Sain viikonlopuksi kaverin automaattivaihteisen auton lainaksi (ei mersu, mutta automaati on automaatti muiskin autois), ja se sai tilalle laatuauton...

Ihan ajattelin kokeilla, kun en ole automaatilla ajanu kun muutaman lyhyen "keikan" ja niistäki on jo aikaa...
No, kurvailin sinne ja tänne, ja aluksi tykkäsin kovasti...leppoisaa menoa ja tasaisempi kyyti kun silloin kun itse sitä laatikkoa vatkaa..
Eikä mitään sen kummempaa ongelmaa liukkaalla kuin manuaalillakaan..tosin eri merkkinen auto, mutta kuitenkin...
Mutta....sunnuntaina, runsaan ajelun jälkeen, alkoi tuntua siltä että jotain puuttuu. Ajaminen oli tasaista, mutta ehkä liiankin kanssa. Alkoi olla tylsää....liian vähän tekemistä...tuntui kun olisi siirtynyt kuskin tehtävistä matkustajaksi. Eli ongelma näyttäis olevan siinä, että mä tykkään ajamisesta, eikä automaatilla pääse riittävään ajamisen tunnelmaan..
Olishan se kaameaa jos unohtain kesken matkan olevansa itse kuski...vaikka mersua ei toki paljo tartte ohjatakaan, niin ei sekään sentään ihan yksin osaa...

Onko ketään muuta joka tykkää manuaalista enemmän?
Siinä onki sitten pienoinen ongelma....meinaan kun haluan sen coupen, ja niis on enemmän tarjontaa automaatilla kun manuaalilla...hmmm