joo vaijerin saa vaihettua sillee kun ottaa luukun verhoilun (pahvi)pois ja vaijeri luukusta irti ja ajjaa sen sitten moottorilla pois ja takasin sitten päin vaston eli vaijeri ei tule kun hytin puolelta pois
katto sitten ettet likkaa autoos sisältä sillä rasvasella vaijerilla
ensin tämä irti tuo musta lista
ilmeisesti joku ero on ku tuo oma on tuo 2-toiminen nii ihan erinäköinen sisältä tuo luukun verhous, mutta siis se metalli putki jossa vaijjeri kulkee niin menee perällä asti ettei vaijjeri pääse pois ennen kontissaa olevaa moottoria ? otan tuossa kuvia luukusta ja lisään tänne.
no niin nyt tuli hommattua toinen sec kans 199 värinen joka alunperin ollu 500 mut joku on siihen istuttanu 300d onko se nyt se 617 kone ? mut kuitenkin sama kuin 123 300d:ssä. huomenna rupea autoa tutkimaan kun käyn sen pihaan hakemassa voi olla että tulee varaosa peli mutta katsotaan nyt, ainakn kellertävä nahkasisustaa löytyy yms niistä sit lisää kun auto pihassa.....
ei tartte ottaa verhoilua pois, luukun verhoilu vaan pois ja ajjaa luukun omalla moottorilla vaijerin irti ja vettää sen sitten hytin kautta pois ja uus sitten tyrkätään päinvastasessa järjestyksessä takasin
Code Текст
228 AUXILIARY HEATER
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
363 INCOMPLETE DELIVERY SLIP (FOR SAS AND KWS)
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
510 MB RADIO EXQUISIT WITH VK, RDS (BECKER)
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
580 AIR CONDITIONING
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
640 15-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
682 FIRE EXTINGUISHER
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
274 MERCEDES-BENZ D-NETWORK TELEPHONE
no niin nyt on tuo parempi kuntoinen secci vaihtanut omistajaa hämeenlinnan suuntaan ja tuntui olevan todella hyvät visiot siellä miten autoa jatkojalostetaan eli samat kuin itelläkin....