Itsellä on vähän sama probleema kun on D sisässä.. Kierrokset pikkusen reilut 500, ehkä 600 voi olla lähellä. Enpä sitä kuitenkaan ole sen enempää ressannut, hyvä se on varmasti säätää. mikä munki pitää tässä joku vkl tehdä
Kävi sekin mielessä mutta huomasin että siinä on joku katkasia mikä nousee ylös jos vaijeria kiristää ja epäilisin että se katkasia liittyy jollain tavalla tyhjäkäynnin tunnistukseen... varma en oo mut luulisin...
KE-Jetronicissa on periaatteessa vain tyhjäkäynnin seos ja EHA:n perusseos säädettävissä. Joissakin vuosimalleissa saattaa olla lisäsäätöjä. Jos tyhjäkäynnin seoksia ei saa kohdalleen tyhjäkäynnin säätöruuvilla, voi EHA:n perussäätö olla pielessä. Laajakaistamittarin avulla voi seoksen säätö onistua jos ei malta viedä autoa Bosch-huoltoon tai osaavalle asentajalle.
Totellakin on oikean merkkinen auto ! Lähinnä tarkotin että kun ei se käy mitenkään vaivaisesti eikä pätki eikä sammu eikä meinaa tukehtua niin en jaksa hifistellä... että katsoo sitten keväämmällä ku käy koneen läpi =)