katselin ihan mielenkiinnosta mobilesta ja esim. 2010 G mallinen (v12 koneelle ja 700hv) maksoi sakuissa yli 500.000€....?
suomeen tuotuna sitten varmaan 1.000.000€?
samalla rahalla saa saksasta jo ferrarin f40 ja f50 kulkineita.....pari kappaletta....
on siinä varastomiehen piirtämälle pahvilaatikon muotoiselle paavin kuljetusautolle hintaa....
ÖÖÖÖ... G-Wagen ja 700hv V12. Kuulostaa mun korviin enemmän Brabukselta . Tosin ei ne "normi" G.kään ole mitään halpoja. Kai se on se Geelanderin saama statusauton paikka rikkaiden ihmisten silmissä. Useat muusikothan ja isokenkäiset käyttävät G:tä.
Mersuja ei korjata, niitä huolletaan
"Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience."
Hain hullun papereita, sain taxiliitteen
Kyllä minulle myös dieselversio 400 cdi kävisi.
Käyttömaksu on tosin jo Saksassakin 800 euroa/vuosi
sekä ilman hiukkassuodatinta ei saa ajaa kaupungeissa.
G:t on käsin tehtyjä pelejä. Siitä sitä hintaa yleensä tahtoopi kertyä.
ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
onpas muuten arvokkaita autoja. vanhoista 80 luvunkin G:stä joutuu pulittaan kympin. sillä sentään saa jo jonkinmoisen 124:sen. onkos toi koppa pysyny samana vuosikymmeniä?
onhan tolle sitten halvempiakin vaihtoehtoja, pajero, patrol jne jne, jos maasturia halajaa.
Juttelin tuossa äskettäin yhden G400 cdi:n omistajan kanssa.
Kuulema hyvin pystyy ajamaan 200 km/h baanalla. Oli joutunut viemään mersun huoltoon ja antaneet sijaisautoksi audi A6 allroadin jota kommentoi "kaikenlaista rimpulaa sitä on "
pera8x kirjoitti:onpas muuten arvokkaita autoja. vanhoista 80 luvunkin G:stä joutuu pulittaan kympin. sillä sentään saa jo jonkinmoisen 124:sen. onkos toi koppa pysyny samana vuosikymmeniä?
onhan tolle sitten halvempiakin vaihtoehtoja, pajero, patrol jne jne, jos maasturia halajaa.
en halaja maasturia...tuo tuli ihan vahingossa vastaan kun katselin autoja pojalleni netistä....mobilestakin.
hinta vain pisti silmään....itseasiassa vaikka tuo olisi käsin tehty tai mitä vaan, on se sikana ylihintainen aina ja miten vain ajateltuna....
mutta kuten eräs palstan miljardööri sanoi "eurokin on köyhälle paljon".
sportsman kirjoitti:Juttelin tuossa äskettäin yhden G400 cdi:n omistajan kanssa.
Kuulema hyvin pystyy ajamaan 200 km/h baanalla. Oli joutunut viemään mersun huoltoon ja antaneet sijaisautoksi audi A6 allroadin jota kommentoi "kaikenlaista rimpulaa sitä on "
varmasti pystyy, sitä en epäile.
itse juttelin samasta aiheesta ystäväni kanssa jolla scanian 600hv nuppi....oli samaa mieltä 400cdin omistajan kanssa, kaikkea rimpula sitä on tehtykin....nupin hinta vajaat 200t€.....
ajossa w203 220cdi, aut avantgarde
exät:
BMW 118d, -08 (Kirppu, mieletön mikroauto ajaa, joka ei kuluttanut mitään mutta...tähti puuttui)
BMW e46, 320d, -05 (OH jeah mikä ajaa, mutta jätti tielle Lappiin)
w203, 200 komp. aut, -02 (laadukas pensarosvo)
w202, 200cdi, aut -00 (made to run forever)
exiä: c280 aut -94(sweetheart), volvo 850 gle -93 aut (shitload of trouble!!!), peugeot 306 1.6 sr(boooring), Fiat Croma 2.0 turbo(Love, Hate, Love), Peugeot 309 -87, 1.3(The RedGun), Saab 99GL -82.(Firstlove!!!)
Personal slogan: "kettu että mä vihaa kaikkia voorteja!!!"
Niiden ketkä noita Brabuksia yleensä ostelee tarvii tuskin edes kysyä että "paljolla lähtee" eli on aivan sama maksaako se 500k€ vai millin ja persaukiset voi vaan ihmetellä vierestä
Kyläkaupan pihassa oli tuollanen G 55 AMG viime syksynä jota jäin ihmettelemään. Kuskin mukaan auto oli maksanut "muutaman ruplan"
Eli ei ne kovin kalliita ole
jarkki kirjoitti:Niiden ketkä noita Brabuksia yleensä ostelee tarvii tuskin edes kysyä että "paljolla lähtee" eli on aivan sama maksaako se 500k€ vai millin ja persaukiset voi vaan ihmetellä vierestä
ja huippu oli eilinen auto-ohjelma (olisko ollu topgear?) jossa oli mersun SL vai ´mikä lie nopee kupee upee se olikaan (660hv), 250.000 puntaa.....ja koeajossa pistivät lyttyyn ihan täysin....vertasivat sitä perus kupeeseen ja ihmettelivät 200.000 punnan hintaeroa.....
mutta se on vaan tosi kuin vesi että jollain ne rahat on rikkailta saatava parempaan kiertoon.... .
sitä vaan olen ihmetellyt että miten ne rikkaat on rahansa saaneet jos niitä on noin helppo kusettaa?
Se oli SL:n Black Series malli Top Gearissaa ja sehän on vielä halpa ku vertaa sitä siihe uuteen lexusen koppimopoon mikä maksaa 350.000£ eikä saa sitäkään vähää vastinetta rahoille
eemeli 210 kirjoitti:sitä vaan olen ihmetellyt että miten ne rikkaat on rahansa saaneet jos niitä on noin helppo kusettaa?
Mutta oliskohan se jonkulainen näyttämisenhalu mikä noita saa ostamaan?
Tulee mieleen ku iPhoneen myytiin 1000$ maksavaa sovellusta mikä ei tehnyt yhtään mitään mutta sillä pääsi brassailemaan että maksoinpa tonnin tyhjästä