Mistä saisi noita autopoltinkantaisia ledejä?
Xenonledistä olen aikaisemmin tilannut, mutta myyjä siellä on aika huolimaton ja tällä hetkellä kesälomalla.
Motonetin ledejä taas haukuttu?
Ledejä
Ledstyle:stä olen itse tilannut ja täytyy sanoa että palvelu on ainakin kohdallaan!
Ostin rekisterikilven valot, putkimalliset ja kaksi paria hajos viikon käytön jälkeen niin tää kaveri ihan soitti mulle kun olin sanonut ongelmista ja puhelimessa ehdotti että laitetaan kalliimmat ja paremmat tilalle samaan hintaan! Yhdestäkään tollasesta nettiliikkeestä ei ole ikinä soitettu jos on ollut ongelmia jonkun asian kanssa!
Nyt on ollut valot pariviikkoa kiinni ja vielä toimii
Kop Kop...
Ostin rekisterikilven valot, putkimalliset ja kaksi paria hajos viikon käytön jälkeen niin tää kaveri ihan soitti mulle kun olin sanonut ongelmista ja puhelimessa ehdotti että laitetaan kalliimmat ja paremmat tilalle samaan hintaan! Yhdestäkään tollasesta nettiliikkeestä ei ole ikinä soitettu jos on ollut ongelmia jonkun asian kanssa!
Nyt on ollut valot pariviikkoa kiinni ja vielä toimii

Itse olen tilannut www.led1.de sivustolta ledejä elektroniikkakäyttöön. Palvelu ollut hyvää ja nopeaa sekä hinnat suht edulliset. Näyttävät myyvän myös joitain suoraan autoon meneviä ledpolttimoita, mutta niistä ei ole omakohtaista kokemusta (vielä).
Hyundai i30 cw -08 1.6crdi
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla
ex:W124 200 -88 bensa katalysaattorilla