

Vaikka LadaaMakke.M kirjoitti:200D ja 230E kokeiltu ja laitettu kiertoonMitähän sitä seuraavaksi kokeilisi?
Vaikka muuten kierrätystä kannatankin, niin miksi hyvää Mersua kierrättämään - muuten kuin maapallon ympäri? Pidät vain ja ajat.Makke.M kirjoitti:200D ja 230E kokeiltu ja laitettu kiertoonMitähän sitä seuraavaksi kokeilisi?
no ei kai sitä nyt suoraan kehtaa sanoa, että ne on liian kalliitaRH kirjoitti:napa kirjoitti:E500 on "vag", eli ei tueta... kuka sitä nyt volsulla...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tietty!
osta halpa, mutta hyvä, äläkä niitä ylihinnoiteltuja paskoja...Makke.M kirjoitti:Ei köyhällä oo varaa ostaa muuta ku halpoja paskoja![]()
![]()
ei siitä ole kuin vajaa kuukausi, kun pajalle ostettiin 500 €:lla ihan pätevän oloinen w124 200E manuaali...Makke.M kirjoitti:Taidan siirtyä Ladaan kun ei tunnu löytyvän muita kuin noita Apteekinhintaisia ylihinnoteltuja paskoja
Joo. Meillä tommonen nykyään yli rippikouluikänen on ollut kohta viis vuotta ja kahdeksankyttuhatta km, eikä sille ole oikeestaan tarvinnu tehdä juur mittää. Ajaa vaa. Mittarissa on jo reilut kaks ja puoli sataa tuhatta. Kyl toi tietty jo vähän happaneeki, mut kaukana se vielä on hitsipillin tarpeesta. Bensaaki menee nykyisin noilla energy savereilla käytännössä alle kahdeksan. Kulkeeki silti ihan riittävästi. Saksan läpi posotellessa vuonna -05 sai mittariin kelattua kakskymppiä yli tasalukeman. Vaati kyllä hiljasta suoraa baanatietä pitkälti. Suomen vuosina ei sitten ole tarvinnu koskaan hätyytellä suorituskyvyn takarajoja. Hiljanen ja mukavakin edelleen. Kyllä mersu näin ollen on hyvä auto.Sergey kirjoitti: SIks ehotan seuraavaksi C220 ko. 150hv motilla. On hyvä!
Itsellä oli C220 1994 uudesta aina 178 tkm saakka. Mukava käyttöauto,RH kirjoitti:Joo. Meillä tommonen nykyään yli rippikouluikänen on ollut kohta viis vuotta ja kahdeksankyttuhatta km, eikä sille ole oikeestaan tarvinnu tehdä juur mittää. Ajaa vaa. Mittarissa on jo reilut kaks ja puoli sataa tuhatta. Kyl toi tietty jo vähän happaneeki, mut kaukana se vielä on hitsipillin tarpeesta. Bensaaki menee nykyisin noilla energy savereilla käytännössä alle kahdeksan. Kulkeeki silti ihan riittävästi. Saksan läpi posotellessa vuonna -05 sai mittariin kelattua kakskymppiä yli tasalukeman. Vaati kyllä hiljasta suoraa baanatietä pitkälti. Suomen vuosina ei sitten ole tarvinnu koskaan hätyytellä suorituskyvyn takarajoja. Hiljanen ja mukavakin edelleen. Kyllä mersu näin ollen on hyvä auto.Sergey kirjoitti: SIks ehotan seuraavaksi C220 ko. 150hv motilla. On hyvä!
Ja en ole myymässä tätä.