Kiitos.
Samaa mieltä Whaevan kanssa tuosta valkoisuudesta. (tosin sama koskee myös Whaevan 626:sta)

Ei tää mikään mazda ole...JeremyH kirjoitti:Jos lainaatte viestejä joissa on kuvia, niin laittakaa ruksi kohtaan "Älä salli BBCode muotoiluja tässä viestissä"
Kiitos.
Samaa mieltä Whaevan kanssa tuosta valkoisuudesta. (tosin sama koskee myös Whaevan 626:sta)
Mieleen tuli heti vaalean vihreä... Tiedä sittenWhaeva kirjoitti:Lähitulevaisuudessa olis tarkoitus (niitä iän ikuisia)muovikylkiä laitella... Tiedä sitten, että minkä valkoisen osan muuttaisi toisen väriseksi?
Auttakaa ja kertokaa mikkä etu- ja takavalot tossa on?Kari.J kirjoitti:tuossa ois muutama kuva tuosta minun teinitähestä http://s153.photobucket.com/albums/s232/kape__/190E/
Kylkipokkauksen alapuoli (puolet autosta)Whaeva kirjoitti:Hetkinen, mikä vaalean vihreäksi?
Nojoo, tuo menis, jos retrolookkia haettaisiin. Ja pitäis valkosenkin olla enemmänkin luonnonvalkoista. Tuo arctic weiss on niin puhtaan valkonen kun olla voi.JeremyH kirjoitti:Kylkipokkauksen alapuoli (puolet autosta)Whaeva kirjoitti:Hetkinen, mikä vaalean vihreäksi?
Tuli vain semmonen idea, samantien. En osaa sanoa olisiko hjuva, mutta...
Ei ihan tämmönen mutta melkein
Värit toisinpäin, tai...
Pitäisi vähän photoshoppailla, niin näkisi onko ideassa mitään ideaa.
Vaan kun en osaa...
harvoin, jos koskaan voi olla ihan samaa mieltä, mutta tässä kyllä mielipiteet kohtaanj^ kirjoitti:
ei, älä.. For love of god, dont do it
No emmä oikeen tiedä, se alkuperänen väri kun on sellanen "pohjamaalinharmaa".nj^ kirjoitti:perus valkosellahan niitä ei kannata laittaa, ei näytä hyvältä, mikset laittaisi sillä harmaalla missä ne on muutenkin arctic weississä?
Öh. joo samaa mieltä.nj^ kirjoitti:ei, älä.. For love of god, dont do it
omakin oli niin tyhjän näkönen, kunnes sai pisamia talvellaJeremyH kirjoitti:Öh. joo samaa mieltä.nj^ kirjoitti:ei, älä.. For love of god, dont do it
Ei se mun mielikuvituksessa näyttänyt tuolta![]()
Tuo valkoinen on vain niin tyhjä väri, että...
punanen passaa valkosen kans melko hyvin. miten jos tuohon ylempään vekkiin tekis rajan. sitte helmiäis valkonen (suoraan purkista, ei hile) ja candy punanen tai candy musta?napa kirjoitti:valkoinen on mun mielestä vähän vaikea väri, kun sen kanssa ei sovi kuin mustanj^ kirjoitti:
ei, älä.. For love of god, dont do it
Montakohan kertaa olen tämän tänne kirjoittanutMahtiMikko kirjoitti:Siinä oma tenava.
Vahalla hinkattu, jolla ei kunnon kiiltoa saatu aikaan. Joskus luin jostain cola + foliohommista, pitäis ottaa selvää ja kokeilla että jos pääsis vielä joskus kunnolla peilailemaan.nj^ kirjoitti:Siistin olonen, onko maski kiillottettu vai pysynyt noin hyvänä muuten vaan? Vai huijaako hämärä kuva?
Parempaa kuvaa vaan!
Antaa pistää, nämäkin kilvet on kuitenkin jo toista vuosikymmentä kiinni olleet. Ei ole tuontipeli, joku vaan aikanaan vaihtanut kilvet EU :hun liittymisen myötä.JeremyH kirjoitti:EU-kilvet pistää heti silmään tuon ikäisessä autossa.