Hinnaksi jää 250-400€/kpl. Myös M104 moottoriset pääsevät samaan kimppaan.
Materiaali mustaa rautaa, joka maalataan punahehkunkestävällä hopemaalilla.
100% sopivuus. Mahdollisuus teettää samalla vapaavirtausputkisto mittatilaustyönä, sille jäisi hintaa 300-400€. Riippuen änäreiden määrästä, mahdollisesta katalysaattorista yms....
Ilmotelkaa kiinnostuneet, voin kysyä tarjouksen. Mallina käytettäsiin omaa 300SE:tä.
EVO X kirjoitti:Ei tuo tekniikka puoli nyt oikein itellä vielä luista,mutta itellä on 124 300CE /-91 ja siihen pitäs saada peltisatsi, miten onnistuis?
Ainoa pieni ongelma on siinä,että mallina on w126,ja konehuone ei ole mitoiltaan sama kuin w 124:ssa.Mutta jos sieltä päin löytyy joku jolla on kutvonen 124:sen pannuhuoneessa vois käydä Terolla mallina,ja m 104:een saa samalla pakosarjan tehtyä,niin ehdottomasti mulle yksi!
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Make kirjoitti:Ainoa pieni ongelma on siinä,että mallina on w126,ja konehuone ei ole mitoiltaan sama kuin w 124:ssa.Mutta jos sieltä päin löytyy joku jolla on kutvonen 124:sen pannuhuoneessa vois käydä Terolla mallina,ja m 104:een saa samalla pakosarjan tehtyä,niin ehdottomasti mulle yksi!
Kyllä se pakoputki kuitenkin samasta paikasta lähtee peräänpäin. Vakiopakosarja ainakin on samanlainen. Eiköhän se siis saada onnistumaan. Ellei sitten hirveitä kiharoita joudu viäntämään. Tutkitaan kuitenkin ilman muuta, ettei tule yllätyksiä.
Hinta voi olla korkeampi, kun 250€. Tarkemmin selviää, kun saadaan malliauto pajalle tutkittavaksi.
Hiukan kaffella noista moottori koodeista...
mulla w115 280E (ei alkup.) jossa kone jostain 70-80luvun taitteesta... sopiiko ko. pakosarja tähän?
jos sopii niin saattaisin olla kiinnostunut...