Ensinmäinen viesti tänne..Olen aina mersua himoinnut,mutta ei ole antanut ennen rahapussi myöden hommata haluamaani autoa..Nyt olisi perseen alla E55 AMG.Ja olen erittäin tyytyväinen autoon,hienoa kyytiä!!
Mutta kun kaikki napit ei toimi.. eli oikean takalasi ei toimi napista painamalla,eikä myöskään peruutus tutkan ``piippauksen vaiennus``,eikä myöskään takalasin ``aurinko suojan`` alas,ylös toiminto.
maQe83 kirjoitti:Ensinmäinen viesti tänne..Olen aina mersua himoinnut,mutta ei ole antanut ennen rahapussi myöden hommata haluamaani autoa..Nyt olisi perseen alla E55 AMG.Ja olen erittäin tyytyväinen autoon,hienoa kyytiä!!
Mutta kun kaikki napit ei toimi.. eli oikean takalasi ei toimi napista painamalla,eikä myöskään peruutus tutkan ``piippauksen vaiennus``,eikä myöskään takalasin ``aurinko suojan`` alas,ylös toiminto.
Ihan ensin etsi sulakkeet. Sitten tarkasta onko napeissa kontaktihäiriöita. Jos sulla lasit toimii kaukosäätimellä niin sitten kabiinin napeissa on jotain vikaa.PS Eihän AMG ole enää väyrynen vai oletko turhan vaatimaton. Sillähän on hieno ajella nuorisoautojen sekaan vähän näyttämään. Kerroppa tännekkin kun löydät vian!
Viimeksi muokannut tempera, Ke 31.03.2010 07:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Ranskalainen kiilahihnavetoinen mopo 1965
Merkki oli Mobylette=yksi murheenkryyni.
masaf1 kirjoitti:Oikeasta takalasista on ihan satavarmasti vaijeri poikki ja joku tehnyt patentin, jolla lasi pysyy kiinteästi ylhäällä... Avaappa ovipahvit niin näet.
Tuskin kukaan tollasta patenttia ole keksinyt. Lapsilukko kun on päällä niin silloin pysyy ikkunat ylhäällä.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Totta tuokin,eihän se ihan väyrynen ole...Mutta sinne päin.
Joo täytyy ne sulakkeet nyt ihan ensinmäiseksi katsoa..Täytyy ruveta etsimään ihan ensinmäiseksi sitä sulake boksia.
Menee auto huoltoon kyllä ensiviikolla,niin voivat samalla katsoa tuota ongelmaa,jouset vaihtoon joka kulmaan,on vähän liikaa madallettu kun renkaat ottaa etulokareihin kiinni kun kääntelee,ei tuo Avadgarde koppa nyt muutenkaan niin korkea ole ja silti pitänyt ottaa jousista vielä pois..Perkele!!
Kävin tutkimassa tilannetta..Otetaas uusiks.. Eli oikee takalasin nostin toimii keskikonsolista,mutta vasen ei..Ja kumpikaan takalasin napeista ei toimi. Ja sulakkeet oli kunnossa..
Eli napeista ilmeisesti vikaa pitää ruveta etsimään?
Varmaan youtubesta löytyy ohjeita miten niihin nappeihin pääsee käsiksi.
Mulla on samanlainen kori kun sulla mutta tehdassarjalla. Aika matala on kun tahtoo helmat ottaa joka käänteessä maahan.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
Katsoppas ettei ole lapsikatkaisija päällä, kun takalasit ei reagoi takaa. Sitten tohon toisen lasin toimimattomuuteen, niin pyydä joku painamaan nappia eestaas ja laita korva kiinni ovipahviin ja kuuntele onko mitään eloa. Jos on eloa, niin todennäköisesti nostajamekanismissa vaijerit jumissa--->uusi nostajamekanismi kl:ssä 55e. Just jouduin omaani vaihtaa eilen:) ..tyyppivika
maQe83 kirjoitti:Onhan noista varmasti hyötyä..Varsinkin ko tällänen kyrpäsorminen rupee näpräämään.
Voisit tehdä vielä yhden testin ikkunoille. Nehän aukee myös kaukosäätimellä. Eli siitä napista mistä painat oven auki niin aukeaa myös kaikki ikkunat kun pitää nappia alhaalla koko ajan ja aika lähellä autoa. Kiinni taas ne menee kun painaa sitä lukitusnappia pitkään. Mulla ainakin on toi toiminto. Ps Toi YOUTUBEn pätkät on W210 eli samasta kun mun auto. Saattaahan AMGssäkin nappulat olla noilla huitteilla.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968
tempera kirjoitti:Toi YOUTUBEn pätkät on W210 eli samasta kun mun auto. Saattaahan AMGssäkin nappulat olla noilla huitteilla.
Samaa tavaraa ne on.
<- tuossa on E320 johon on laitettu jo tehtaalla lähes kaikki muut AMG palikat paitsi kone.
Ja se kone kuluttaakin puolet vähemmän.
MB E 320 CDI Avantgard
Cevrolet Lumina 1995
MB 250 D 1994
Nappisilmä Lada 1980
Yahama sport 1970
Pappatunturi 1968