Kevätaurinkoja odotellessa -- tarkistakaapa matot!
Semmonen juttu tuli mieleen että ihmiset ootteko koskaan puristellu niitä lattiamaton alla olevia vaahtomuoviereisteitä???itellä kun viimekesänä tuulilasi vuosi, niin vetet valu alas asti ja se vaahtomuovi oli kuin märkä pesusieni
ei muuta ku sukat pois jalasta ja kesähelteellä tamppaan niitä kuiviks ja sitten pannuhuaneeseen pariks päivää kuivuun! joku mankeli olis tietty asiaa...

S204 300CDI 4matic -11 FL "lumikki"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
EX:
W906 315CDI 1+6 k-a Vanha invataksi
C203 200 Kompressor -01
W176 180cdi- 13
S204 220CDI- 09 "kaupparatsun ruoska"
S204 200CDI -11 Facelift 7G tronic "Tuikutettu"
S203 200CDI- 06 Mustiainen "Tuikutettu"
W211 200CDI- 03 Vanha taksi ***tana
S203 200CDI -04 Facelift "Kestosuosikki"
C203 180 -01 Sportcoupe
S202 220CDI Esprit Selection -00
S203 200CDI -01 Paku "Tuikutettu"
W124 230E -91
S202 200CDI -99
W124 300D "hubi"
W124 250D "aztu"
- tovayryn
- Tuningspesialisti
- Viestit: 2153
- Liittynyt: La 04.10.2003 12:20
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
Joo toi on ihan hyvä juttu kahtoo noi
Mekin katottiin multa ku havaittiin vetokoukun johdotuksen irrotuksen yhteydessä että kumimattoon on kantapään kohdalle tullut reikä! Uskomaton määrä vettä siinä kankaassa, ei muuta kuin kangas irti ja puristella kuivaksi ja sitten vaan kuumailmapuhallin käteen ja puhaltamaan sitä, nyt se onneksi on kuiva, vaan reikä pitää paikata pikapuoliin! Löyty syy miks kuskinpuolelta on lasi herkemmin huurussa ku vänkärin puolelta! 


X253 glc350e
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
ex:
190E LamboBling
s124 230TE
w210 E50 Lorinser "The Godfather"
W164 ML280 cdi
W108 280se 4.5
W166 350 cdi
www.alvastonauto.fi
Märkää on ainakin kuskin puolella mersun oman irtomaton alla, mutta taximallissa onneksi on allakin kaukalomainen kumilattiamatto, joten ainakin nopealla vilkaisulla on ihan alta kuivat, tuo kuskin puoli on siksi märkä irtomaton alta ku kaasun kohdalta on hiukan matto puhki ja poljintakin pitkin menee vesi sinne alle, tänään nimittäin ku imuroin ja siivosin muutenkin ja pesinkin kunnolla+lasit putsasin sisältä, huomasin asian.. Yleensä tulee näin talvella pestyä niin usein ku mahdollista ja etenkin matot puhdistettua ja imuroitua, tuo uusi helmi -85 on saanut jo 3,5 viikon sisällä 3 kerrosta vahaa, siitä kaksi kerrosta on paksusti ja säästelemättä käytetty simonizin nestemäistä vahaa, pahuksen hyvää vahaa, antaa aivan jääätävän liukkaan pinnan ja ei varmasti kura tartu ja suojaa pitkään, siis todella liukas pinta.. Heh!! Vahattiin samalla vahalla muuten kavereiden lada, tuli komja liukas ku mikä, kulki ainakin 5km/h lujempaa.. 

Maailma tarvitsee esikuvia/Best or nothing
W203 C200CDI automatic elegance -06
W203 C200CDI automatic elegance -06
Tässäkin vanha konsti joka toimii ja on ilmainen, sekä simppeli
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=