Mb w201 Moottorin lämpö,öljynpaine ja nafta viisari nollissa

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Savi
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Mb w201 Moottorin lämpö,öljynpaine ja nafta viisari nollissa

Viesti Kirjoittaja Savi »

Elikkäs kyseessä W201 2.5d vapari mersu

Aamulla käyntiin laittaessa, moottorin lämpötila viisari , nafta viisari sekä öljynpaine viisari näyttävät nollaa? Eilen kaikki toimi vielä niinkuin piti, ja moottorin öljy määrä OK, dieseliä ostin varmuuden vuoksi kahdella kympillä ja nollissahan se mittari pysyy, kone lämpimänä puhaltaa kyllä lämminta mutta mittari pysyy 40 alapuolella...

Onko kyseessä samanlainen vika kuin esim kun kaikki mittariston/keskikonsolin valot häviät ja rautadinksi mittariston takana ponnahtaa pois kolvauksesta? Olisko kyseessä mittaristo vika?

Jos jollain samaa vikaa , joka on saatu korjattua kerro ihmeessä kuinka sen teit.

En usko että kaikkien anturit olisivat yhtä aikaa sanoneet sopimuksensa irti?

- Sami
ArthurDent
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Mb w201 Moottorin lämpö,öljynpaine ja nafta viisari nolliss

Viesti Kirjoittaja ArthurDent »

Tutulta kuullostaa.

Katsoppa ne sulakkeet sieltä sulakerasiasta konehuoneen puolelta. En muista mikä, mutta siellä oli minulla ongelman aiheuttaja aikoinaan.

Se sulakerasian paikka ja se kannen lukitus on kyllä itse sielulunvihollisen suunnittelema juttu sanon minä-
Kyllä oikeassa autossa kartaani on...ja solmu olis kiva

123 200D -77 (EX), Tenavatähti 201 2,5D Turbo -89 (EX), 124 E300 D -93 (EX), 124 300CE -93 EX
124 E250 TD -94 (vaimon käytössä), 124 300E -92
Yks 108 Viton paska
Savi
Sisäänajossa
Sisäänajossa

Viesti Kirjoittaja Savi »

Eli joo , purin koko mittariston pois ja katselin että kaikki on kunnossa.
Sitten vasta älysin katsoa sulakkeet ja yksi sulakehan sieltä oli palanut :twisted: , uusi sulake paikailleen ja mittaristo kasaan niin johan alkoi toimia :)
Vastaa Viestiin