ja CDI
Facelift ihan jo pelkän ulkonäön takia mut myös huomattavan vakiovarusteiden määrä takia pre-faceliftiin verrattuna, mainittavimpina mm. ajotietokone, vakkari, ilmastointi, 6x bägit, luistonesto(?) jne.
Jo ihan perus 200CDI on ainaki lastutettuna ihan mukava peli liikkumahalujen ja kulutuksen puolesta.
Sen verta mukavia kokemuksia noista CDI:stä että vannoutuneen bansamiehenäki tullu harkittua seuraavaaksi tuollaista ja mielellään kutosena

Jo ihan perus 200CDI on ainaki lastutettuna ihan mukava peli liikkumahalujen ja kulutuksen puolesta.
Sen verta mukavia kokemuksia noista CDI:stä että vannoutuneen bansamiehenäki tullu harkittua seuraavaaksi tuollaista ja mielellään kutosena

S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
ja ehdottomasti vitos tai kutoskoneella, mieluiten 320 mut hätätapaukses 270. arrrmoton nuhapumppu se on noilla alle 150 heppasilla koneilla. eiks se viel ollu niin että 200 ja 220cdi o sama moottori ja piristettynä saman tehoiset? ts. samantie ottaa 200 ja chippaa sen. samal rahal enemmä tehoa siis. koska sitä ne tarvii kuitenki
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Täältä ääni facelift 270 väykylle,puolen vuoden ja 23 000 km.kokemuksella erittäin tyytyväinen.
Ohjelmoituna tuollakin kerkeää muun liikenteen seassa.
Itelle ei kulutuksella ole niin merkitystä,mutta tuossa melko hyvin linjassa kulkupuolen kanssa.
Viimeisen 2500 kilometrin kulutukseksi ajotietokone näyttää 5,7 vaikkei mitään taloudellisuusajoa tule harrastettua.
Todellinen kulutus siinä kuuden kieppeissä.
Ohjelmoituna tuollakin kerkeää muun liikenteen seassa.
Itelle ei kulutuksella ole niin merkitystä,mutta tuossa melko hyvin linjassa kulkupuolen kanssa.
Viimeisen 2500 kilometrin kulutukseksi ajotietokone näyttää 5,7 vaikkei mitään taloudellisuusajoa tule harrastettua.
Todellinen kulutus siinä kuuden kieppeissä.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
kyllähän ne laatikot ja koneet kestää. Kori vain katoaa ympäriltä.
Eli ruosteet kun tutkii, niin se auttaa jo paljon. (ovien alareunat tiivisteiden alta, kylkilistojen ympärykset, etujousien yläkupit, sedanissa takaluukun avausnapin ympäristö...)
Nuo pienet koneet on usein rääkätty loppuun. (kun ei ole tarpeeksi tehoa, niin pitää käyttää lähes koko ajan kaikkea mitä on) Kuten Sergey jo mainitsikin: 200cdi ja 220cdi on sama kone.
300 urpokiisseli tai 320ceedeeii (+270cdi)
Olisi omia suosikkeja. Tosin oikeasti hyväkuntoista cdi:tä taitaa olla aika vaikea saada suomesta budjetillasi.
Pre-faceliftien hinnat on jo sen verran alhaalla, että suht hyväkuntoisia ja hyvin varusteltuja alkaa saamaan jo alta 8t€
(tuohon facelift hypetykseen en lähde kun on pihassa molemmat. Mitään niin paljon parempaa en tuosta faceliftistä ole löytänyt että se selittäisi hintaerot. Pre-faceliftissä on ruma etupuskuri, mutta sekin on helppo vaihtaa. Tai sitten ostat AMG-varustellun niin kuin minä)
Eli ruosteet kun tutkii, niin se auttaa jo paljon. (ovien alareunat tiivisteiden alta, kylkilistojen ympärykset, etujousien yläkupit, sedanissa takaluukun avausnapin ympäristö...)
Nuo pienet koneet on usein rääkätty loppuun. (kun ei ole tarpeeksi tehoa, niin pitää käyttää lähes koko ajan kaikkea mitä on) Kuten Sergey jo mainitsikin: 200cdi ja 220cdi on sama kone.
300 urpokiisseli tai 320ceedeeii (+270cdi)
Olisi omia suosikkeja. Tosin oikeasti hyväkuntoista cdi:tä taitaa olla aika vaikea saada suomesta budjetillasi.

Pre-faceliftien hinnat on jo sen verran alhaalla, että suht hyväkuntoisia ja hyvin varusteltuja alkaa saamaan jo alta 8t€
(tuohon facelift hypetykseen en lähde kun on pihassa molemmat. Mitään niin paljon parempaa en tuosta faceliftistä ole löytänyt että se selittäisi hintaerot. Pre-faceliftissä on ruma etupuskuri, mutta sekin on helppo vaihtaa. Tai sitten ostat AMG-varustellun niin kuin minä)
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 256
- Liittynyt: Ma 03.08.2009 12:51
Täällä olis 1 kappaletta hyväkuntoisia 320cdi:tä, eikä ole ruosteongelmiakaan. Nyt lähtis edukkaasti pois ennen uudemman auton ostoa, vaan en mä sitä kyllä 8 k€:llä myyJeremyH kirjoitti:Pre-faceliftien hinnat on jo sen verran alhaalla, että suht hyväkuntoisia ja hyvin varusteltuja alkaa saamaan jo alta 8t€

.
Varusteisiin ja niiden tärkeyteen en ota kantaa, kun ne ei mulle mitään merkitse.
Pikkumoottoreiden tekniikkaan tuli face-liftin yhteydessä pikku parannuksia, muun muassa vnt-ahdin.
Suosittelisen sellaista mallia.
Enemmän sylintereitä = enemmän vetoja.
Kaikilla hyvin pärjää, ohjelmoituna paremmin.
Hinta/laatusuhteeltaan paras voisi olla 200cdi automaatti.
= sama auto, kun 220cdi, tehoero tehty ohjelmalla.
Ainakaan 220cdi,stä ei paljoa ylimääräistä kannata maksaa.
Tekniikan mitoitus on noissa kyllä kohdillaan, viritystä ajatellen.
Polttoainejärjestelmämässä on omat oikkunsa, kun syöttöjä oikeasti laitetaan, mutta korjaaminen ei ole kallista, sormet kuitenkin haisee ... pitkän aikaa.
Suuttimien kanssa voi joutua vähän taistelemaan.
Hurjan paljon ajetuissa automaatti sitten antautuu.
Varusteisiin ja niiden tärkeyteen en ota kantaa, kun ne ei mulle mitään merkitse.
Pikkumoottoreiden tekniikkaan tuli face-liftin yhteydessä pikku parannuksia, muun muassa vnt-ahdin.
Suosittelisen sellaista mallia.
Enemmän sylintereitä = enemmän vetoja.
Kaikilla hyvin pärjää, ohjelmoituna paremmin.
Hinta/laatusuhteeltaan paras voisi olla 200cdi automaatti.
= sama auto, kun 220cdi, tehoero tehty ohjelmalla.
Ainakaan 220cdi,stä ei paljoa ylimääräistä kannata maksaa.
Tekniikan mitoitus on noissa kyllä kohdillaan, viritystä ajatellen.
Polttoainejärjestelmämässä on omat oikkunsa, kun syöttöjä oikeasti laitetaan, mutta korjaaminen ei ole kallista, sormet kuitenkin haisee ... pitkän aikaa.

Suuttimien kanssa voi joutua vähän taistelemaan.
Hurjan paljon ajetuissa automaatti sitten antautuu.
.
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
tuikku (niukunauku) tutka.net
p.Ö5Ö 3444ÖÖ5
Jos tuommoiseen lastutettuun 200 alat kallistua, niin otappa yhteyttä. 
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3392730

http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3392730
Mun mielestä on TODELLA epärealistista pyytää 7800 € puoli milliä ajetusta karvalakki 200cdi:stä... Mun mielestä toi jonkun tarjoama 4800 € on ihan realistinen summa, mitä tommosesta voi saada tai joku vois maksaa ilman että tarvii hintaa häpeissään salailla.
6000 € saa Germaaniasta ja hyvin varustellun 220cdi avantgarde ja puolta pienemmillä kilsoilla. Siihen verot 2000 €. Että kummanko mieluummin ottaa, suomi-classicin 500 tkm ajettuna vai kunnon varusteilla 200 tkm ajettuna jos hinta on sama?
Toisaalta, ainahan se kannattaa kokeilla:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3385326
HÄVYTÖN hinta tossakin... On kumma jos tolla menee kaupaksi.
6000 € saa Germaaniasta ja hyvin varustellun 220cdi avantgarde ja puolta pienemmillä kilsoilla. Siihen verot 2000 €. Että kummanko mieluummin ottaa, suomi-classicin 500 tkm ajettuna vai kunnon varusteilla 200 tkm ajettuna jos hinta on sama?
Toisaalta, ainahan se kannattaa kokeilla:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/3385326
HÄVYTÖN hinta tossakin... On kumma jos tolla menee kaupaksi.
esim tämä 270CDI 2001 WDB2100161B387668 kuustonnia, orkkis ruotsiauto ja ajettu 180tkm. Täysi huoltokirja ne. Veroineen justii sen kaheksan tonnia.
Eikä ollut lähellekkää valikoiman halvin. tuolla hintaluokissa ne pyörii. noi 200cdi:t on reilu kaks tonnia jos mittaris 500tkm.
En ees yrittäny kattoa 99 ja vanhempia, menee jo hinta liian halvaks.
Eikä ollut lähellekkää valikoiman halvin. tuolla hintaluokissa ne pyörii. noi 200cdi:t on reilu kaks tonnia jos mittaris 500tkm.
En ees yrittäny kattoa 99 ja vanhempia, menee jo hinta liian halvaks.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
suomalainen haluaa aina suomiauton, suomiauton varusteillamasaf1 kirjoitti:Sitä en kyllä hogaa, mikä ihmisiä tossa manuaali-ilmastoinnissa oikeen viehättää kun on saatavilla automaatti-ilmastointikin?


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Joo ja kangaspenkit oksennuksen näkösellä kuosilla on plussaa
Comandia ei saa missään nimessä olla, kusenkeltaiset H7:t on paljo paremmat valot ku xenonit, webastokin on vaan lisäkulu...
Sanonpahan vaan sen, että 220D Classic Väykystä vuosia kärsineenä pystyn toteamaan, että peruskarvalakki ja yltäkylläisesti varusteltu Väyrynen ovat täysin eri autoja hengeltään. Sama se on moottoreissaki, kyllä 200cdi on ihan eri ku 320cdi. Ei niitä voi edes verrata. Okei, kyllä sillä Classicillakin pärjää, mutta kyllä se täysin varusteltu Avantgarde on ihan eri planeetalta. Kyllä mersu on Mersu vasta ku siinä on ensinnäkin automaattivaihteisto, toisekseen ylevä nahkasisusta ja valot joilla näkee jotain. Automaatti-ilmastointi, kattoluukku, parkkitutkat, Comandit, penkinjäähyttimet ja Boset yms. on siihen sitten vielä plussaa päälle.

Sanonpahan vaan sen, että 220D Classic Väykystä vuosia kärsineenä pystyn toteamaan, että peruskarvalakki ja yltäkylläisesti varusteltu Väyrynen ovat täysin eri autoja hengeltään. Sama se on moottoreissaki, kyllä 200cdi on ihan eri ku 320cdi. Ei niitä voi edes verrata. Okei, kyllä sillä Classicillakin pärjää, mutta kyllä se täysin varusteltu Avantgarde on ihan eri planeetalta. Kyllä mersu on Mersu vasta ku siinä on ensinnäkin automaattivaihteisto, toisekseen ylevä nahkasisusta ja valot joilla näkee jotain. Automaatti-ilmastointi, kattoluukku, parkkitutkat, Comandit, penkinjäähyttimet ja Boset yms. on siihen sitten vielä plussaa päälle.
Aijaa. Minä toin 2,5 vuotta sitten 320cdi ajettu 189 tkm, verot oli alveineen nelisen tonnia, josta sain alle donan takaisin eli yhteensä veroa maksettu kolmisen k€. Katoppa vaan nykyisiä 200cdi tai 220cdi 3 kk sisällä tehtyjä päätöksiä, niin kaikki väykkyjen veropäätökset alkaa 1:llä tai 2:lla.sportsman kirjoitti:Ikävä kyllä ihan 2:lla ei ala verot vaan menee 3- 4500 veroa riippuen kilometreistä.
Niinpä niin , katsoin nettilinkin mukaisen E270 ja E320 vuodelta 2002 veroa ,mutta tässä sinulle vielä listaus: (heinäkuun 2010 päätökset)
Vero tummalla !!
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0210 156 7.7 20 18650 16967.50 4547.29 1007 26.80 179
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0207 116 8.0 14 19923 18177.00 4871.43 1007 26.80 179
E 270 2.7 D STW AUT N 5D 125kW diesel 0209 167 7.8 21 14302 12802.00 3635.76 1007 28.40 192
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0203 157 8.3 19 18623 16942.00 4540.45 1007 26.80 179
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0207 101 8.1 13 20070 18316.50 4908.82 1007 26.80 179
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0206 137 8.1 17 18992 17292.40 4634.36 1007 26.80 17
Niin ja tässä E320 vm 2002
E 320 3.2 D AUT N 4D 150kW diesel 0212 195 7.7 26 18671 16987.40 4620.58 1007 27.20 18
Tässä nämä sinun E220 päätökset (auto siis vuodelta 2002) minä en kyllä huomaa 1 alkavia veroa ??
220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0209 108 7.7 14 19309 17594.00 4662.41 1005 26.50 177
E 220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0208 150 7.8 19 17808 16167.60 4284.41 1006 26.50 177
E 220 2.1 D STW N 5D 105kW diesel 0203 139 8.3 17 13812 12312.00 3299.61 1006 26.80 179
E 220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0209 153 7.8 20 17523 15896.80 4212.66 1006 26.50 177
E 220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0211 48 7.7 6 19117 17411.20 4613.95 1007 26.50 177
E 220 2.1 D AUT N 4D 105kW diesel 0206 99 8.1 12 18708 17022.60 4510.98 1007 26.50 177
E 220 2.1 D N 4D 110kW diesel 0208 132 7.9 17 17777 16138.20 4082.95 1007 25.30 167
E 220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0207 98 8.0 12 18733 17046.30 4517.28 1007 26.50 177
Vero tummalla !!
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0210 156 7.7 20 18650 16967.50 4547.29 1007 26.80 179
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0207 116 8.0 14 19923 18177.00 4871.43 1007 26.80 179
E 270 2.7 D STW AUT N 5D 125kW diesel 0209 167 7.8 21 14302 12802.00 3635.76 1007 28.40 192
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0203 157 8.3 19 18623 16942.00 4540.45 1007 26.80 179
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0207 101 8.1 13 20070 18316.50 4908.82 1007 26.80 179
E 270 2.7 D AUT N 4D 130kW diesel 0206 137 8.1 17 18992 17292.40 4634.36 1007 26.80 17
Niin ja tässä E320 vm 2002
E 320 3.2 D AUT N 4D 150kW diesel 0212 195 7.7 26 18671 16987.40 4620.58 1007 27.20 18
Tässä nämä sinun E220 päätökset (auto siis vuodelta 2002) minä en kyllä huomaa 1 alkavia veroa ??
220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0209 108 7.7 14 19309 17594.00 4662.41 1005 26.50 177
E 220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0208 150 7.8 19 17808 16167.60 4284.41 1006 26.50 177
E 220 2.1 D STW N 5D 105kW diesel 0203 139 8.3 17 13812 12312.00 3299.61 1006 26.80 179
E 220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0209 153 7.8 20 17523 15896.80 4212.66 1006 26.50 177
E 220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0211 48 7.7 6 19117 17411.20 4613.95 1007 26.50 177
E 220 2.1 D AUT N 4D 105kW diesel 0206 99 8.1 12 18708 17022.60 4510.98 1007 26.50 177
E 220 2.1 D N 4D 110kW diesel 0208 132 7.9 17 17777 16138.20 4082.95 1007 25.30 167
E 220 2.1 D AUT N 4D 110kW diesel 0207 98 8.0 12 18733 17046.30 4517.28 1007 26.50 177
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Harmi vaan ettei noista autoista ole ollut kyse, vaan "jostain vm. 2000 220cdi:stä" alun perin, johon joku on suositellut 200cdi:tä, jota pidin kalliina noin 8000 € hinnan ja karvalakkisuuden vuoksi. Toinen vaihtoehto oli 300, minkä valmistus on loppunut heinäkuussa 1999.
Kannattaiskohan opetella lukemaan? Minä en ole missään vaiheessa puhunut mitään vm. 2002 e270cdi tai e320cdi veroista ja tämä "Katoppa vaan nykyisiä 200cdi tai 220cdi 3 kk sisällä tehtyjä päätöksiä, niin kaikki väykkyjen veropäätökset alkaa 1:llä tai 2:lla." pitää edelleen paikkansa (jos kyse oli jostain vm. 2000 niin voi katsoa vaikka vuosimalleja 1999-2001) alkuperäisen kysyjän kysymyksen perusteella.
Kannattaiskohan opetella lukemaan? Minä en ole missään vaiheessa puhunut mitään vm. 2002 e270cdi tai e320cdi veroista ja tämä "Katoppa vaan nykyisiä 200cdi tai 220cdi 3 kk sisällä tehtyjä päätöksiä, niin kaikki väykkyjen veropäätökset alkaa 1:llä tai 2:lla." pitää edelleen paikkansa (jos kyse oli jostain vm. 2000 niin voi katsoa vaikka vuosimalleja 1999-2001) alkuperäisen kysyjän kysymyksen perusteella.
Hyvää Huomenta myös sinulle , Onpas sinulla mukava tapa aloittaa päivä !!
Ehkä sinun kannattaisi oppia lukemaan sillä jos tavaat ketjua niin huomaat että suositeltiin E270 vm 2002 josta oli myös linkki. Taisit olla taas ainoa joka rupesi kääntämään ketjua negatiiviseen suuntaan !
Ehkä sinun kannattaisi oppia lukemaan sillä jos tavaat ketjua niin huomaat että suositeltiin E270 vm 2002 josta oli myös linkki. Taisit olla taas ainoa joka rupesi kääntämään ketjua negatiiviseen suuntaan !
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
masaf1 kirjoitti:Sitä en kyllä hogaa, mikä ihmisiä tossa manuaali-ilmastoinnissa oikeen viehättää kun on saatavilla automaatti-ilmastointikin?
Mua ihmetyttää mikä ilo on automaatista kun manuaalimalli saa olla kesät talvet melkein jatkuvasti samoilla säädöillä, lämpötilasäätö aina samassa eikä muihinkaan tarvitse juuri koskea

230 C 1978
Ei siinä todellisuussa ole juuri käytännön kannalta eroa . Automaatti-ilmastointi joskus jopa ikävämpi. Mutta onhan se hieman kalliimpi ostaa niin täytyyhän sen olla parempi
? Ihan samoin kuin nahkapenkit vs kangaspenkit . Toiselle nahkapenkit ovat kynnyskysymys ja toinen ei taas halua niitä mistään hinnasta.

Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.
Onhan ne nahkapenkit ainakin kesällä kuumat ja talvella kylmät.
Sellaista penkinlämmitintä ei vissiin vielä oo 10 votta vanhoissa mersuissakaan,että on jo pakkasaamuna valmiiiksi lämmin kun siihen istuu.
Sellaista penkinlämmitintä ei vissiin vielä oo 10 votta vanhoissa mersuissakaan,että on jo pakkasaamuna valmiiiksi lämmin kun siihen istuu.
CLS 320 cdi-07
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
ex-CLS 350 cdi-11
ex-GLK 250 cdi-12
ex-CLK 220 cdi-06 Avantgarde
ex-E270 cdi-00 Avantgarde
ex-CLK 200 Kompressor-00 Avantgarde
ex-CLK 320 cdi-06 Avantgarde
ex-190 2.5d-92 Avantgarde
ex-E 270 cdi-00
ex-300 diesel 4matic
Täytyy kyllä sanoa että hieman hämmästelen nyt tuota hinnan päivittelemistä. Tuon verranhan nämä karvalakit näyttäisivät maksavan tuolla nettiauton puolella, tulee ottaa huomioon että esimerkiksi itse en a) osaisi b) uskaltaisi lähteä saksasta autoa hakemaan, eikä sitä paitsi satu nyt olemaan sitä tarvittavaa rahasummaa taskussakaan.
Toinen mitä nyt kovasti ihmettelen, että jos kerran 2001 vuosimallin diesel- väyrysen pitäisi maksaa tuo noin 4800€, niin paljonko noiden bensamallisten vm 1996 sitten pitäisi maksaa? ja sitten taas toisaalta W124:sta pyydetään jopa 7000€?
Jokainenhan ostaa autonsa mistä tahtoo, ne jotka haluaa, hakevat ne saksasta, tai muualta, minä en.
Ja en minä herneitä vetänyt nenään
jokainen hinnoittaa autonsa oman mielensä mukaan, mutta oikeesti.. 2001 vuosimallin väyrynen 4800€? en minä myisi, enkä myy 
Toinen mitä nyt kovasti ihmettelen, että jos kerran 2001 vuosimallin diesel- väyrysen pitäisi maksaa tuo noin 4800€, niin paljonko noiden bensamallisten vm 1996 sitten pitäisi maksaa? ja sitten taas toisaalta W124:sta pyydetään jopa 7000€?
Jokainenhan ostaa autonsa mistä tahtoo, ne jotka haluaa, hakevat ne saksasta, tai muualta, minä en.
Ja en minä herneitä vetänyt nenään


Ei se viellä ole paljon ajettu, taitaa olla vaikeampi löytää väemmän ajettua kohtuu hinnalla.timpsoni kirjoitti:olen katellu semmosta 300dt väykkyä , ajettu vähän rapea 400tkm avantgarde automaatti , kannattaako ostaa nuin paljon ajetttua? kestääkö mitä tyyppivikoja?
MERSULLA ON HYVÄ AJAA, silloin kun se toimii.
Maailman on hieman muuttunut Suomessakin siitä ajasta , jolloin vanha taksimersullakin oli kysyntää kovalla hinnallakin.
Kyllä nykyisin ajettujen kilometrien tulee näkyä hinnassa jos meinaa auton myydä tosin useassa paikassa yli 300 tkm ajettu autoa pidetään lähes vääränä rahana.
Tilanne on tietysti hieman toinen jos olet itsellesi ostamassa pitkäksi aikaa auto ja ettei tieto siitä sillä ole muutaman vuoden päästä mitään arvo harmita niin silloin hyvin pidetty(myös ajallaan huolettu) paljon ajettu voi olla oikea valinta.´
Jos mobilen tarjontaa selaat niin huomaat että alle 200 tkm ajettuja 300 dt (vm 98-00 , automaatti) on tarjolla hintaan 3-6000 euroa ja jos vero on 2-2500 euroa niin siinähän olisi jo autoa pitkäksi aikaa ja saattaisi vielä olla vaihtoarvoa (tai ainakin kysyntää ) vielä muutamankin vuoden päästä?
Kyllä nykyisin ajettujen kilometrien tulee näkyä hinnassa jos meinaa auton myydä tosin useassa paikassa yli 300 tkm ajettu autoa pidetään lähes vääränä rahana.
Tilanne on tietysti hieman toinen jos olet itsellesi ostamassa pitkäksi aikaa auto ja ettei tieto siitä sillä ole muutaman vuoden päästä mitään arvo harmita niin silloin hyvin pidetty(myös ajallaan huolettu) paljon ajettu voi olla oikea valinta.´
Jos mobilen tarjontaa selaat niin huomaat että alle 200 tkm ajettuja 300 dt (vm 98-00 , automaatti) on tarjolla hintaan 3-6000 euroa ja jos vero on 2-2500 euroa niin siinähän olisi jo autoa pitkäksi aikaa ja saattaisi vielä olla vaihtoarvoa (tai ainakin kysyntää ) vielä muutamankin vuoden päästä?
Tuontiautoilija jo vuodesta 1989.