Kiitos vastauksista jo etukäteen!
ostoaikeessa C 320 CDI avantgarde
ostoaikeessa C 320 CDI avantgarde
Olen hankkimassa C 320CDI STW avantgarde -06. En löytänyt mistään vastausta suoranaisesti, että onko avantgardessa madallettu alusta esim. classiciin verrattuna? Mitäs olette mieltä 320CDI koneesta? onko pirteä?
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Nyt kattellaan uutta pirssiä Saksan maalta...
Exät:
- MB C 320 CDI STW Avantgarde Sport Edition -06
- MB E 200 CDI -00 W210
- MB W124 200D -85 "IKILIIKKUJA"
- BMW E30 316 1.8 -87
Exät:
- MB C 320 CDI STW Avantgarde Sport Edition -06
- MB E 200 CDI -00 W210
- MB W124 200D -85 "IKILIIKKUJA"
- BMW E30 316 1.8 -87
Re: ostoaikeessa C 320 CDI avantgarde
W/S204:ssa alustan korkeus on sama eri malliversioilla (Classic, Elegance, Avantgarde) ja niin näyttäisi olevan myös 203:lla. Jos ei ole vanhaa esitettä käsillä niin EPC:stä voi tarkistaa, siellä ei ole Avantgarde optiolla mitäään vaihtoehtoisia jousia (korotettu alusta 482 ja sporttivarustus 486 löytyvät).hs kirjoitti:Olen hankkimassa C 320CDI STW avantgarde -06. En löytänyt mistään vastausta suoranaisesti, että onko avantgardessa madallettu alusta esim. classiciin verrattuna? Mitäs olette mieltä 320CDI koneesta? onko pirteä?![]()
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Re: ostoaikeessa C 320 CDI avantgarde
Mulla on vanhempi malli tosta mallista turbolla ja pirteä on koska heppoja on 197. E320cdi sedan. Onhan toi tyylikäs auto ja aika arvokaskin noin nuoreksi. Siitä pirteydestä vielä niin valoista lähdettäessä moni Bemaripoju on saanut pitkän nenän kun ei ole pysynytkään rinnalla. Tää on mun mielestä aika matala mutta pitää olla tarkkana missä ajelee ettei keula ota maahan.hs kirjoitti:Olen hankkimassa C 320CDI STW avantgarde -06. En löytänyt mistään vastausta suoranaisesti, että onko avantgardessa madallettu alusta esim. classiciin verrattuna? Mitäs olette mieltä 320CDI koneesta? onko pirteä?![]()
Kiitos vastauksista jo etukäteen!
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Olen mittaillut alustan korkeuksia c-mallista classic,elegance ja avantgarde niin en ole huomannut mitään eroa alustan korkeuksissa. Toivottavasti auto on varustettu automaattilaatikolla. Nimittäin manuaalissa on vääntöä melkein 100nm vähemmän.
E220cdi -16 AMG Sedan 2020 ->
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Ex.C220cdi -05 Avantgarde Sport Sedan 2008 -> sukupolvenvaihdoksella siirtyi pojalle. Poistunut.
Ex.W639 111. 2009 Poistunut
Ex.W447 116. 2018 Poistunut
W447 116. 2017
Eikös noin isolla koneella ole automaatti jo vakiona. Vielä TipTronic.viheik kirjoitti:Olen mittaillut alustan korkeuksia c-mallista classic,elegance ja avantgarde niin en ole huomannut mitään eroa alustan korkeuksissa. Toivottavasti auto on varustettu automaattilaatikolla. Nimittäin manuaalissa on vääntöä melkein 100nm vähemmän.
Vielä cdi kone lämpiää talvella aika hitaasti muuten on ihan kelpo kone.
Silloin tällöin muistaa luukuttaa noet ulos.
Viimeksi muokannut tempera, Pe 07.05.2010 08:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
Tuossa -06 on kyllä jo sähkövastukset lämppärissä. Eli vaikka onkin kylmä kone, puhaltaa sisälle lämmintä ilmaa, koska ilma tulee sähkövastuksien läpi. Vaikka onkin talvi niin ei siellä palella tarvitse.tempera kirjoitti:Vielä cdi kone lämpiää talvella aika hitaasti muuten on ihan kelpo kone.
Kyllähän tolla koneella kuljettaa jo melko lailla mukavasti. Jaksaa vaikka oliskin auto täynnä tavaraa, ja voi myös vetää kärryäkin ainakin voiman puolesta. Kulutuskin on suht pieni.
Kyllä menee nyt taas puurot ja vellit sekaisin. Tempera kertoo nyt kokemuksiaan 5-vaihteisella automaatilla ja rivi-6:lla varustetusta W210 320cdi:stä, mikä on täysin eri auto.
Tuossa -06:ssa c320cdi:ssä on 7G-tronic automaattiloota. On se ollu 6-pykäläisenä manuaalinakin saatavissa, mutta kukaan sitä tuskin on sillä halunnu, ainakaan en ole ikinä nähny myynnissä ja jos näkisin niin halveksisin että kuka helvetin idiootti on halunnu 7G:n sijasta 6-vaihteisen manuaalin. 7G-tronicilla tuo W203 c320cdi on todellakin ihan eri peli ku W210 320cdi (mikä itsellänikin on). Enempi vääntöä, enempi tehoa, kiihtyvyys ja ohituskiihtyvyys täysin eri planeetalta. Muutenkin W203 on noin 6 kertaa sporttisemman oloinen ku W210 ja enempi ajajan auto tuntumaltaan.
Tuossa -06:ssa c320cdi:ssä on 7G-tronic automaattiloota. On se ollu 6-pykäläisenä manuaalinakin saatavissa, mutta kukaan sitä tuskin on sillä halunnu, ainakaan en ole ikinä nähny myynnissä ja jos näkisin niin halveksisin että kuka helvetin idiootti on halunnu 7G:n sijasta 6-vaihteisen manuaalin. 7G-tronicilla tuo W203 c320cdi on todellakin ihan eri peli ku W210 320cdi (mikä itsellänikin on). Enempi vääntöä, enempi tehoa, kiihtyvyys ja ohituskiihtyvyys täysin eri planeetalta. Muutenkin W203 on noin 6 kertaa sporttisemman oloinen ku W210 ja enempi ajajan auto tuntumaltaan.
Onko näin myös W203:ssa? W211 olen kuullut olevan mutta en W203:ssa?Tomp kirjoitti:Tuossa -06 on kyllä jo sähkövastukset lämppärissä.tempera kirjoitti:Vielä cdi kone lämpiää talvella aika hitaasti muuten on ihan kelpo kone.
JA ONNEA UUDELLE AUTOLLE!
Tuikutusta Oulun kuppeessa
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
_______________________________________
S205 250 CDI 4matic -15 AMG-Line "Vollaustung"
_______________________________________
Ex: S212 250 CDI 4matic -12
Ex: S211 220 CDI -04 "Suomi edition"
Ex: Basuuna PWD -03
Ex: S204 220 CDI Mopf "AMG"
EX: Basuuna PWD -02
EX: S211 320 CDI "facelift" -06
EX: W638 110D -97
EX: C30T CDI AMG -05
EX: S203 200 CDI -03
-
Bahnfahrer
- Sisäänajossa

- Viestit: 13
- Liittynyt: Ke 17.02.2010 12:01
- Paikkakunta: Espoo
On siinä sähkövastukset. Onnittelut ensinnäkin upeasta autosta. Ajelin tollasella -07 farkku Avantgardella n.90tkm ja muistelen lämmöllä sitä..
C-mallin Avantgarde ei ole matalampi ,kun taas E on.
Vääntöä on yhtä paljon ,kuin AMG:n V8:ssa,mutta alempaa.
Takarenkaita kuluu. Kannattaa pitää siellä kunnon paineet.
C-mallin Avantgarde ei ole matalampi ,kun taas E on.
Vääntöä on yhtä paljon ,kuin AMG:n V8:ssa,mutta alempaa.
Takarenkaita kuluu. Kannattaa pitää siellä kunnon paineet.
Kaikkiin c korisen alustasarjoihin on ilmoitettu eri madallusmäärät eri varustepaketeille. Olisko sitten turhaan, en tiedä. Johtuiskohan eri jousikumeista kun luulen et rengaspaineet on samat. Mut voihan avantgardessa olla kilo vähemmän ku se on coolimpaa ja saa paremman kiihdytyspidon.DBFI kirjoitti:C-korisessako? No siinä sitten varmaan matalimmat rengaspaineet kun kaikki jousituksen osat on samoja esim. Elegancen kanssa. Onko referenssiä tuolle tiedolle?maku kirjoitti:Kyllä niissä alustankorkeuskissa on eroa.
Avantgarde on matalin.
LOTUS elise motorsport
W209 CLK 30CDI AMG -ex

W209 CLK 30CDI AMG -ex
Tämä taitaa vaikuttaa inttämiseltä mutta kun tuo auton korkeus kuului alkuperäiseen kysymykseen ja yritän samalla itse oppia niin perään vielä viittaatko EPC:n tietoihin vai johonkin muuhun lähteeseen (jos muu niin laitatko linkin)?maku kirjoitti: Kaikkiin c korisen alustasarjoihin on ilmoitettu eri madallusmäärät eri varustepaketeille. Olisko sitten turhaan, en tiedä. Johtuiskohan eri jousikumeista kun luulen et rengaspaineet on samat. Mut voihan avantgardessa olla kilo vähemmän ku se on coolimpaa ja saa paremman kiihdytyspidon.
Jos EPC:stä katsotaan 202.020 mallin jousituksen osia (katsoin etupäätä) ja jos jätetään huomiotta US-mallit (494), Sport paketti (949), korkean maavaran alusta (482) ja sports jousitus (486) niin kaikki muut jousituksen osat on kaikissa malleissa samoja paitsi itse jousi.
Jousia on kyllä useita erilaisia varustuksen mukaan kuten sanoit, automaattivaihteistot ja muut painavat osat vaikuttavat jousen valintaan, jopa joku Audio 50 antaa "pisteitä" ja varustepisteiden mukaan valitaan jousi muutamasta vaihtoehdosta mutta 954 tai 955 ei kyllä minun silmääni osu.
Eli jos katsotaan Classic/Elegance/Avantgarde eroja niin mistä ne sitten voisivat tulla?
- -hardcore-
- Sisäänajossa

- Viestit: 40
- Liittynyt: Su 07.12.2014 20:55
- Paikkakunta: etelässä
Re: ostoaikeessa C 320 CDI avantgarde
En tiedä mutta c320cdi w203 6-manuaalissa on tehoja vakiona mulla ainakin samat kun automaatissa
ja nyt 2ahdoilla ym ym joku saksalainen laittanu tehtaalla varmaan väärän ohjelman ja moottorin. Tarkotus ei ole vittuilla. Mutta näin mun papereissa luki ja nyt tietty on muutama sata nm enemmän.
IHMISET ON TYHMIÄ




