Koska uusia ja alkuperäisiä en todellakaan osta,ja auto pitäisi saada jotenkin leimaan..

koko kattiosa, eli tuo etu ja takakatti... ei oo kyllä kallis. mutta molemmat pitää siis ostaa erikseen, vasen ja oikea. joten vajaa 800€ paukku. halpa hinta hyvästä autosta.maQe83 kirjoitti:http://www.uni-fit.de/cgi-bin/baseporta ... /suche_001
Tarkoittaakohan tuo koko putkea?
Helvetin hyvä pointti...Enpä ole tullut ajatelleeksi moista..(kaan)..vanttom kirjoitti:Eikös yhtä rööriä pitkin mene puolet koko koneen pakokaasuista.... Silloinhan jopa tuo 2.5-litraiseen riittävä katti saattaisi juuri olla kykenevä siivoamaan päästöt viranomaiselle kelpaavaksi...
moi.maQe83 kirjoitti:Helvetin hyvä pointti...Enpä ole tullut ajatelleeksi moista..(kaan)..vanttom kirjoitti:Eikös yhtä rööriä pitkin mene puolet koko koneen pakokaasuista.... Silloinhan jopa tuo 2.5-litraiseen riittävä katti saattaisi juuri olla kykenevä siivoamaan päästöt viranomaiselle kelpaavaksi...![]()
Ja entäs jollei rekisteriotteessa lue..``vähäpäästöinen``. Onko ne katalysaattorit silti oltava?
Asensitko katit mihin kohtaan putkea?W210E kirjoitti:moi.maQe83 kirjoitti:Helvetin hyvä pointti...Enpä ole tullut ajatelleeksi moista..(kaan)..vanttom kirjoitti:Eikös yhtä rööriä pitkin mene puolet koko koneen pakokaasuista.... Silloinhan jopa tuo 2.5-litraiseen riittävä katti saattaisi juuri olla kykenevä siivoamaan päästöt viranomaiselle kelpaavaksi...![]()
Ja entäs jollei rekisteriotteessa lue..``vähäpäästöinen``. Onko ne katalysaattorit silti oltava?
mä asentelin omaan eemeliin (w210 E420 -96) bilteman katit...meni katsastuksesta ihan heittämällä ja äänetkin parani.
jossain tämän foorumin syövereissä on kuvatkin siitä mutta en ihan oikeesti osaa itse niitä etsiä...olisko otsikossa lukenut jotain katteihin viittaavaa...?
tuli maksamaan tasan 200€ ja ovat pelanneet n.50tkm ihan jees....tai mistä mä sen tiedän, en mä niitä ole sen koommin tutkinut...
tossa 420 mallissa lambdat on ennen katteja joten ei vaikkutusta.maQe83 kirjoitti:Asensitko katit mihin kohtaan putkea?W210E kirjoitti:moi.maQe83 kirjoitti:Helvetin hyvä pointti...Enpä ole tullut ajatelleeksi moista..(kaan)..vanttom kirjoitti:Eikös yhtä rööriä pitkin mene puolet koko koneen pakokaasuista.... Silloinhan jopa tuo 2.5-litraiseen riittävä katti saattaisi juuri olla kykenevä siivoamaan päästöt viranomaiselle kelpaavaksi...![]()
mä asentelin omaan eemeliin (w210 E420 -96) bilteman katit...meni katsastuksesta ihan heittämällä ja äänetkin parani.
jossain tämän foorumin syövereissä on kuvatkin siitä mutta en ihan oikeesti osaa itse niitä etsiä...olisko otsikossa lukenut jotain katteihin viittaavaa...?
tuli maksamaan tasan 200€ ja ovat pelanneet n.50tkm ihan jees....tai mistä mä sen tiedän, en mä niitä ole sen koommin tutkinut...
Oletko huomannut että reakoikos lambda anturit mitenkään kun asensit katit sinne?
Joo,on lambdat ennen ja jälkeen..Mietein vaan kun kylmänä tyhjäkäynti hieman heittelee,että johtuisiko katalysaattorien puutteesta moinen temppuilu..W210E kirjoitti:tossa 420 mallissa lambdat on ennen katteja joten ei vaikkutusa.maQe83 kirjoitti:Asensitko katit mihin kohtaan putkea?W210E kirjoitti:moi.maQe83 kirjoitti:Helvetin hyvä pointti...Enpä ole tullut ajatelleeksi moista..(kaan)..vanttom kirjoitti:Eikös yhtä rööriä pitkin mene puolet koko koneen pakokaasuista.... Silloinhan jopa tuo 2.5-litraiseen riittävä katti saattaisi juuri olla kykenevä siivoamaan päästöt viranomaiselle kelpaavaksi...![]()
Oletko huomannut että reakoikos lambda anturit mitenkään kun asensit katit sinne?
sulla muistaakseni on ennen ja jälkeen?....mutten usko tuolla olevan mitään merkitystä....
katsastusmies sanoi päästöjä mitatessa että katit toimii kun ei joku arvo mitä en nyt muista noussut ollenkaan....
se tietty on eri juttu jos jälkimmäiset lambdat haistelee niitä hajuja![]()
itseasiassa paikka noille kattien jälkeisille lambdoille on olemassa tuossa 420 mallissakin...en tiedä miksi? ja carsoftassa tais olla jopa ohjelmassakin mainittu ne jossain kohtaa.