Perkule nyt koetellaan oikiein kunnolla..
Yhtäkkiä pienen kiidytyksen jälkeen SL lopetti kulkemisen. Mitään ylimääräisiä ääniä tjms ei kuulunut eikä mitään muutakaan. Häiriövaloja eikä mitään pala mutta auto kulkee tosi laiskasti mutta muuten normaalisti.
Ideoita muuta kun Ahdinpyörän rikkoutuminen, jotta ei kytkeydy päälle?
Tehot katosi.. Ahdinpyörän solenoidi rikki??
Tehot katosi.. Ahdinpyörän solenoidi rikki??
SPEEDPRO Mercedes Benz special tuning workshop
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Käy konehuoneen puolella kaasuttelemassa, jos et näe niin kuulet nappaako magneetti kytkin jollakin kierrosluvulla kiinni jolloin kompura alkaa ahtamaan. En kyllä ole koskaan kuullut, että kompuran ahdinpyörän päässä oleva magneettikytkin olisi luovuttanut, yleensä kytkimelle ei ole tullut virtaa jolloin vika on ollut muualla..
Sinäänsä aivan mutuja kirjoittelen, koska mercedes AMG sl 55 kompressorista en juuri mitään ymmärrä
, mutta kai periaate on sama kuin 230 kompressorissa.
Sinäänsä aivan mutuja kirjoittelen, koska mercedes AMG sl 55 kompressorista en juuri mitään ymmärrä

Viimeksi muokannut pommac, Ma 24.05.2010 22:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mercedes CLK 230 kompura -99
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Nyt pistit aika pahan, 230 kompurassa ahdin kytkeytyy päälle 2000rpm kohdalla, myös auton ollessa paikallaan ja sen kyllä kuulee selvästi, mutta tosiaan SL 55 kompressorista en tiiä. Kuvittelis kyllä, että paikallaan kaasuttaessakin kytkeytyis jossakin vaiheessa.
Ainahan sitä resetointiakin voit kokeilla jos esim. comandissa ei ole mitään korvaamatonta, eli akunkenkä irti vartiksi ja takas paikalleen ja sitten kokeilemaan onko vika vielä päällä...temppu on muuten auttanut mitä ihmeellisimpiin vaivoihin..
Ainahan sitä resetointiakin voit kokeilla jos esim. comandissa ei ole mitään korvaamatonta, eli akunkenkä irti vartiksi ja takas paikalleen ja sitten kokeilemaan onko vika vielä päällä...temppu on muuten auttanut mitä ihmeellisimpiin vaivoihin..
Mercedes CLK 230 kompura -99
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Toyota tercel -84 (meni paaliin)
Ex. porsche 911 coupe 2.7l
Mersut ja Porschet miehen tiellä pitää.
Perkule ei uskalla akun kenkää ottaa irti kun viimeksi näin tehdessäni oli puoli autoa enempi vähempi sekaisin ---> ei ku taas veholle tietokoneeseenpommac kirjoitti:Nyt pistit aika pahan, 230 kompurassa ahdin kytkeytyy päälle 2000rpm kohdalla, myös auton ollessa paikallaan ja sen kyllä kuulee selvästi, mutta tosiaan SL 55 kompressorista en tiiä. Kuvittelis kyllä, että paikallaan kaasuttaessakin kytkeytyis jossakin vaiheessa.
Ainahan sitä resetointiakin voit kokeilla jos esim. comandissa ei ole mitään korvaamatonta, eli akunkenkä irti vartiksi ja takas paikalleen ja sitten kokeilemaan onko vika vielä päällä...temppu on muuten auttanut mitä ihmeellisimpiin vaivoihin..

SPEEDPRO Mercedes Benz special tuning workshop
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Syy tilapäinen häiriö, vikakoodi tuntematon ja öljyn lämpötilaan tjms. hetkellinen häiriö. Todennäköisesti viime lauantain rata-ajon myötä jotain häiriöitä ja vikakoodeja mahdollisesti tullut..??pommac kirjoitti:Juu, ehkä se on parempi niin. Kerroppas sitten, että mikä oli ongelman syy..
Nollasin koodit ja koeajolla toimi ahdinpyörä sekä ahtoilman jäähdytys normaalisti.
Ja muuten SL:ssä ei lukitu vasta kun ajossa Boschin testerin mukaan ahdinpyörä.
Siinä yksi kuva Ahvenistolta..

SPEEDPRO Mercedes Benz special tuning workshop
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Official CARLSSON and BRABUS dealer