Eli pitäkää huolta autostanne eikä kannata revitellä eikä myöskään ajella pappavauhtia. Vielä vaihdoin termostaatin kun ei lämminnyt kunnolla.

Parin vuoden päästä vaihdan piruuttani ehkä Ladaan jos niitä vielä saa.masaf1 kirjoitti:Yksilöitähän nuo kaikki autot on. Odottelet tempera vielä vuoden-pari, niin eiköhän se autos ala kukkimaan joku kaunis kevätSe on vaan ajan kysymys ja sulla ei ole enää paljoa aikaa tuon ikäisessä. Tai sitten sitä on jo maalailtukin
Itse maalautin konepellin ja vasemman takaloksun kaaren juuri, siinä on ekat maalaukset mitä mun vm. 2000:een on tehty. Muulle ei ole vielä tarvetta, mutta varmasti tulee kun vuodet vierii.
Kun laskeudut Hankotieltä Veikkoinkorven liikennevaloista alas, aja suoraan ohi Hong Kongin ja Vihdin Autotalon. Baltic Boltin (iso sinikeltainen ruuvitukku) kohdalta kääntyy vasemmalle (on kylttikin). Pitää ajaa pikkukujaa ihan perällä asti, siellä on piha täynnä romuja...tempera kirjoitti:masaf1 kirjoitti:Kävin siskoa kuskaamassa nummelassa ja vihdin hautausmaalla ja ajelin siinä veikkoinkorven alueella ennen kun menin Hong Kongiin asioille. Se kahvimaan autofirma vaan ei sattunut silmiin. Eipä sinne asiaa olisi ollutkaan.
Täällä palstalla vaikuttava "voihanrontti" maalas, mutta siirtyi poijes noista töistä sittemmin. Harmi, kun teki hyvän työn kohtuuhintaan.Marko M kirjoitti:Missäpäin olet Jukka maalautellut? Omaa c:tä tarvis kans vähän laitella ennenku vallan pahaksi pääsee
Paino sanoilla pitää itse tietää ja lähesmasaf1 kirjoitti: On suht hyvä ja kohtuu halpa huoltomesta lähes kaikkiin Väykyn huoltoihin, jos vaan tiedät itse mitä pitää teetättää. On samalla myös KL-varaosien myyntipiste, eli saat tilattua tonne mitä vaan KL:n osia ilman postikuluja.
Ja maalaa kyllä edelleen, mutta hieman eri kaupungissajukka-tre kirjoitti:Täällä palstalla vaikuttava "voihanrontti" maalas, mutta siirtyi poijes noista töistä sittemmin. Harmi, kun teki hyvän työn kohtuuhintaan.Marko M kirjoitti:Missäpäin olet Jukka maalautellut? Omaa c:tä tarvis kans vähän laitella ennenku vallan pahaksi pääsee
Nimenomaan, en vissiin painottanut tarpeeksi. Jotainhan tuosta paikasta kertoo se, että omistaja ajaa 700 tkm ajetulla kakkosnelkulla ja samanlaisia vanhoja raatoja on piha täynnä ja Väyrynen tai W203 C-sarjalainen on kyllä useimmiten paras/uusin auto, mitä tuolla näkee käyvän...CDI203 kirjoitti:Paino sanoilla pitää itse tietää ja lähesmasaf1 kirjoitti: On suht hyvä ja kohtuu halpa huoltomesta lähes kaikkiin Väykyn huoltoihin, jos vaan tiedät itse mitä pitää teetättää. On samalla myös KL-varaosien myyntipiste, eli saat tilattua tonne mitä vaan KL:n osia ilman postikuluja.
mutta vanhemmale kalustolle 124, 201 ym ei CDI tekniikaa sisältäville
käypänen paikka
masaf1 kirjoitti:Sano nyt sinäkin Potifaari, että ennen talvea sulla ei ollu mitään ruosteita, niin saadaan todistetuksi se, että tossa menee tasan 10 vuotta ruostua yksilöstä riippumattaTemperalla täytyy olla siis vuosimallia 12/2000 eli on tässä vielä 6 kk aikaa pukata kukkaa...