w124 200d korkea tyhjäkäynti+muuta murhetta
w124 200d korkea tyhjäkäynti+muuta murhetta
juu tuli tuossa vaihdettua ne syottöpumpun juuressa olevat o renkaat ja kupari prikat sen jälkeen on ollut tyhjäkäynti normaalia suurempi mutta välissä laskee normaaliksi, nyt muutaman tuhannen kilometrin jälkeen on alkanut kuuluun koneesta kauheaa kalkatusta kone käy niinkuin silppuri vähän aikaa mutta katoaa sitten yhtäkkiä ja käy normaalisti, kalkatus ei lopu vaikka antaa kieroksia, eli mikähän vois olla vikana ja mistä päin alkaa etsiin vikaa.. ja mersahan on w124 200d vm95 ja kilometrejä takana 780tuhatta.
Onkohan milloin viimeksi vaihdettu nokkaketju. Noilla kilometreilla pitäis olla 4. ketju menossa. Entäs alipainepumppun ikä? Nostimet? Hihnankiristimeen liittyvät osat?
Dieselissä on noita mahdollisia ääntelijöitä.
Dieselissä on noita mahdollisia ääntelijöitä.
W124 300D 4-matic -88
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
Siinäpä rakentava ja oikein loppuun mietitty kommentti. Voi voi teitä järjen jättiläsetJombe kirjoitti:4. ketju? Haha

W124 300D 4-matic -88
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
Onko siinä säköinen vai alipainetoiminen tyhjäkäynnin korotin. Jos on säköinen niin kokeile ottaa se pistoke pumpun takapäästä irti.
W124 300D 4-matic -88
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
Kun on ketju vaihdettu niin heti huomaa koneen muuttuneen terhakkaammaksi kaasun käytölle ,eli venymää on.
Muutenkin ketjun katkeamisen pelossa kannattaa vaihtaa.
Ei taida kuitenkaan kustantaa kuin noin50e se ketju ja jos vielä itse vaihtaa.
Sitä kun tottuu tehon vähenemiseen mutta kun kaikki palaa tehdas arvoon niin heti huomaa ja suu pieli vääntyy hymyyn.
Muutenkin ketjun katkeamisen pelossa kannattaa vaihtaa.
Ei taida kuitenkaan kustantaa kuin noin50e se ketju ja jos vielä itse vaihtaa.
Sitä kun tottuu tehon vähenemiseen mutta kun kaikki palaa tehdas arvoon niin heti huomaa ja suu pieli vääntyy hymyyn.

-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ti 24.07.2007 22:01
- Paikkakunta: Vihti
Mutta eikai sitä nyt tosissaan 200tkm välein vaihdeta?atlas kirjoitti:Kun on ketju vaihdettu niin heti huomaa koneen muuttuneen terhakkaammaksi kaasun käytölle ,eli venymää on.
Muutenkin ketjun katkeamisen pelossa kannattaa vaihtaa.
Ei taida kuitenkaan kustantaa kuin noin50e se ketju ja jos vielä itse vaihtaa.
Sitä kun tottuu tehon vähenemiseen mutta kun kaikki palaa tehdas arvoon niin heti huomaa ja suu pieli vääntyy hymyyn.

vika tuli selvitettyä eli kansipahvi meni nyt kone kalkattaa kokoajan.
sattu sopivasti hyvä ja halpa kone vastaan nytten muutaku koneen vaihtoon ja vanha kone remonttiin, muuten olis tuon vanhan koneen laittanu heti mutta ei ole aikaa seisottaa autoa päivää pitempään..
niin kyllähän nuila kettinkeilä ajaa sen 500tuhatta ilmanvaihtoa sehän on vain suositus että vaihdettava 200tuhannen välein vai oliko se 300tuhatta
sattu sopivasti hyvä ja halpa kone vastaan nytten muutaku koneen vaihtoon ja vanha kone remonttiin, muuten olis tuon vanhan koneen laittanu heti mutta ei ole aikaa seisottaa autoa päivää pitempään..
niin kyllähän nuila kettinkeilä ajaa sen 500tuhatta ilmanvaihtoa sehän on vain suositus että vaihdettava 200tuhannen välein vai oliko se 300tuhatta