Jeejee, eipä oo nyt muuta tapahtunu kun kovaa ajoa. Ilmeisesti liiankin kovaa kun alko aika roimasti väpättään takavanne ja ajelin parkkiin vehkeet niin oli mukavana yllätyksenä kevyesti vain 4 pyöränpulttia poikki apukuskin puoleisesta takavanteesta.. Toivottavasti ei oo pahasti vanne ottanu itteensä
Matka jatkui sitten mukavasti hinurin kyydillä
Pultintyngät lähti helposti navasta pois mutta tuli todettua myös että käsijarruremppa odottaa huomenissa, oli kengät niin hirveessä kuosissa. Taitaa jonkun suuttimen tiivisteetkin vai mitkä lie kupariprikat vuotaa kun vähän reilummin kaasutellessa paikallaan käryttää pakokaasua hieman sisälle , kiinnostusta etsimään siis
Parkeissa on tällä hetkellä ledit, sävyltään suht sama kuin 6000k xenon. Löytyy ebaysta helposti esim. hakusanalla "w203 no error". Hintaa kympin tai kaksi, voi löytyä halvemmallakin.
Varmaan löytyy vastauksia siihen ympäri forumia mutta itse otin merkit pois kuuman veden avulla. Vedenkeittimellä vesi kiehuvaksi ja sitten pikkuhiljaa kaateli merkin päälle niin että paikat lämpeni ja liima alkoi pehmetä. Sitten vain sormin merkki irti. Jos ei lähde ihan sormin niin kannattaa jollain muovinpalalla tai jollain pehmeällä vähän kingetä merkkiä irti ja vettä lisää väliin. Lähti helpommin kuin uskoinkaan.
Kuumailmapuhallin käy myös mutta sen kanssa saa olla varovainen ettei polta maalia ja sitä kun ei itseltä vielä löydy ja tuo vedenkeitin löytyy varmasti joka taloudesta ja sillä ei saa maalia poltettua..
Tietysti puolison fööni käy myös..
Lopuksi vielä fiksasin fareclan G3 hiomatahnalla pintaa kun oli lika piirtänyt merkkien rajat. Kostealle rätille otin tuota tahnaa kun tuo taitaa vähän turhan karkeaa olla..