napa kirjoitti:Soikkeli kirjoitti:napa kirjoitti:laihalla se kone silloin yleensä käy, jos yskii

ja haisee siksikin bensalle, kun laiha seos ei aina syty edes palamaan... kokeile rikastaa seosta hieman...
eikös se käy siitä kuusiokolo ruuvista kuskin puolelta?

en ole ihan varma onko 16 venaisessa ke-jet, mutta jos on, niin pyöräytä kokeeksi sitä kuusiokoloruuvia 1/4 kierrosta myötäpäivään, jos auttaa, kokeile pyöräyttää vielä toinen 1/4 kierros lisää... ja sitä ruuvia pitää hieman painaa, että alkaa säätämään... n. 2 cm pitää avaimen painua alaspäin, että säätö alkaa vaikuttamaan...
jos se taas lopettaa käymisen kokonaan, niin silloin se on ollut rikkaalla, mutta se ei oikein sovi oireisiin... siinä tapauksessa sama juttu, mutta vastapäivään max. 1/4 kierrosta kerrallaan...
juu eroaa tuosta jonki verra( heitän englanniksi suoraa manuaalista )
Mechanically/electronically controlled gasoline injection system (CIS-E)
The construction and function of the gasoline injection
system is similar to engine 102.985 except for the
following modifications:
- Fuel distributor and airflow sensor adapted to
engine
- CIS-E electronic control unit with air/fuel mixture
adaptation by microprocessor and logic circuit
- Electronic idle speed control by a single coil rotary
air valve. The bypass adjusting screw was eliminated
- Throttle valve switch with idle and full load contact
- Deceleration shutoff microswitch
edellinen omistaja sillon ostettaessa joskus höpötteli että rikkaalle tuppaisi jotenki itsestää valuva että pitäis sitä ruuvia kääntää, pitääpi tutkia kun töiltä ehtii.
osui myös tää silmää tosta etusivulta, pitääpi perehtyä..
http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=91768