E 200 cdi vm-00 digikello oikeaan aikaan
E 200 cdi vm-00 digikello oikeaan aikaan
Löytyiskö ohjetta...?
Auto paikallaan ja jos automaatti niin vaihde "P", saa olla käynnissä tai virrat päällä. Sitten niillä ratin painikkeilla mennään sinne asetuksiin josta voi vaihtaa kielet ym. tarkkaa en muista, mutta sieltä ne löytyy...
On vissiin facelift kerta -00 niin ratissa on silloin nappulat. jos ei ole nappeja on malli-99.
On vissiin facelift kerta -00 niin ratissa on silloin nappulat. jos ei ole nappeja on malli-99.
2000 mallissa ei taida olla navia joten ratin näppylöistä se tapahtuu. Pitää vaan räplätä kello esiin ja + ja - näppylöillä laittaa kello aikaan. Mulla ei ole ohjekirjaa tähän hätään koska siinä se on selitettynä. Kellon siirrotkin joutuu aina lunttaamaan kirjasta miten se tapahtuu.Loppis kirjoitti:Jos siinä on orggis navi niin ei mitenkään manuaalisesti. Pitäs nimittäin päivittää navin kautta automaagisesti kun levy on sisässä. Ite otin, olikohan se nro 13 (mittaristo), sulakkeen irti ja nappasin takasin tasan klo 12 päivällä
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Mulla on orggis navi.Loppis kirjoitti:Jos siinä on orggis navi niin ei mitenkään manuaalisesti. Pitäs nimittäin päivittää navin kautta automaagisesti kun levy on sisässä. Ite otin, olikohan se nro 13 (mittaristo), sulakkeen irti ja nappasin takasin tasan klo 12 päivällä
Comand aps DX vaimikälie.
Sieltä kun painoi olikohan se sys nappia, ja selaili valikoita, niin onnisuin kääntämään kielen saksasta englanniksi ja kellon ajan suomeen kesä/talvi-ajan automaattivaihdolla. (Eli pitää vaihtaa maa. ei kellon aikaa.)
Saksaa en puhu sanaakaan, mutta Sprache on kieli.
Jos ei navia, niin ratissa vasemmalla olevilla laatikon kuvilla näpyttelee esiin sen kohdan jossa on paljon tekstiä.
Sitten painaa R nappia mittariston reunasta.
Sitten vaan selaa nuolilla ratissa edes takas listaa ja muuttaa tarvittaessa + ja - näppäimillä asetuksia.
Ei ole kovinkaan vaikeeta, eilen kaveria huoltoaseman pihassa odottaessani säädin omaani systeemit saksankielisen kirjan kanssa, enkä osaa yhtään saksaa.
Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
JeremyH kirjoitti:Mulla on orggis navi.Loppis kirjoitti:Jos siinä on orggis navi niin ei mitenkään manuaalisesti. Pitäs nimittäin päivittää navin kautta automaagisesti kun levy on sisässä. Ite otin, olikohan se nro 13 (mittaristo), sulakkeen irti ja nappasin takasin tasan klo 12 päivällä
Comand aps DX vaimikälie.
Sieltä kun painoi olikohan se sys nappia, ja selaili valikoita, niin onnisuin kääntämään kielen saksasta englanniksi ja kellon ajan suomeen kesä/talvi-ajan automaattivaihdolla. (Eli pitää vaihtaa maa. ei kellon aikaa.)
Saksaa en puhu sanaakaan, mutta Sprache on kieli.
Jos ei navia, niin ratissa vasemmalla olevilla laatikon kuvilla näpyttelee esiin sen kohdan jossa on paljon tekstiä.
Sitten painaa R nappia mittariston reunasta.
Sitten vaan selaa nuolilla ratissa edes takas listaa ja muuttaa tarvittaessa + ja - näppäimillä asetuksia.
Ei ole kovinkaan vaikeeta, eilen kaveria huoltoaseman pihassa odottaessani säädin omaani systeemit saksankielisen kirjan kanssa, enkä osaa yhtään saksaa.

MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Minäkin uskalsin vasta sen jälkeen kun kuulin että sieltä löytyy myös alkuperäisten asetusten palautus.tempera kirjoitti:Näinhän se käy kun uskaltaa vaan räplätä. Toiset pelkää että sekoittaa jotain.

Omat:
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
E320 W210 1996 Avantgarde-AMG (210.055/104.995+722.509) <- JoonasH edition
E320cdi W210 2000 Avaaranteet-OMG (210.026/613.961+722.626) <- kylmäsavulahna
Sprinter W903 2006 Ambulanssi-ARGH (903.662/611.981+730.409) <- Kutubunkkeri
Huolehdittava:
Sprinter 316cdi 2010 (906.635/651.955+722.686) <- papan kaappipakastin
En mä mitään osaa tehä, mut voin mä neuvoo...
löyty.
Tosiaan P:llä täytyy olla ja ainaki virrat päällä. Itellä oli auto käynnissä. Sit siihen kohtaan jossa lukee "All settings can be reset to default when stand still..." tai jotain vastaavaa... Siihen R-napin painallus jonka jälkeen nuoli näppäimillä kellon minuutti ja tunti asetuksiin selaamalla. Lopullinen asetus tapahtuu plus- ja miinusnäppäinten avulla. Poistuminen "valikko näppäimellä".
Heleppua kun vaan viihtii!!
Heleppua kun vaan viihtii!!