Joo on foorumi pullollaan avaimen synkronointi tekstejä mut kun yksikään kikka ei näihin pirun riivaamiin avaimiin toimi.
Auto siis w124 E 250td -95. Avaimet 3 kpl mallia linkku.
Mihin niillä nyt pitää sohia? Nappi pohjassa virtoja päälle laittaessa? Ovet auki vai lukossa? Pidetäänkö virtoja kauan päällä? Yhdessäkään ei mitään punasta infra valoa pala vaikka yks niistä täysin toimiva onkin ja kahdessa hengettömässä uudet patterit.. Kaikenlaisessa järjestyksessä koitettu pelleillä mut mikään ei auta. APUVA!!!!
Pääpirteissään aktivointi tapahtui:
Ikkuna auki ja avainta suuntasin kuskin oven "liikennevaloihin", painoin ehkä kerran tai kaksi ja sitten virtalukkoon virrat päälle ja pois. Sen jälkeen avain "peuhasi"
Mutta, jos infrapuna ei tuikahda avaimen päässä, sanoisin sitä kuolleeksi
moro mulla 95 124 oli kanssa ongelmia yx avain pelas muista kahdesta patterit finaalissa mutta sain pelaamaan ohjekirjan mukaan. täytyy tutkailla jos eiselviä ongelma.
Ohjekirjan mukaan:autoon sisälle,ovet kiinni,kaks painallusta taustapeilissä olevaa vastaanotinta kohti ja 5 sekunnin aikana virta päälle ja vot siinä pitäs olla.
Oliko ovet kiinni
ehkä olet jo lukenut http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?t=4302&
tuota avaimen käyttämistä apparin tai takakontin lukossakin kannattaa kokeilla
mutta ilman tuikkimisia IR-avain on eloton
hanta kirjoitti:Mun avaimessa se vilahdus näkyy todella heikosti, täytyy katsoa tarkkaan jos haluaa nähdä, mutta avain toimii hienosti. Auto W203.
....MOI sen avaimen vilahduksen voi tarkistaa dikikameralla ,avain vain kameran linssin eteen ja painat avaimen nappia ,niin kameran näytöstä näät toimiiko avain....siitä sitten tutkimuksia lisää..
Mulla aktivointi toimi vanhoilla avaimilla kuten japperikin kirjoitti eli kaksi painallusta taustapeiliin ja sitten virrat päälle. Taustapeilissä liikennevalot vilkkuivat merkiksi onnistuneesta aktivoinnista. Huom. tämä siis pattereiden vaihdon yhteydessä. Nyt avainten kuolleuduttua edessä uusien avainten aktivointi. Toivottavasti onnistuu samaan tyyliin.
Ja infapunan tarkistus joko digikameralla tai kännykkäkameralla.
Jaahas.. Vikakin oli ilmeisen selvä ja tyypillenen kun purin avaimen. Se kytkin sieltä sisältä tipahti pöydälle, eli tinaus hommia ja toivottavasti korjaantuu