Ja jos työllekki jotai pitäs saaha niin aika arvokaaksi menis. Parasta täs o se kun tälläset 7 tuumasten materiaalit on tyyliin 20€ halvemmat ku 10 tuumasien, joten kokokaan ei muuta vanteen hintaa mihkää. kaikelisäks käytettyjen osien kunnostus kestää ikuisuuden (tuo yksi kehä vei 5 tuntia) ja tulos ei silti ole uuden veroinen. Kiillotus kotikonstein työksi ei kannata.
Mullahan näiden kustannukset on pysynyt alhaalla sen takia kun kaikki palikat on ajanmittaan kertynyt ylimääräsinä nurkkiin (6kk sisällä) ja osa osista on vaihtunu muihin ylimääräsiin käsiin jääneisiin osiin.
On kyllä komeet vanteet, kiilto tekee ihmeitä . Ootko millä aineilla vetäny ton loppukiillon? Eli mitä käytit ton 240 jälkeen? ite ku oon kiillotellu nii tonniseen vesipaperiin oon lopettanu ja sitte kova vaha+lumppulaikka yhistelmällä vetäny.
Kiinostaa vaan tietää onko miten erillaisilla tavoilla porukka tehny.
Kesäauto: Mercedes Benz w123 300DA -77
Ikuisuus projekti: Mercedes Benz w123 200D -77
Talvipiiska: Mazda 323 -97
Ex: Mercedes Benz w201 2.5D -87
Ex: Mercedes Benz w123 240TD -79
Ex: Mercedes Benz w123 240D -84
Ihan vain ihmetyksekseni voin todeta, että mitä helvettiä te laitatte tuommoisia viritelmiä autoihinne?????????????
Se mieletön adrenaliiniruiskaus, jonka saa jo pelkistä hulluista ideoista ja tekemiseen taipuvaisen ihmisen pakonomainen tarve toteuttaa itseään saa sitten loppupelissä runsaasti endorfiinia aivoihin. Kivaa, mutta hyvää.
Näitä Sergeyn touhuja on sitten sairaan mukava seurailla. Hyvä meininki.
Ai niin, vanteista tuli hienot Varsinkin tuohon volkkariin laitettuna...
kaveri o paikallises metallikoneistamos inssinä ja se vähä laski lujuuksia tälle ni laatu on paljo parempi ku perus valu-alumiini Alessioiden standardivaatimukset
Eli pitäs siis kestää vähintäänkin normaaliliikenneoloissa. Tästä saakin sitten kiittää ATS tehdasta joka on hulluuksissaan 70 luvulla tehnyt huippulaatuiset rungot näihin
Lujuudet on viel laskettu ilman liimaa, jos paan tonne väliin viel jonku kunnon rakenneliiman niin lujuus kasvaa.
mulle neekerintukka on sellasta höttöö mis on mustaa hiomajauhetta liimattu lankaan.... Sisal o siis kuin rättilaikka mutta tehty karkeesta hampun oloisesta kuidusta.
Itseasiassa sisalin googlasinkin, neekerintukan virallista nimeä kun en tiedä niin eipä silläkään mitään löydä =D Porin motonetistä on kyllä katseltu yhtä jos toistakin laikkaa
Heittokellolla kateltiin vanteen suoruutta ja riippuen vanteesta, 0,09, 0,16, 0,25 ja 0,32 oli eroja. Itse vanteita ei tarvinut tasapainottaa ja SUNNY 195/45/16 renkaat kaipasi 0-10g painot.
nyt tietää että takavanteet siirretään eteen ja etuvanteisiin pitää tilaa 3 tuumaa leveemmät kehät ja laittaa taakse. takana 25mm spaceri ja edessä 15mm
oli vähä liia kirkasta kuvailuun :S plääh oon kyllästyny kameroihin. joku muu sa aottaa paremmat kuvat. Eli ei tuu parempia.
Miks sun autossa on nuo takavalojen alla olevat listat kromia? Mullon muovia... Onko nuo tuninkikamaa, vai olleet siinä alusta pitäen? Kuka? Mitä? Häh?
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.