Antti_ kirjoitti:Tuossa olis muutama kuva nykyisestä kulkimesta.
Yllättävän hyvin toimii noi vanteet tossa sun mobiilissa, vaiks mä en yleensä tykkääkään tommosesta jenkkityylisestä blingbling 28374" kromihärpätinjutuista, niin tossa noi toimii. jotenkin sopii tohon väriin ja kokonaisuuteen. Aurinkolasit mä vaihtaisin ;D
Putkiston on joskus joku itse hitsaillut. Näytti irrallaan vähän paremmalta, mut ku joutui tekeen puskuriin reiät ulostuloja varten niin ei oikein viitti enää ottaa pois.
Auto on Avantgarde malli, mut en sit tiedä alustasta mikä on, iskarit ainakin mersun alkup.
Antti_ kirjoitti:Putkiston on joskus joku itse hitsaillut. Näytti irrallaan vähän paremmalta, mut ku joutui tekeen puskuriin reiät ulostuloja varten niin ei oikein viitti enää ottaa pois.
Auto on Avantgarde malli, mut en sit tiedä alustasta mikä on, iskarit ainakin mersun alkup.
Jos puskuria on noita varten jo silputtu, niin miksi et silppuaisi sitä lisää, kun mun mielestä (ainakin kuvassa) näyttää kuin nuo putket olisi tippumassa justiinsa.
Jos olisi putkien alapinnat puskurin alapinnan kanssa tasoissa, niin voisi ehkä sopia paremmin. Ja tietty niiden pitäisi sojottaa taakse, eikä roikkua.
Antti_ kirjoitti:Putkiston on joskus joku itse hitsaillut. Näytti irrallaan vähän paremmalta, mut ku joutui tekeen puskuriin reiät ulostuloja varten niin ei oikein viitti enää ottaa pois.
Jouset on matalat ja vaihdettu näköjään ainakin. Katoin vaan noita polkimia kun sportti mallissa on tolallaset, sportissa lisäks kromiset putken päät, mutta vaan toisella puolella.
Kertokaapa kuka myy dieseliin kromiset putken päät? (muu kuin veho!)
Tarkoitus oli kyllä kääntää noita putkia suoraan tos yks viikonloppu kun auto oli muutenkin nosturilla, mut se viikonloppu vaan pääs taas kerran loppuun kesken. No, katsotaan jos tulevaisuudessa tulis tehtyä niille jotain.
Käyhän sinne sellanen suorakin mut joutuu vaan vähän väänteleen putkia suoraan. KL ja Vehon päät tietääkseni on toteutettu siten ettei putkia tartte muokatta mitenkään.
tosi siisti Mersu,ja pakko sanoa että takavalot sopivat erinomaisesti tuohon
Huh jouduin regata palstalle ihan vain näiden kuvien takia. Takavaloista voisi joissain olosuhteissa antaa plussaa, mutta kun tuo on koitettu muutenkin ylitummentaa vanteineen, niin auto on kerrassaan hirvittävän näköinen musta pökäle. Homma toimisi erinomaisesti, jos kyseessä olisi kromilistoilla varustettu malli ja siihen musta/kromi vanteet. Nyt tuo menee kuitenkin täysin yli, kun koitetaan jäljitellä ritariässä lookia
Mikäs sulla LUIGERO toi laite tossa navin tilalla on?Toimiiko ratin namiskat myös sen kanssa.Omat vehkeet kaipaa piakkoin päivitystä ja jotain pitäis keksiä,niin kiinnostaa..
nurmi73 kirjoitti:Mikäs sulla LUIGERO toi laite tossa navin tilalla on?Toimiiko ratin namiskat myös sen kanssa.Omat vehkeet kaipaa piakkoin päivitystä ja jotain pitäis keksiä,niin kiinnostaa..
Se on tollanen Alpinen IVA-W202 2din kokone deeveedee-soitin, jossa pitäis toimia ratin napit ku ostin sellasen johtosarjan siihen. Mutta kun _asennutin_ soittovehkeitä ei ainaka porin hifikonexin äijä uskaltanu ruvet ottaa rattia pois se kun olisi kuulemma sen vaatinut, että yhen liittimen ois saanu paikalle. Itse en pysty asiasta enempää sanomaan. Samalla heivattiin pois Bosen alkuperäne vahvistin ja tilalle tuli Alpinen teatterivahtistin ja sitten pikkunen 2-kanavainen bassolle.
Kokeillaanpas tällaisella. C270CDI, tehtaan tuunauksia AMG-korisarja ja sport-alusta. Eipä tuossa oikein itselle paljoa jäänyt, renkaat ja vanteet tuli juuri vaihdettua. Vanteet 18x8 ja 18x9 BBS CK II Airit. Renkaat Michelin Pilot Sport 3:set 225 ja 255 levyisinä. Etujarrutkin tuli joskus vaihdettua isompiin.
Takavanteessa ET 32 ja meinaa hiukan olla ongelmia.
Edessä sama ET32, Sport-jarrujen kanssa oli pakko laittaa 5mm spacerit.