Jees tulipa hankittua tollanen mese,vuosi mallia 1988.Nyt pitäis saada omistajan käsikirja kyseiseen autoon.veholla sanoivat(Lahti)että ei saa kun 1992 vuoden malliin ja uudempiin?
Renny kirjoitti:Jees tulipa hankittua tollanen mese,vuosi mallia 1988.Nyt pitäis saada omistajan käsikirja kyseiseen autoon.veholla sanoivat(Lahti)että ei saa kun 1992 vuoden malliin ja uudempiin?
Höpö höpö, varmasti saa vanhempiinkin. Itse hankin toista vuotta sitten uuden kirjan 1983 230 E:hen. Voithan toki kysyä jostain toisesta merkkiliikkeestä.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi --- www.rantasalmi.com
Eipä taida olla,ainakin auton mukana tullut saksan kielinen on pelkästään coupeen.On vaan sekin aikaheikossa kunnossa ja saksa on opittu korkeajän-
nityksestä ja taidefilmeistä,eli ei ole kovin hyvä!
Renny kirjoitti:Eipä taida olla,ainakin auton mukana tullut saksan kielinen on pelkästään coupeen.On vaan sekin aikaheikossa kunnossa ja saksa on opittu korkeajän-
Korkkari saksalla ei kovin pitkälle pötkitä nimim. kokemusta löytyy
Veholta saat,ja käsittelee kaikki 124 korimallit,tosin ei kaikkia moottorivaihtoehtoja
-virallisesti aateloitu Söör-Markku-
C 280 4-Matic -08
ex.430 CLK AMG-Styling -98/99
Audi A4 2.0 Tfsi Quattro Avant -05
ex.230 K SLK -97
ex.MB 300-24 ce-90
Mikä lafka se Lahden Veho on jos siellä tollasta väitetään?
Vai eiks ne vaan digannu?
Frendi tilas just 123-dieselin vanhemman JA uudemman sekä ite olen ostellu uusina bensamallien kirjoja, kaikkia saa ja vielä alennettuun hintaa ou jea.
Renny kirjoitti:Eipä taida olla,ainakin auton mukana tullut saksan kielinen on pelkästään coupeen.On vaan sekin aikaheikossa kunnossa ja saksa on opittu korkeajän-
Mulla on kans coupen ja sedanin tiedot samassa kirjasessa, Suomen kielellä.
Tampereen veholla sanottiin että kaikkia käsikirjoja ja huoltovikoja ym. saa tilattua, jos ei hyllystä löydy.
Menekki on kai ollut aika hyvä viime aikoina