Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
Timo S
Vakiokalustoa
Viestit: 111 Liittynyt: Pe 04.04.2003 13:33
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Timo S » Su 06.04.2003 08:53
....tai edes harkitko sellaisen asentamista MERSUUN. Kuukauden verran taistelin lämmönnousujen kanssa ja eurojakin upposi jokunen
.
Kaikki oli kiinni tarviketermostaateista!!! Kaksi eri terviketermostaattia tuli vaihdettua ja säästin molemmilla kerroilla jopa 7 euroa. Loppujen lopuksi kun laskee, olisin säästänyt 40 euroa ja lukemattoman määrän työtunteja kun olisin ostanut orkkis-termarin heti alkuunsa. Kyllä tää homma voi olla joskus pienestä kiinni
.
*******************
Alias "-peos-"
300 GD / w460
Tomi
Mersumies
Viestit: 674 Liittynyt: Ke 09.04.2003 13:23
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja Tomi » Ke 14.05.2003 09:43
Aivan oikein. Sen lisäksi originaalitermari maksaa veholla 19 e kun tarviketermari oli jotain 25 e. (koneeseen M103)
Tomi
R129 500 SL -94
S124 E 220 -95
audi A6 2.8 quattro -98
Aku P
Mobilisti
Viestit: 6736 Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku
Viesti
Kirjoittaja Aku P » Ke 14.05.2003 11:33
Tomit1 kirjoitti: Aivan oikein. Sen lisäksi originaalitermari maksaa veholla 19 e kun tarviketermari oli jotain 25 e. (koneeseen M103)
Ja jetsulleen samanlainen termari sopii muuten myös ainakin M102:een.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...
EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Aapo.T
Valvoja
Viestit: 4661 Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja Aapo.T » Ke 14.05.2003 12:27
Ranskalaiset termostaatit ne ovat pahimpia
Kaverilla kävi semmoinen tuuri että 3-samanmerkkistä termostaattia olivat rikki jo paketista (töissä huoltamolla)
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/