Terve. Auto 220 cdi -98 avantgarde. Auton ostaessani termostaatti oli auki kokoajan. lämmöt noussu ku kuuteenkymppiin. No termarin vaihoin ja siltikään lämmöt nouse ees kaheksaankymppiin. Täsä ku talaviki kohta tullee niin sais alakaa selevittelleen että mikähän on vikana..
Ei ees helteillä noussu lämmöt..
87 asteinen termari tuli. ja ei ollu mikkään tarvikeosa. Liekkö rikki tuo vai?
Väyrysen lämmöistä.
Väyrysen lämmöistä.
W210 220cdi -98
W124 OM603 Rohjekti
W124 OM603 Rohjekti
Jollakullahan täälläkin oli mennyt pari uuttakin (tarvike?)termaria melkein samointein vajaakuntoisiksi... mutta laita 92 asteinen? Se on kyllä vissiin tarvikevehjes, mutta sillä mä sain nousemaan samanverran 80 viivan yläpuolelle kun sulla nyt on alapuolella.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Vae onko viisari rikki? Paina automaati-ilmastoinnin näyttöpaneelista (jos on) REST-nappulaa pohjassa noin 5 sekuntia (auton ollessa käynnissä) niin pääset näkemään digitaalisessa muodossa antureiden arvoja. Sieltä näkyy myös jäähdytinnesteen todellinen lämpötila, mikä on ainakin meikäläisellä tyyliin 7 astetta aina isompi ku mitä ohjaamon viisari näyttää eli jos viisari näyttää viisarin paksuuden verran yli 80 niin diginäytöltä anturin arvo on 90 astetta.