Kaarien rullausta Oulussa?
Kaarien rullausta Oulussa?
Onko kellään tietoa missä Oulun suunnalla sais kaaret rullattua edukkaasti ja ammattitaidolla?
W203 -00 200cdi + MTX-Audio
Tuossa olis videota kaarien rullauksesta. Ammattitaidon määrittelet itse 
http://www.youtube.com/watch?v=JvjQqjLa ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=JvjQqjLa ... re=related
Nyt on homma tehty. Ensin leikkelin puskuria ja sisälolasuojaa niin paljon kuin pystyi. Samalla lähti se puskurin kiinnitys ruuvi ja sikaliimalla pistin sit vaan puskurin kiinni.
Mankelointi tehtiin tuolla Mutek:lla ja ihan ok tuli. Lokasuoja leveni noin puoli senttiä ulospäin ja lisäksi se pellin kulma taittui lähes ulkopeltiin kiinni, joten kokonaisuudessaan lisää tilaa tuli reilu sentin verran. Hinta taisi olla 65e/tunti, ja reilu tunti siinä meni, tosin olin itse apuna niin sain vähän soviteltua tuota maksua niin ettei tuo nyt paljoa tehnyt.
Lisätään vielä että vain taakse tehtiin tuo.
Mankelointi tehtiin tuolla Mutek:lla ja ihan ok tuli. Lokasuoja leveni noin puoli senttiä ulospäin ja lisäksi se pellin kulma taittui lähes ulkopeltiin kiinni, joten kokonaisuudessaan lisää tilaa tuli reilu sentin verran. Hinta taisi olla 65e/tunti, ja reilu tunti siinä meni, tosin olin itse apuna niin sain vähän soviteltua tuota maksua niin ettei tuo nyt paljoa tehnyt.
Lisätään vielä että vain taakse tehtiin tuo.
Sehän se on. Hämärästi muistan et tais joku tommonen tulla siinä vastaan. Olinkohan menossa päiväkal... siis kahville.InsaneMe kirjoitti:OT mutta onko tää justiisa se misä o cerwin vegan teippaukset? jos oli niin molemmat taijettiin katella toisiamme täsä yks päivä, toripolliisin kohalla ajelin punasella 123sella vastaan...
T.Sankari
Re: Kaarien rullausta Oulussa?
Tuli hommattua oma kaarimankeli. Eli jos joku kiinnostunut niin voidaan vuokrata pientä korvausta vastaan. Jos et itse uskalla alkaa hommaan niin siinäkin voidaan mahdollisesti auttaa.
kimmo@teamkorhonen.com
040-5082025
kimmo@teamkorhonen.com
040-5082025