Asennettu -> Kleemann LSD (vst Quaife ATB)
kyllähän palalukko tunnetaan myös nimellä peränrikkoja ei tarvitse suurta mielikuvitusta käyttää, kun miettii mitä siellä perässä tapahtuu, kun tuota palalukoa käytetään
paljonko sillä kleemanin lukolla kusetetaan ihmisiltä rahaa, jos tuo 160 € on muka halpa muutaman kympin raudanpaloista näitähän on tehty iät ajat halpoihin ralliautoihin ym. budjetti vehkeisiin...
kyllä minäkin tuollaisen johonkin peltoautoon voisin laittaa, mutta en enää mihinkään katu/käyttöautoon, johon tulee enemmän, kuin 1000 km ajoa/vuosi...
edit: onko siis tosiaan tästä kyse http://www.kleemann.dk/Performance/Hand ... ntial.aspx 795€ tuollaisesta normaali kyläsepän keksinnöstä no, tässä on mainoksiin laitettu raha kyllä saatu poikimaan oikein reilumman puoleisesti...
paljonko sillä kleemanin lukolla kusetetaan ihmisiltä rahaa, jos tuo 160 € on muka halpa muutaman kympin raudanpaloista näitähän on tehty iät ajat halpoihin ralliautoihin ym. budjetti vehkeisiin...
kyllä minäkin tuollaisen johonkin peltoautoon voisin laittaa, mutta en enää mihinkään katu/käyttöautoon, johon tulee enemmän, kuin 1000 km ajoa/vuosi...
edit: onko siis tosiaan tästä kyse http://www.kleemann.dk/Performance/Hand ... ntial.aspx 795€ tuollaisesta normaali kyläsepän keksinnöstä no, tässä on mainoksiin laitettu raha kyllä saatu poikimaan oikein reilumman puoleisesti...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
vaan kun se tahtoo aina välillä vähän pyöriä, jostainhan sen on annettava periksi, kun kääntyy, eli joko rengas luistaa, vetoakseli katkee/kiertyy tai tasauspyörästö hoitaa hommansa...jukkis. kirjoitti:
mutta tuolla lukollahan on tarkotuskin estää tuota tasauspyörästöä pyörimästä että eihän ne sillon hanka yhteen.
peräöljyt pitää muistaa vaihtaa usein, kun tuollaista palalukkoa käyttää, 2000 km jälkeen alkaa olemaan jo aika rautaista voitelua useimmiten
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
käyttää käyttää, taitaa olla niitä vanhimpia kesintöjä lukosta puhuttaessa "palalukosta" löytyy kyllä ihan toimiviakin ratkaisuja, mutta silloin siellä on vähän eri osat ja mukana on kunnon kitkapinnat normaali kitkalukon tapaan jne. eli ei puristeta vain pieniä vetopyöriä koteloa vasten ja toivota parasta...jukkis. kirjoitti:katotaan miten käy. aika paljonhan ne nuita kuitenki maalimalla käyttää.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
silti sinä painat niillä niitä pieniä vetopyöriä ja sinne väliin muodostuu sitten"sorvi" jossain vaiheessa...jukkis. kirjoitti:niin muttakun mää laitan nuo asd perään jossa on kitkalevyt kuin myös 16v perässä joihin nuo myös passasi.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
joo muodostuu sitteku muodostuu, ei sillä niin väliä. korjataan ku hajuaa.napa kirjoitti:silti sinä painat niillä niitä pieniä vetopyöriä ja sinne väliin muodostuu sitten"sorvi" jossain vaiheessa...jukkis. kirjoitti:niin muttakun mää laitan nuo asd perään jossa on kitkalevyt kuin myös 16v perässä joihin nuo myös passasi.
tälläinen palalukko on hieman parempi http://www.upgrademotoring.com/suspensi ... iagram.htm
ja kyllä nuo halvat perus palalukot tietysti jossain parin tonnin ja 20 vuotta vanhassa mersussa menee, mutta että joku ostaa niitä tosiaan johonkin uudempaan ja useamman kymppitonnin autoon, johon perä/sen remontti sitten maksaa useamman tonnin, kun niissä vain lukee kleemann kyljessä ja hintaa laitetaan riittävästi, niin en ymmärrä
ja kyllä nuo halvat perus palalukot tietysti jossain parin tonnin ja 20 vuotta vanhassa mersussa menee, mutta että joku ostaa niitä tosiaan johonkin uudempaan ja useamman kymppitonnin autoon, johon perä/sen remontti sitten maksaa useamman tonnin, kun niissä vain lukee kleemann kyljessä ja hintaa laitetaan riittävästi, niin en ymmärrä
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Hmm, kyllähän tollanen palalukko perän näyttäis rikkovan kun järjellä ajattelee.
Mutta paljon kehuvat tota kleemanin lukkoa jenkkilässä enkä ole löytänyt yhtään negatiivista/perä rikki threadia.
Eli uskaltaako vaiko eikö? Ei ole paljon valinnanvaraa lukkojen suhteen tuohon malliin...
Mitenkäs teillä joilla on tuo kleemann lukko. Paljonko kilsoja jo ajelltu ja onko oireilua?
Mutta paljon kehuvat tota kleemanin lukkoa jenkkilässä enkä ole löytänyt yhtään negatiivista/perä rikki threadia.
Eli uskaltaako vaiko eikö? Ei ole paljon valinnanvaraa lukkojen suhteen tuohon malliin...
Mitenkäs teillä joilla on tuo kleemann lukko. Paljonko kilsoja jo ajelltu ja onko oireilua?
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex
W209 CLK 30CDI AMG -ex
Kannattaisko sitä udella Kleemanilta millaine takuu jos he esim. asentavat sen? Eikait se voi olla mikään ei takuuta tai 2000km takuu..maku kirjoitti:Hmm, kyllähän tollanen palalukko perän näyttäis rikkovan kun järjellä ajattelee.
Mutta paljon kehuvat tota kleemanin lukkoa jenkkilässä enkä ole löytänyt yhtään negatiivista/perä rikki threadia.
Eli uskaltaako vaiko eikö? Ei ole paljon valinnanvaraa lukkojen suhteen tuohon malliin...
Mitenkäs teillä joilla on tuo kleemann lukko. Paljonko kilsoja jo ajelltu ja onko oireilua?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Minähän en lukoista juuri mitään tiedä, mutta heitänpä sellaisen ajatuksen tässä ilmoille, että jos esim. tuollainen Kleemann-lukko on AMG-Mersussa oikeinkin hyvä, niin miksi ihmeessä ne eivät ole jo alunperin AMG:llä laittaneet vastaavaa lukkoa perään?!
Ymmärrän kyllä siis mihin lukolla pyritään ja miten se vaikuttaa käytännössä, mutta siksi ihmetys kohdistuukin ennenkaikkea siihen, miksei AMG:n pojat ole sellaista jo alunperin laittaneet, jos se kerran on hyvä/ tarpeellinen? Jokin syy siihen varmaan on?
Vai onko syy jotakin sen kaltaista kuin voi päätellä esim. Porschen hinnastoista: lukkoa löytää harvoin Porschemalleista vakiona, mutta lisävarustehinnastosta sellaisen löytää jokaisen mallin kohdalta?
Kleemannista muuten sen verran, että aika hyvämaineinen Mersuvirittäjähän tuo paja tuntuu olevan, joten vaikea olisi uskoa, että sieltä ihan sutta työnnettäisiin markkinoille?!
Ymmärrän kyllä siis mihin lukolla pyritään ja miten se vaikuttaa käytännössä, mutta siksi ihmetys kohdistuukin ennenkaikkea siihen, miksei AMG:n pojat ole sellaista jo alunperin laittaneet, jos se kerran on hyvä/ tarpeellinen? Jokin syy siihen varmaan on?
Vai onko syy jotakin sen kaltaista kuin voi päätellä esim. Porschen hinnastoista: lukkoa löytää harvoin Porschemalleista vakiona, mutta lisävarustehinnastosta sellaisen löytää jokaisen mallin kohdalta?
Kleemannista muuten sen verran, että aika hyvämaineinen Mersuvirittäjähän tuo paja tuntuu olevan, joten vaikea olisi uskoa, että sieltä ihan sutta työnnettäisiin markkinoille?!
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
Yks syy miks ei siel peräs ole lukkoa on varmaan se et aika paljo suurempi prosentti poistuis silloin metän puolelle, ainaki kokemattomammissa käsissä.
http://www.youtube.com/watch?v=maKTpFXjro4
http://www.youtube.com/watch?v=maKTpFXjro4
Saa AMG:ltä lukon näihin uudempiin. Tulikohan tämä 2005..
http://www.mercedes-amg.com/
--> Performance Studio --> Optional Extras --> Limited Slip Differential.
http://www.mercedes-amg.com/
--> Performance Studio --> Optional Extras --> Limited Slip Differential.
Meillä on kurvailtu joku 10.000km lukolla ja ei sitä saa metsään jos pitää ajonhallinan päällä itse asiassa sitä ei edes kunnolla huomaa arkikäytössä talvella suurin ero oli siinä että keltainenkolmio ei hakannut niin herkästi kojelaudassa.SamuliR kirjoitti:Yks syy miks ei siel peräs ole lukkoa on varmaan se et aika paljo suurempi prosentti poistuis silloin metän puolelle, ainaki kokemattomammissa käsissä.
http://www.youtube.com/watch?v=maKTpFXjro4
AMG mallin ajon hallinta taitaa olla hiukan sallivampi kuin ns. tavallisen, mielestäni se sallii hiukan enemmän sivuluistoa joten esim sateen hiukka liukastama liikenne ympyrä on makiiaa ajettavaa, tietysti suljetulla tie osuudella yms toisaalta jos on oikein liukasta niin se puuduttaa koko masiinan ettei sillä pääse metsään vaikka yrittäisi.
Kun asennutin sen Pitäjänmäen Vehossa kysyin mitä mieltä ne on tuosta, vastasivat että vaikuttaa hyvältä ja ovat asennelleet noita ja vastaavia, hyvin olivat kuulemma toimineet, tiedä sitten, toivottavasti olivat oikeassa.
Viimeksi muokannut jameri, Ma 10.05.2010 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hummer H2
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
W203-C32AMG
ex VMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Ainut syy miksi noissa ei ole lukkoa vakiona on kustannusäästöt. Ei se lukko ESP:llä varustetusta autosta vaarallisempaa tee.
En myöskään usko että kleemanilla on varaa myydä lisävarusteena mitään mikä rikkoisi auton. Pilaisi suotta hyvän maineensa...
Pakko tollanen olisi saada mut en sit tiedä
En myöskään usko että kleemanilla on varaa myydä lisävarusteena mitään mikä rikkoisi auton. Pilaisi suotta hyvän maineensa...
Pakko tollanen olisi saada mut en sit tiedä
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex
W209 CLK 30CDI AMG -ex
Missä mielessä kustannussäästöt? Eikös tuo nyt kuitenkin ole suht edullinen juttu laittaa valmistusvaiheessa autoon?maku kirjoitti:Ainut syy miksi noissa ei ole lukkoa vakiona on kustannusäästöt.
Sen kyllä uskon, että lukko kannattaa esim. AMG-Mersun kohdalla jättää asiakkaan ruksittavaksi lisävarustelistalle, jolloin moni asiakas maksaa autostaan lisää. Valmistajan kustannukset kuitenkin taitavat lukon osalta olla aika pienet?!
Siitä vain päättelen, että esim. 911 Carreraan mekaaninen lukko yhdessä aktiivijousituksen kanssa maksaa vähän alle 1800e. Lukkoa pelkästään ei erikseen Carreraan saa, mutta jos aktiivijousitus + lukko on alle 1800e, niin ei siinä paljoa lukolle hintaa taida jäädä..mutta kuitenkin juuri sen verran, että varmaan lähes kaikki tilaajat sen ruksivat listalta.
("exiä" SLK230K,CLK W209 Avantgarde, BMW335i coupe,Porsche 911 Carrera coupe, Porsche Boxster 987)
- Porsche Cayman S-
- Porsche Cayman S-
toisesta ketjusta lainattua:jva kirjoitti:Missä mielessä kustannussäästöt? Eikös tuo nyt kuitenkin ole suht edullinen juttu laittaa valmistusvaiheessa autoon?maku kirjoitti:Ainut syy miksi noissa ei ole lukkoa vakiona on kustannusäästöt.
Eli jokaisella sentillä on merkitystä...Jani Anttila kirjoitti:WIS kertoo että proppu on jätetty pois säästösyistä. Paljonkohan proppu maksaaeerola kirjoitti: Ja tosiaan, näissä uusissa C-Mersuissa ja facelift-SLK:issa ei näköjään tule kaikki öljyt ulos vaan turbiiniin jää väistämättä jonkin verran vanhaa jäljelle Pölhöä suunnittelua Saksassa, sanon minä.
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex
W209 CLK 30CDI AMG -ex
tässä kleemanin "lukossa" taitaa tulla mukana myös ne vetoakselin päihin laitettavat rattaat, mutta silti tuo hinta ei oikein ole tästä maailmastaPansu kirjoitti:Jos tuo Kleeman on tuollainen palalukko, niin kylläpäs on kivat katteet parilla metallipalalla ja jousella
Joku kuka tuollaisen ostaa, niin vois ottaa tarkat mitat ja valokuvat osista, niin tekis tuossa autollissa jyrsinkoneella samanlaisen parilla kympillä
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
No jaa, toista mieltä asiasta. Eipä tulis mieleen alkaa itse toteuttamaan noita jousia plus paloja SL:ään vaikka kuinka pystyisi koneistamaan "muutamalla kympillä" jonkun kyläsepän toimesta..napa kirjoitti:tässä kleemanin "lukossa" taitaa tulla mukana myös ne vetoakselin päihin laitettavat rattaat, mutta silti tuo hinta ei oikein ole tästä maailmastaPansu kirjoitti:Jos tuo Kleeman on tuollainen palalukko, niin kylläpäs on kivat katteet parilla metallipalalla ja jousella
Joku kuka tuollaisen ostaa, niin vois ottaa tarkat mitat ja valokuvat osista, niin tekis tuossa autollissa jyrsinkoneella samanlaisen parilla kympillä
Vaikka jos jonkin näköistä viritystä vaikka minkänäköiseen vehkeeseen on tullut itse tehtyä
SPEEDPRO Mercedes Benz special tuning workshop
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Jaa kuinka? Olisi kiva kuulla ihan perusteluitakin kannalleen.skeletorR kirjoitti:No jaa, toista mieltä asiasta. Eipä tulis mieleen alkaa itse toteuttamaan noita jousia plus paloja SL:ään vaikka kuinka pystyisi koneistamaan "muutamalla kympillä" jonkun kyläsepän toimesta..
Vaikka jos jonkin näköistä viritystä vaikka minkänäköiseen vehkeeseen on tullut itse tehtyä
Jos noista mitat olisi, niin ei ole mikään ongelma tehdä samanlaisia, materiaaliakin saa ostettua ihan millaista tarvitsee. Ainoa ongelma ehkä löytää oikean vahvuiset jouset, mutta tuon jousen jännityksenkin saa mitattua ihan kotikonstein ja sehän ei juurikaan haittaa vaikka ei ihan samanlaista löytyisikään. Tuollainen palalukko mikä minulla oli joskus ralliautossa, niin siinä ei ollut jousia ollenkaan..
Joo ei olekaan mikään ongelma tehdä jos on mitat minkä saaminen taas on hiukan hankalampaa ilman että ostaa palikan..Pansu kirjoitti:Jaa kuinka? Olisi kiva kuulla ihan perusteluitakin kannalleen.skeletorR kirjoitti:No jaa, toista mieltä asiasta. Eipä tulis mieleen alkaa itse toteuttamaan noita jousia plus paloja SL:ään vaikka kuinka pystyisi koneistamaan "muutamalla kympillä" jonkun kyläsepän toimesta..
Vaikka jos jonkin näköistä viritystä vaikka minkänäköiseen vehkeeseen on tullut itse tehtyä
Jos noista mitat olisi, niin ei ole mikään ongelma tehdä samanlaisia, materiaaliakin saa ostettua ihan millaista tarvitsee. Ainoa ongelma ehkä löytää oikean vahvuiset jouset, mutta tuon jousen jännityksenkin saa mitattua ihan kotikonstein ja sehän ei juurikaan haittaa vaikka ei ihan samanlaista löytyisikään. Tuollainen palalukko mikä minulla oli joskus ralliautossa, niin siinä ei ollut jousia ollenkaan..
Omalla kohdalla tilanne on puhtaasti laiskuus- ja aikatekninen kysymys ja tietynlainen "turva" valmiista testatusta osasta tunnetulta valmistajalta. Henkilökohtaisesti en halua pitää SL:llää koekaniini autona omissa lukkopatenttiviritystoimiikohantämätesteissä, vaan allekirjoittaneella on eri pelit siihen hommaan.
SPEEDPRO Mercedes Benz special tuning workshop
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Official CARLSSON and BRABUS dealer
No tilatkaa joku niin otetaan mittoja ja joku tekee. Tai porukassa tilataan ja teetetään näitä eteenpäin. Kuka haluaa sitten testata eka vaikka 10thkm -> perä auki ja mitä syönyt?
Kellä tällänen siellä perässä oli? Kuinka kauan on kestänyt? Onko vaihdettu peräöljyjä sen ton jälkeen?
Kellä tällänen siellä perässä oli? Kuinka kauan on kestänyt? Onko vaihdettu peräöljyjä sen ton jälkeen?
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
Mitä ohjeita pikaisesti selasin niin oli muistaakseni kolmea eri tyyppiä tuota "palikkaa".. Meikäläinen oli niin hätäinen että romut on jo perässä paikallaan. Tosin koeajotuntumaa pääsee maistelemaan vasta maanantaina.. alkuviikosta pitäisi tulla uudet vanteet ja renkaatki, pitäisköhän ens viikonloppuna käydä kokeileen pikkaisen radalla..??simppa80 kirjoitti:No tilatkaa joku niin otetaan mittoja ja joku tekee. Tai porukassa tilataan ja teetetään näitä eteenpäin. Kuka haluaa sitten testata eka vaikka 10thkm -> perä auki ja mitä syönyt?
Kellä tällänen siellä perässä oli? Kuinka kauan on kestänyt? Onko vaihdettu peräöljyjä sen ton jälkeen?
SPEEDPRO Mercedes Benz special tuning workshop
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Official CARLSSON and BRABUS dealer
Kuten sanoin, että joku ystävällinen ottaisi mitat.
Tietty palikkojen mitat voi mitata kun purkaa perän auki ja mittaa mitä sinne väliin mahtuu. Noi palikat tässä on helpoin homma, mutta arviosta sopivan jousen löytäminen voi tuottaa sitä "koekaniinin" puuhaa. Jousipaineen kun mittaisi tuollaisesta valmiista, niin saisi vähän osviittaa mitä sinne laittaa.
Tietty palikkojen mitat voi mitata kun purkaa perän auki ja mittaa mitä sinne väliin mahtuu. Noi palikat tässä on helpoin homma, mutta arviosta sopivan jousen löytäminen voi tuottaa sitä "koekaniinin" puuhaa. Jousipaineen kun mittaisi tuollaisesta valmiista, niin saisi vähän osviittaa mitä sinne laittaa.