W124 muovihelmojen irroitus?
W124 muovihelmojen irroitus?
Huomenta,
yrittämisestä huolimatta en löytänyt sopivia hakusanoja, joila olisi foorumilta löytänyt valmiin vastauksen. Vaikka olen saletti, että olen lukenut nämä ohjeet täältä aikaisemmin.... Joten pakko kysyä vanhaa asiaa.
W124 leveähelmaisen -94 mallin farkun ruostekatsantoa pitäisi tehdä, ja varsinkin kynnyskoteloiden muovihelmojen irrotus olisi tärkeätä. Kuinka ne saa irti?
Muille muovihelmoille löysinkin suurinpiirtein ohjeet, mutta eihän se haittaa jos ne olisivat samassa paikassa. Tai hyvän linkin päässä...
Missäs vaiheessa muuten tuollainen 124 on sen rajan ylittänyt, ettei siitä hyväksi saa kohtuutyöllä? Auton pitäminen persottaisi (turbo, automaatti, ilmastointi, kiva väri jne. jne.), mutta ei viitsisi ottaa lisää stressiä hirveistä ruosteista, kun pihassa seisoo vähän vaatimattomammin varusteltu helmi oikeilla kohtuukilsoilla....
yrittämisestä huolimatta en löytänyt sopivia hakusanoja, joila olisi foorumilta löytänyt valmiin vastauksen. Vaikka olen saletti, että olen lukenut nämä ohjeet täältä aikaisemmin.... Joten pakko kysyä vanhaa asiaa.
W124 leveähelmaisen -94 mallin farkun ruostekatsantoa pitäisi tehdä, ja varsinkin kynnyskoteloiden muovihelmojen irrotus olisi tärkeätä. Kuinka ne saa irti?
Muille muovihelmoille löysinkin suurinpiirtein ohjeet, mutta eihän se haittaa jos ne olisivat samassa paikassa. Tai hyvän linkin päässä...
Missäs vaiheessa muuten tuollainen 124 on sen rajan ylittänyt, ettei siitä hyväksi saa kohtuutyöllä? Auton pitäminen persottaisi (turbo, automaatti, ilmastointi, kiva väri jne. jne.), mutta ei viitsisi ottaa lisää stressiä hirveistä ruosteista, kun pihassa seisoo vähän vaatimattomammin varusteltu helmi oikeilla kohtuukilsoilla....
------
W124 300 TD -92
W124 300 TD -92
Musta kumitiiviste pois helmasta(ei oo ku painamalla siellä urassa) ja alta paljastuu miljoona 8millin kannalla olevia ruuvia.
Pohjan puolelta sama homma mutta ruuvit ovat ihan näkösällä.
Pohjan puolelta sama homma mutta ruuvit ovat ihan näkösällä.
Joku riisikuppi:(
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
EX
300TDT-94-(PPD)
W124 200D-90-(PPD)
W124 230E-90-
VW Golf-90-
Mazda 323-97-
mazda 626-95-
Mazda 626-90-
Mazda 626-88-
VW Jetta-86-
Toyota Carina-84-
W124 200D-89-
W123 240D-84-
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 60
- Liittynyt: Ti 24.07.2007 22:01
- Paikkakunta: Vihti
Juurikin näin, ja ylempää lähtevät silläin että oven sisäpuolelta ruuvit pois (2-4 ) ja sitten ala puolelta "nopea" nykäisy ja ylhäältä liu'uttamalla.. Alhaalle pitää tosin uusia kiinnikkeet tällöin..teem085 kirjoitti:Musta kumitiiviste pois helmasta(ei oo ku painamalla siellä urassa) ja alta paljastuu miljoona 8millin kannalla olevia ruuvia.
Pohjan puolelta sama homma mutta ruuvit ovat ihan näkösällä.
- mika4matic
- Vakiokalustoa
- Viestit: 147
- Liittynyt: Ma 12.04.2010 22:12
- Paikkakunta: Espoo
varaosanumerot?
Oliko jollain noiden kaikkien muovihelmojen kiinnikkeiden varaosanumerot?kolehmainen2 kirjoitti:pitää tosin uusia kiinnikkeet tällöin..
Vaihtoehtoisesti voi varovasti käännellä kiinnikkeiden hampaat auki vaikka pienellä meisselillä, niin ei tarvitse hankkia uusia.kolehmainen2 kirjoitti: Juurikin näin, ja ylempää lähtevät silläin että oven sisäpuolelta ruuvit pois (2-4 ) ja sitten ala puolelta "nopea" nykäisy ja ylhäältä liu'uttamalla.. Alhaalle pitää tosin uusia kiinnikkeet tällöin..