Mikä ahdin 200d:hen?

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Mikä ahdin 200d:hen?

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

Tällä hetkellä switserin S1BG ahdin, 3" putki alusta loppuun, pitkäputkinen pakosarja, ahtoputket 2.5". PP-Dieselin pumppu 7mm.

Ahtopaine on 1.1bar ja pakopaine max 1.7bar. Taitaa olla pakopaineita liikaa? Joten uusi turbo hakusessa. Nykyinen kyllä herää todella hyvin.
Minkäslaista turboa sinne kannattaisi alkaa kattelemaan?

HX35 pienellä pakopesällä?
H1D?

Kokeneemmat kertokaa!
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

En tekis mitään, jos toimii hyvin. Isommalla turbolla vaan tulee viiveitä ja ajettavuus huononee.
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

Toimii kyllä todella hienosti. lähtee heti alhaalta vetään ja vetää pitkälle. pelottaa vaan noi pakopaineet.. ja isommalla turbolla sais laittaa enemmän ahtopaineita, mutta kestääkö kanget?
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

ei kai se pakopaine suoraan niihin kankiin vaikuta. ahtimeen, kanteen, venttiileihin ja pahviin varmaan enemmänkin. heh, osta multa toi garrettilainen. ei varmana ahdista..
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

pera8x kirjoitti:ei kai se pakopaine suoraan niihin kankiin vaikuta. ahtimeen, kanteen, venttiileihin ja pahviin varmaan enemmänkin. heh, osta multa toi garrettilainen. ei varmana ahdista..
taitaa olla turhan jäätävä tohon pikkulohkoon. :lol:

niin ja tarkotin että ahtopaineiden nosto vaikuttaa kankien kestävyyteen..
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Jos vehje toimii nyt vaparin osilla hyvin tuolla kokoonpanolla, niin kaikki ahdot yli tuon on rahan haaskausta :lol: Kun nälkä kasvaa syödessä, niin lopputulos on seuraava: Kanki kyljestä ulos tai paha kiinnileikkauma sylinterissä. Kokemusta aiheesta on.
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Tuli tuplana
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

JP74 kirjoitti:Jos vehje toimii nyt vaparin osilla hyvin tuolla kokoonpanolla, niin kaikki ahdot yli tuon on rahan haaskausta :lol: Kun nälkä kasvaa syödessä, niin lopputulos on seuraava: Kanki kyljestä ulos tai paha kiinnileikkauma sylinterissä. Kokemusta aiheesta on.
niinhän se taitaa olla.. mutta sillä isommalla turbolla hakisin vaan noita pakopaineita alaspäin.. jos tällä kokoonpanolla ja 1.1bar ahdoilla ylittyy maaginen 200hp raja niin olen tyytyväinen. jos se vaikka vielä kestäisikin hetken aikaa :lol:

olisikohan mitään parannettavaa jotta noi pakopaineet sais alemmas? jos ei aleta turboa vaihtamaan.
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

JP74:

EX. MB 190 D -84 Turbo ic 230hp

millä paineilla ja turbolla tommonen teholukema on tullut?
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Sami T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: To 07.04.2005 17:53
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Sami T »

holset hy35 ja kaveriks 60mm hukkis.
Avatar
jeemu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1075
Liittynyt: La 16.07.2005 23:55
Paikkakunta: Kalajoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jeemu »

Turha laittaa mitää hy35 kokosta ahinta 200hv tehoille.
Mistä sulla se pakopainee mittaus on ny? Sen paikkaa vaihtamallaki saat sitä pakopainetta alemmas :lol:

Ite oon samaa mieltä jp74 kans, ku kerra hienosti pelaa nii anna olla.
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2781
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Henry_435 kirjoitti:JP74:

EX. MB 190 D -84 Turbo ic 230hp

millä paineilla ja turbolla tommonen teholukema on tullut?
Nuo tehot tuli muistaakseni 1,5 barin paineilla, Schwitser s2b ahtimella.
-jorkki-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 176
Liittynyt: Su 12.02.2006 17:39
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja -jorkki- »

jeemu kirjoitti:Turha laittaa mitää hy35 kokosta ahinta 200hv tehoille.
Mistä sulla se pakopainee mittaus on ny? Sen paikkaa vaihtamallaki saat sitä pakopainetta alemmas :lol:

Ite oon samaa mieltä jp74 kans, ku kerra hienosti pelaa nii anna olla.
Mikähän on oikea paikka pakopaineen mittaukselle? :roll:
S212 & W639
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

jeemu kirjoitti:Turha laittaa mitää hy35 kokosta ahinta 200hv tehoille.
Mistä sulla se pakopainee mittaus on ny? Sen paikkaa vaihtamallaki saat sitä pakopainetta alemmas :lol:

Ite oon samaa mieltä jp74 kans, ku kerra hienosti pelaa nii anna olla.
Pakopaine on mitattu siitä pakosarjan laipan kyljestä mihin turbo tulee kiinni.

Eikös se mahdollisimman läheltä turbon ja pakosarjan liitoskohtaa pidä mitata??
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

Kellään tietoa kuinka pitkälle tuo S1BG mahtaa riittää? Aika pienihän se on jos vertaa esim. S2B:hen.
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Turbo-eemeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 378
Liittynyt: La 05.03.2005 19:17
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Turbo-eemeli »

Henry_435 kirjoitti:Kellään tietoa kuinka pitkälle tuo S1BG mahtaa riittää? Aika pienihän se on jos vertaa esim. S2B:hen.
Jos n. 40 / 46 siivil, niin n. 150 pollee max kammiodieselis. Suoraruiskus mitattu 208 jalostettu versio. 5-mukinen vw.
Hullu jätkä tykkää pyörivästä. www.lds-turbo.fi
Sami T
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 362
Liittynyt: To 07.04.2005 17:53
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Sami T »

jeemu kirjoitti:Turha laittaa mitää hy35 kokosta ahinta 200hv tehoille.
Mistä sulla se pakopainee mittaus on ny? Sen paikkaa vaihtamallaki saat sitä pakopainetta alemmas :lol:

Ite oon samaa mieltä jp74 kans, ku kerra hienosti pelaa nii anna olla.
Nii i, mut jos vaikka se huokais 300hv :)
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

Sami T kirjoitti:
jeemu kirjoitti:Turha laittaa mitää hy35 kokosta ahinta 200hv tehoille.
Mistä sulla se pakopainee mittaus on ny? Sen paikkaa vaihtamallaki saat sitä pakopainetta alemmas :lol:

Ite oon samaa mieltä jp74 kans, ku kerra hienosti pelaa nii anna olla.
Nii i, mut jos vaikka se huokais 300hv :)
Niimpä :lol:

Jos ny sais edes sen 200hp kestävästi niin olis hyvä 8)
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

tossa, kun käytiin penkittään, niin mua ennen oli siinä rullilla pikkumersu. sitten tuli jotakin jutusteltua siinä, niin se kaveri sano, että vaparin koneesta tehny sen motin. puhalsi 300 heppaa penkissä 1,5 baarilla. tien päällä kuulemma ahtaa reilua 3 baaria ja 80 tkm samalla tekniikalla jo takana. vakio koko kone, paitsi se turbo kyljessä ja kunnollinen pumppu. ei voi muutaku ihmetellä, että kuinka se voi kestää.. näköjään ihan tuurista kiinni, että kuinka kestää.
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

pera8x kirjoitti:tossa, kun käytiin penkittään, niin mua ennen oli siinä rullilla pikkumersu. sitten tuli jotakin jutusteltua siinä, niin se kaveri sano, että vaparin koneesta tehny sen motin. puhalsi 300 heppaa penkissä 1,5 baarilla. tien päällä kuulemma ahtaa reilua 3 baaria ja 80 tkm samalla tekniikalla jo takana. vakio koko kone, paitsi se turbo kyljessä ja kunnollinen pumppu. ei voi muutaku ihmetellä, että kuinka se voi kestää.. näköjään ihan tuurista kiinni, että kuinka kestää.
mikäs kone sillä siinä on?

kai ne vapari koneetkin voi kauan kestää..
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
Mr300
Mersumies
Mersumies
Viestit: 869
Liittynyt: Su 05.04.2009 15:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Mr300 »

Mitäs joku T28 pohjanen garrett esim. gt2876r. Varmaan riittää tuotot noihin tehoihin. Tai jos haluaa isommalla pakopesällä niin joku T3 pohjanen gt3271
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

Henry_435 kirjoitti:
pera8x kirjoitti:tossa, kun käytiin penkittään, niin mua ennen oli siinä rullilla pikkumersu. sitten tuli jotakin jutusteltua siinä, niin se kaveri sano, että vaparin koneesta tehny sen motin. puhalsi 300 heppaa penkissä 1,5 baarilla. tien päällä kuulemma ahtaa reilua 3 baaria ja 80 tkm samalla tekniikalla jo takana. vakio koko kone, paitsi se turbo kyljessä ja kunnollinen pumppu. ei voi muutaku ihmetellä, että kuinka se voi kestää.. näköjään ihan tuurista kiinni, että kuinka kestää.
mikäs kone sillä siinä on?

kai ne vapari koneetkin voi kauan kestää..
om602. näköjään voi kestää. mää oon luullu, että sellasilla kohtuullisilla tehoilla kestää ihan hyvin, mutta että tollain..
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

pera8x kirjoitti:tossa, kun käytiin penkittään, niin mua ennen oli siinä rullilla pikkumersu. sitten tuli jotakin jutusteltua siinä, niin se kaveri sano, että vaparin koneesta tehny sen motin. puhalsi 300 heppaa penkissä 1,5 baarilla. tien päällä kuulemma ahtaa reilua 3 baaria ja 80 tkm samalla tekniikalla jo takana. vakio koko kone, paitsi se turbo kyljessä ja kunnollinen pumppu. ei voi muutaku ihmetellä, että kuinka se voi kestää.. näköjään ihan tuurista kiinni, että kuinka kestää.


hopeinen pikkumersu?????
Avatar
pera8x
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 6702
Liittynyt: Ke 09.02.2005 19:55
Paikkakunta: TAMPERE/LEMPÄÄLÄ

Viesti Kirjoittaja pera8x »

laineracing kirjoitti:
pera8x kirjoitti:tossa, kun käytiin penkittään, niin mua ennen oli siinä rullilla pikkumersu. sitten tuli jotakin jutusteltua siinä, niin se kaveri sano, että vaparin koneesta tehny sen motin. puhalsi 300 heppaa penkissä 1,5 baarilla. tien päällä kuulemma ahtaa reilua 3 baaria ja 80 tkm samalla tekniikalla jo takana. vakio koko kone, paitsi se turbo kyljessä ja kunnollinen pumppu. ei voi muutaku ihmetellä, että kuinka se voi kestää.. näköjään ihan tuurista kiinni, että kuinka kestää.


hopeinen pikkumersu?????
joo. ja hämeenlinnasta oli. joku tuttu?
W201 250DT 20V
w201 190E
Avatar
laineracing
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2687
Liittynyt: Su 08.02.2004 16:13
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

pera8x kirjoitti:
laineracing kirjoitti:
pera8x kirjoitti:tossa, kun käytiin penkittään, niin mua ennen oli siinä rullilla pikkumersu. sitten tuli jotakin jutusteltua siinä, niin se kaveri sano, että vaparin koneesta tehny sen motin. puhalsi 300 heppaa penkissä 1,5 baarilla. tien päällä kuulemma ahtaa reilua 3 baaria ja 80 tkm samalla tekniikalla jo takana. vakio koko kone, paitsi se turbo kyljessä ja kunnollinen pumppu. ei voi muutaku ihmetellä, että kuinka se voi kestää.. näköjään ihan tuurista kiinni, että kuinka kestää.


hopeinen pikkumersu?????
joo. ja hämeenlinnasta oli. joku tuttu?

tiedän auton,ei mee mihinkään ja muutenki ihan hirvee viritelmä... öljynpaluuu letkukin turbolta on noin 2 METRIÄ,joo luit oikein kaksi metriä pitkä :lol:

kauhee savuttaan mutta mitään ei tapahu......
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

Mr300 kirjoitti:Mitäs joku T28 pohjanen garrett esim. gt2876r. Varmaan riittää tuotot noihin tehoihin. Tai jos haluaa isommalla pakopesällä niin joku T3 pohjanen gt3271
Mitäs tuommoiset ahtimet kustantaa ja mistä?
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
Henry_435
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 123
Liittynyt: Su 17.02.2008 22:19
Paikkakunta: Viljakkala\Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Henry_435 »

laineracing kirjoitti:
pera8x kirjoitti:
laineracing kirjoitti:
pera8x kirjoitti:tossa, kun käytiin penkittään, niin mua ennen oli siinä rullilla pikkumersu. sitten tuli jotakin jutusteltua siinä, niin se kaveri sano, että vaparin koneesta tehny sen motin. puhalsi 300 heppaa penkissä 1,5 baarilla. tien päällä kuulemma ahtaa reilua 3 baaria ja 80 tkm samalla tekniikalla jo takana. vakio koko kone, paitsi se turbo kyljessä ja kunnollinen pumppu. ei voi muutaku ihmetellä, että kuinka se voi kestää.. näköjään ihan tuurista kiinni, että kuinka kestää.


hopeinen pikkumersu?????
joo. ja hämeenlinnasta oli. joku tuttu?

tiedän auton,ei mee mihinkään ja muutenki ihan hirvee viritelmä... öljynpaluuu letkukin turbolta on noin 2 METRIÄ,joo luit oikein kaksi metriä pitkä :lol:

kauhee savuttaan mutta mitään ei tapahu......
Kuinkas se sitten ei mihkään mee jos 300hp tehoakin? niin no eipä se teho vaan se vääntö..
W115 220D -73
W202 250TDT -97 varaosina
W124 300TDT -92 varaosina
508D 8henk. matkailuauto\erikoisajoneuvo -76

Ex W201 2.5D -90 om605 sportline
Ex W201 190DT -88 7mm Ppd, S1bg
Ex W202 220CDI -99
Ex W203 270Cdi -02
Ex W123 300TDT -81
Ex W124 200D -88
Ex W124 300TDT -90
Ex W124 300CE 24 -89 om606, 7mm mynä, HX50

Muut:
Volvo V70 D5 -03
Mazda Savanna -74 "ikuisuusprojeki"
VW Golf Mk1 1.6 GLS -77
Simca 1100 -74
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veskola »

Mullakin on 400heppanen, Veijo E mittasi. Ihan vakio 200d kone.

Piti noista lainauksista valittaa, että niitä voisi vähän napsia pois vastauksista.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Avatar
jukkis.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1608
Liittynyt: La 14.01.2006 17:38
Paikkakunta: Pyhäjoki/Kalajoki

Viesti Kirjoittaja jukkis. »

Henry_435 kirjoitti: Kuinkas se sitten ei mihkään mee jos 300hp tehoakin? niin no eipä se teho vaan se vääntö..
paljoko niistä on nyt niitä lahjahevosia?
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8797
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

pera8x kirjoitti: puhalsi 300 heppaa penkissä 1,5 baarilla. tien päällä kuulemma ahtaa reilua 3 baaria
Ei varmasti kestä 3kilon ahtoja vaparin alakerta. Jos turbon kangetkin antautuu reilussa 2kilossa.
Vastaa Viestiin