Onko kellään tietoa voiko tuon kyynärnojassa olevan puhelin systeemin
päivittää niin että saisi iphonen toimimaan auton oman järjestelmän kautta ajon aikana.
Kyynärnojassa on joku vanha nokia paikallaan ja otin siihen simmin mutta
kun eihän se löydä verkkoa muualla kuin isommissa kaupungeissa.
epäilisin puhelimen malliksi 6310.
w211 kyynärnoja puhelimen päittäminen
Re: w211 kyynärnoja puhelimen päittäminen
Onko se 380 optiokoodin autosarja? Siinä tapauksessa ViseeO BT-adapteri olisi edullisin ratkaisu. En tiedä miten Iphone tuon kanssa toimii.farmari kirjoitti:Onko kellään tietoa voiko tuon kyynärnojassa olevan puhelin systeemin
päivittää niin että saisi iphonen toimimaan auton oman järjestelmän kautta ajon aikana.
Kyynärnojassa on joku vanha nokia paikallaan ja otin siihen simmin mutta
kun eihän se löydä verkkoa muualla kuin isommissa kaupungeissa.
epäilisin puhelimen malliksi 6310.
Mutta kyllä siinä autosarjassa tai puhelimessa sitten on jotain vikaa jos se ei kuulu kaikkialla. Eihän se 63310 ole mikään 3G-only puhelin. Oliskohan kompensaattorissa vikaa, sen voisi ohittaa kokeeksi.
6310
Itsellä 6310 kyynernojassa ja löytää gsm-verkon aivan hyvin. Oletko kokeillut kännyä irrallaan ilman autosarjaa? Olen edelleen sitä mieltä, että kyseinen malli on Nokian kaikkien aikojen paras puhelin.
Tuli ympyrä ja tähti - siitä se autoilu sujumaan lähti
Re: 6310
Kyllä toimiva 6310 todella hakkaa nykyiset multimediakoneet kuuluvuudessa mennen tullen. Noissa MB:n autosarjoissa se antennikaapelin häviöitä kompensoiva vahvistin saattaa vikaantua ja silloin kuuluvuus jää heikommaksi kuin ilman kyseistä purkkia. Aika helppo testailla heikossa kentässä kännykkää irrallaan autossa ja autosarjaan kiinnitettynä. Ulkoisella antennilla pitäisi tulla vähintään samat signaalitasot jos kaikki on kunnossa.C-mies kirjoitti:Itsellä 6310 kyynernojassa ja löytää gsm-verkon aivan hyvin. Oletko kokeillut kännyä irrallaan ilman autosarjaa? Olen edelleen sitä mieltä, että kyseinen malli on Nokian kaikkien aikojen paras puhelin.