Mikä on paras MB-korjausopas?
Mikä on paras MB-korjausopas?
Tallissa olis MB, jota pitäis alkaa laittamaan kuntoon eli korjausopasta tarttis. Alfamerin sivuilla näytti olevan ainakin kolme eri opasta. Eli onko Haynes paras myös mersujen kohdalla?
Viimeksi muokannut jesse, Pe 24.02.2006 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tekisi mieli vastata tähän että parhaasta en tiedä mutta hyviä eivät ole mitkään.
Mutta tosissaan, mitä olen kiinnostuksen vuoksi selaillut, niin saksalaisten tekeleet ovat parhaita (mikä yllätys) ja Alfamerin kautta saa myös näitä, mm. sarja So Wird's Gemacht. Varauksin sekin tosin.
Englantilaisilla, teekkareiden suomentamilla kirjoilla on hyvä heittää lähinnä vesilintua.
Haynes ainakin toimii jenkkipelien kanssa tyydyttävästi.
Periaattessa voisin suositella MB:n alkuperäistä korjaamokäsikirjaa jota saa sähköisessä muodossa, nk. WIS-CD. Näistä tosin puuttuu sähkökaaviot.
Mutta tosissaan, mitä olen kiinnostuksen vuoksi selaillut, niin saksalaisten tekeleet ovat parhaita (mikä yllätys) ja Alfamerin kautta saa myös näitä, mm. sarja So Wird's Gemacht. Varauksin sekin tosin.
Englantilaisilla, teekkareiden suomentamilla kirjoilla on hyvä heittää lähinnä vesilintua.
Haynes ainakin toimii jenkkipelien kanssa tyydyttävästi.
Periaattessa voisin suositella MB:n alkuperäistä korjaamokäsikirjaa jota saa sähköisessä muodossa, nk. WIS-CD. Näistä tosin puuttuu sähkökaaviot.
Joo mun tietääkseni Vehon kautta pitäisi jo saada, siinäkin oli jotain "ongelmaa" heidän puolelta.
Sen saa myös suoraan netistä tilaamalla osoitteesta www.mbatc.de
Maksaa kotiovelle kuljetettuna n.90 euroa, Suomeen vain luottokortilla.
Kopioita tuskin on liikkeellä, mutta jenkkihuutokaupoissa näkee aika paljon vastaavia CD:itä hintaluokassa 5-20 dollaria, mallit usein ovat vaan sikäläisiä ja muutenkin soveltuvuus taitaa olla vähän heikko, palstaltakin varmaan löytyy kokemuksia.
Toivottavasti tästä oli jotain apua.
Sen saa myös suoraan netistä tilaamalla osoitteesta www.mbatc.de
Maksaa kotiovelle kuljetettuna n.90 euroa, Suomeen vain luottokortilla.
Kopioita tuskin on liikkeellä, mutta jenkkihuutokaupoissa näkee aika paljon vastaavia CD:itä hintaluokassa 5-20 dollaria, mallit usein ovat vaan sikäläisiä ja muutenkin soveltuvuus taitaa olla vähän heikko, palstaltakin varmaan löytyy kokemuksia.
Toivottavasti tästä oli jotain apua.