w124 asd perän räjäytyskuvat
w124 asd perän räjäytyskuvat
koitin tolla haulla mut en löytäny, oisko kellään tietoo mistä hakea?
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
kokeile arvata, montako kuukautta olen itse niitä netin syövereistä ettiny 

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Kokeilkaa tuosta:
http://www.sendspace.com/file/r4m132
Siinä on tosin enemmän kuin pelkät kuvat, mutta se ei varmaan ketään haittaa.
http://www.sendspace.com/file/r4m132
Siinä on tosin enemmän kuin pelkät kuvat, mutta se ei varmaan ketään haittaa.
MB W201 2.5 TURBO
olihan tuo paras mitä on tullut tähän mennessä vastaan.. jotain jäin silti vielä kaipaamaanSpudenius kirjoitti:Kokeilkaa tuosta:
http://www.sendspace.com/file/r4m132
Siinä on tosin enemmän kuin pelkät kuvat, mutta se ei varmaan ketään haittaa.

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Onko tästä mitään apuva ??
http://www.postimage.org/image.php?v=PqNMXlr
http://www.postimage.org/image.php?v=PqNMXlr
mä oon kyllä tosi näppärä tässä, tuolla mulle tarjottiin vaan i-phonea tai jotain operaattorin liittymääSpudenius kirjoitti:Kokeilkaa tuosta:
http://www.sendspace.com/file/r4m132
Siinä on tosin enemmän kuin pelkät kuvat, mutta se ei varmaan ketään haittaa.

W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
älä sure, en minäkään enää näköjään tuolta osaisi tuota tiedostoa ladataTimo N kirjoitti:mä oon kyllä tosi näppärä tässä, tuolla mulle tarjottiin vaan i-phonea tai jotain operaattorin liittymääSpudenius kirjoitti:Kokeilkaa tuosta:
http://www.sendspace.com/file/r4m132
Siinä on tosin enemmän kuin pelkät kuvat, mutta se ei varmaan ketään haittaa.


W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
tuosta hahmottaa ihan hyvin se periaatteen...Trac kirjoitti:Onko tästä mitään apuva ??
http://www.postimage.org/image.php?v=PqNMXlr

W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
toi kuva nenän eteen ja perä osiks niin eiköhän sen siitä opinapa kirjoitti:tuosta hahmottaa ihan hyvin se periaatteen...Trac kirjoitti:Onko tästä mitään apuva ??
http://www.postimage.org/image.php?v=PqNMXlr
kiitokset
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95
tossa vasemmalla on selkeesti 1 o-rengas, oikeella näkys olevan 3 o-rengasta, sain kl:stä 2 pussia, toisessa oli 3 melkein saman kokoista rengasta, toisessa 2 isoo ja 1 o-rengas tyyliin halkaisija 30 mm?napa kirjoitti:tuosta hahmottaa ihan hyvin se periaatteen...Trac kirjoitti:Onko tästä mitään apuva ??
http://www.postimage.org/image.php?v=PqNMXlr
W126 500SEL -86
C124 320CE -92
R129 320SL -95
C124 320CE -92
R129 320SL -95