Hetkinenapuva! w124 tasonsäätöiskarisäätöpotikan saatötanko?

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
Voihanrontti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 789
Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
Paikkakunta: JKL

Hetkinenapuva! w124 tasonsäätöiskarisäätöpotikan saatötanko?

Viesti Kirjoittaja Voihanrontti »

Elikkästä ei oikein toiminut tuo tasonsäätö, kun kävin ulkomailla tekemässä hankintoja. No nyt tuossa vähänaikaa sitten paukahti iskari särki. Nooh nyt sitä vaihtaessa sitten kurkkasin tuonne auton alle, että mitäs siellä tapahtuu.

No siellä se semmonen alumiininen mötikkä johonka tais tulla kolme putkea, kokolailla keskellä autoa. No siinä sitten semmonen säätövivunmallinen vipu, jossa tais olla kolme reikää.
No mihinkähän se tuo pitäis olla yhteydessä ja minkälaisella stongalla? Nyt se pyörii siellä vaan ihan keskenään...

Samaan kyssäriin heitän vielä, että hyviä vinkkejä otetaan vastaan että kuinka saa takajouset vaihdettua ihan tunkki ja pukki pelillä. Meinaa olla vaikea saada sitä alatukivarren pulttia enää hollilleen. Onko viisain viedä jollekkin ukolle, jolla on nosturi ja kevennin tai jottain :roll: Vanha jousi meni muuten kätevästi takasin paikalleen, kun oli näemmä neljässä osassa...
Think Locally, Fuck Globally
Japetzu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ti 14.08.2007 16:57
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Japetzu »

Oliskohan tuosta mitään apuja.

http://www.nic.fi/~danes/w124/jutut/15082007.html
BMW 320D -03
MB W168 170CDi 1999
Ex-MB W124 200T 1988
Avatar
Voihanrontti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 789
Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Voihanrontti »

Vai tuommonen pökäle... Saakohan moista KL:stä
Think Locally, Fuck Globally
Avatar
JohaT
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 497
Liittynyt: La 04.02.2006 11:07
Paikkakunta: Koillismaa

Viesti Kirjoittaja JohaT »

itse olen vaihtanut tunkilla monesti takajouset. hallitunkki alle ja pultti irti ja jousen vaihto. pultin saa paikalleen kun nostaa takaisin ylös ja pistää jarrulevyn alle lankun pätkän ja laskee autoa sen varaan. samalla nostaa/laskee alatukivartta hallitunkilla tarpeen mukaan.
Viimeinen säätö vielä vaikka meisselillä että pultin reikä on just kohillaan
____________________________________________
S124 300 TDT -92
Viano 2.2 CDI -06
Japetzu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ti 14.08.2007 16:57
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Japetzu »

BMW 320D -03
MB W168 170CDi 1999
Ex-MB W124 200T 1988
Avatar
Voihanrontti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 789
Liittynyt: Ma 08.01.2007 22:09
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Voihanrontti »

VIISKYMPPIÄ MOKOMASTA PÖTIKÄSTÄ! Oiskohan kehitettävä joku oma systeemi...
Think Locally, Fuck Globally
Avatar
Harri126
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2276
Liittynyt: Ke 16.05.2007 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Harri126 »

Kaveri viritteli sinne piikin Cagivan vaihdestaagin.
-82 500 SEC

-92 SL500

-94 SL600

-97 SLK200

- 05 C5 2.0i 16 V Aut.

-63 VW Karmann Ghia

-97 Honda VF 750 C Magna
Japetzu
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 52
Liittynyt: Ti 14.08.2007 16:57
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja Japetzu »

Minulta saattaisi löytyä kyseinen osa. Purkuosa. Pistä yv:ä jos kiinnostaa.
BMW 320D -03
MB W168 170CDi 1999
Ex-MB W124 200T 1988
Vastaa Viestiin