Suomen M-B Klubin 25-v. juhla-ajot
Suomen M-B Klubin 25-v. juhla-ajot
Onko foorumilla lähtijöitä kesän ko. tapahtumaan?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
No sepä mukavaa, sielläpä törmätään. Muista laittaa sitten siihen ilmoittautumislomakkeeseen, mitä erikoista autossa on
.

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Tarkoitus on lähteä mukaan, farkulla. En kyllä keksi autosta mitään erikoista. Olisiko sitten erikoisen tavallinen 
Ei taida olla sitäkään...

Ei taida olla sitäkään...
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Meiltä päin ollaan kans ehkä tulossa. Tosin jos hyvin sopivasti sattuu, niin reissu jää elämää ja ainakin mersuja suurempien asioiden jalkoihin, eli rouvan laskettu aika on juuri la 12.6. klo ?
Edellinen tuli maailmaan melkein kello kaulassa ja jos tämä uusi tulokas on samaa maata, niin meillä ponnistetaan ja hengitellään juuri silloin, kun muut juhlistavat Klubin 25-vuotista taivalta. 
Jos kuitenkin paikalle ilmaannumme (allekirjoittanut ja vajaa pari vuotias poikamme sekä 300SEA), niin olemme vain päiväseltään liikekannalla.


Jos kuitenkin paikalle ilmaannumme (allekirjoittanut ja vajaa pari vuotias poikamme sekä 300SEA), niin olemme vain päiväseltään liikekannalla.
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Jep huoneet on jo varattu...
Sielläpä sitten tapaa forumilaisiakin.
Ajoon tietysti laputetaan autot uusilla hienoilla numerokilvillä mutta mullapa onkin pieni ylläri menneiltä vuosilta...
Pitikin kysyä sihteeriltä että onko ihan kaikkia autoja varten tuo eritysomaisuus-kohta, vai haetaanko sillä ehkä jotain tyyliin että on sammutuslaitteisto tai nostokurki ja kokoontaitettava maalausuuni hanskalokerossa.
Laitoin siihen sitten että Anssi kehui hienoksi. (Ks. viimeisin Tähdelliset)

Ajoon tietysti laputetaan autot uusilla hienoilla numerokilvillä mutta mullapa onkin pieni ylläri menneiltä vuosilta...

Pitikin kysyä sihteeriltä että onko ihan kaikkia autoja varten tuo eritysomaisuus-kohta, vai haetaanko sillä ehkä jotain tyyliin että on sammutuslaitteisto tai nostokurki ja kokoontaitettava maalausuuni hanskalokerossa.
Laitoin siihen sitten että Anssi kehui hienoksi. (Ks. viimeisin Tähdelliset)

Kappas vaan, kivasti porukkaa ilmaantuu paikalle. Eiköhän tuo erityisominaisuuskohta tarkoittane ihan vaan sitä, että onko autossa jotain spesiaalivarusteita, harvinainen, tietty historia tms. Kai.raul kirjoitti:Jep huoneet on jo varattu...Sielläpä sitten tapaa forumilaisiakin.
Ajoon tietysti laputetaan autot uusilla hienoilla numerokilvillä mutta mullapa onkin pieni ylläri menneiltä vuosilta...![]()
Pitikin kysyä sihteeriltä että onko ihan kaikkia autoja varten tuo eritysomaisuus-kohta, vai haetaanko sillä ehkä jotain tyyliin että on sammutuslaitteisto tai nostokurki ja kokoontaitettava maalausuuni hanskalokerossa.
Laitoin siihen sitten että Anssi kehui hienoksi. (Ks. viimeisin Tähdelliset)
harmi vaan, että ilmoittautumislomake jäi kotipaikalle. No, kai huomennakin vielä ehtii.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
- adenauer300
- Asiantuntija
- Viestit: 1866
- Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
- Paikkakunta: Espoo
Tokitoki! Viime ajoissa oltiin "maailman tavallisimmalla" 250 D:llä, kaiken kunniaksi hihnankiristimen iskunvaimennin sekä venttiilinnostimet latskuttivat tunnelmaa nostavastienska kirjoitti:Tulossa ollaan ! Mitään erikoista autossa ei ole, mutta kai sekaan sopii?!

Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Onhan sinänsä kyllä aika kallis reissu (eikä itse ajo vähinten sitä), ilman polttoainekuluja 350 € minimi. Mutta kun tyttöystäväkin on kitissyt jo ikuisuudet että sinne Caribialle on päästävä, niin mikäs tämän paremmat puitteet loisi.

Nythän reissuun on varattu ihan Vehon huolto-auto tälläisten tapausten varalta...Timo L. kirjoitti: Viime ajoissa oltiin "maailman tavallisimmalla" 250 D:llä, kaiken kunniaksi hihnankiristimen iskunvaimennin sekä venttiilinnostimet latskuttivat tunnelmaa nostavasti

Mainio syy liittyä. Vielä ehtii!!!epk kirjoitti:hö , turussahan ne tietty olis, ja en kuulu klubiin
Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
Turhia ennakko luuloja. Itse liityin justiinsa ja ei mua ole kukaan mobilistiksi ruvennu käännyttämäänepk kirjoitti:Matti R kirjoitti:Mainio syy liittyä. Vielä ehtii!!!epk kirjoitti:hö , turussahan ne tietty olis, ja en kuulu klubiin
jotenkin oon tuota klubia vierastanut , en kyllä tiedä miksi

Hyvä lehti ja kaikkea muutakin

Käytössä: W204 220CDI ja satunnainen pösö...
Hmn, kerropa hieman SL:stäsi? Jenkkimalli vai aito Euro? Olitko Aulangolla?C 124 320 kirjoitti:Tarkoitus olisi ilmestyä emännän kanssa paikan päälle. Kelistä riippuen ajokkina joko SL tai CE.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Jos ryhmämme Hyvinkäältä kykenee tulemaan paikalle (ks. aiempi viesti), niin sittenhän - satoi tai pastoi - ainakin on kaksin kappalein samanlaisia 300:sia koolla.Masa80 kirjoitti: Tarkoituksena ois ilmestyä paikalle... Onneksi on vielä aikaa, niin ehtii laittaa auton "juhlakuntoon"(... ja sitten viikonloppuna tietenkin sataa
)

Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Joo, auto on jenkeissä käyttöentisöity vm. -71 450 SL. Auto on kokonaan läpikäyty ja kunnostettu SV Automotive Engineering nimisessä firmassa. Firmaa pyörittää joku suomalainen? Ainakin auton mukana tuli papereita, joissa oli ko. firman allekirjoituksena SImo Veharanta (onko kellekään tuttu?)Timo L. kirjoitti: Hmn, kerropa hieman SL:stäsi? Jenkkimalli vai aito Euro? Olitko Aulangolla?
Siis kiekkoilija Jarkko Varvio on auton NHL aikoinaan Jenkeistä hankkinut ja sen entisöittänyt (onko tää suomee?). Auton sarjanumeron kuusi viimeistä numeroa ovat 001636, joka on tehtaan juokseva valmistus järjestysnumero. Kyseisenä vuotena valmistettiin 2131 kpl:tta 450 SL:ää.
Autoon on entisöintivaiheessa vaihdettu eurooppavalot, -puskurit, isommat sivupeilit ja uudemmat etuistuimet (niskatuissa ei mikkihiirikorvia) ja häikäisysuojat ovat myös uudemmasta mallista. Siis auto ei ole museorekisteröitävissä, mutta sillä ei ole minulle merkitystä (tuo W111 on museokilvissä ja Skyline museokatsastetaan 2006). Auto on todella loistavassa kunnossa (mitä nyt kärsii ajamisen puutteesta, mittariin tullut entisöinnin jälkeen muistaakseni vajaat 6 000 mailia).
Varvio on auton hankkinut vuonna -95 ja auto on tuotu Suomeen -97. Itse ostin auton Jarkolta vuonna -99.
C43 AMG, 560 SEC, 220 Sb, CLS 320 CDI, CLK 320 CDI, E 220 CDI, SL 500, Mach I, Skyline 240 KGT, 2*OG900, niin ja sokerina pohjalla yksi Foortti
Tottakai tulet SL:llä niin saadaan kaikki ihmetellä sitä!!C 124 320 kirjoitti:Joo, auto on jenkeissä käyttöentisöity vm. -71 450 SL. Auto on kokonaan läpikäyty ja kunnostettu SV Automotive Engineering nimisessä firmassa. Firmaa pyörittää joku suomalainen? Ainakin auton mukana tuli papereita, joissa oli ko. firman allekirjoituksena SImo Veharanta (onko kellekään tuttu?)Timo L. kirjoitti: Hmn, kerropa hieman SL:stäsi? Jenkkimalli vai aito Euro? Olitko Aulangolla?
Siis kiekkoilija Jarkko Varvio on auton NHL aikoinaan Jenkeistä hankkinut ja sen entisöittänyt (onko tää suomee?). Auton sarjanumeron kuusi viimeistä numeroa ovat 001636, joka on tehtaan juokseva valmistus järjestysnumero. Kyseisenä vuotena valmistettiin 2131 kpl:tta 450 SL:ää.
Simo Veharannalla on korkealuokkainen entisöintipaja Etelä-Kaliforniassa, on tehnyt paljon autoja kiekkomiehille, Teemulle, Varviolle. Teppo Nummisellekin adenauer-mersun täysentisöitynä jne. Telkussa tuli hänestä ohjelma muutama vuosi sitten, ja oli ihan pro-meininkiä firmassa.
Minun SL on numerolla 001911, joten melkein sisaruksia ovat. Noissa alkupään autoissa on muuten kaikissa sama varustus, ainoastaan maalin ja nahkasisustuksen värit vaihtelevat.
Remppa etenee niin hitaasti että Turkuun sillä ei pääse. Ainakaan tänä kesänä.

Matti
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24
MB SLK 230K -98, MB 350 SL-74 mr, MB 560 SL -86, MB 350 SL-72 mr
Cadillac Sedan DeVille -64 mr, Cadillac Coupe DeVille -65, Cadillac Deville -67 convertible
Ford Customline -53 convertible
Corvette -95, Corvette -63 convertible
Tesla MYLR -24