Minkäslainen tuon vastuksen rakenne on? Ja onkos se nyt 2kW vai 1,7kW?
Koska akku ei ole alvariinsa tyhjä, niin mikäli tuossa lisälämmittimessä on vikaa, on se kaksoisspiraalilla ja spiraalit ottaa kiinni jossakin missä ei pitäisi

Nyt testailujen jälkeen lisälämmittimen On ja Off asennolla on eroa lämpötilan nousemisen nopeuteen, mutta ei huippuihin.
Tänään reilut -10 pakkasta eikä tuo rottelo lämpeä kun vajaaseen 80 asteeseen.
detaili.ru sivustolta koitin etsiä tuota aiemmin mainittua polttoaineen jäähdyttimen termostaatin kuvaa, mutta ei sattunut silmään.
Täytyy ke pyörähtää Hartikaisella "neuvottelemassa"

Taitaa päästä helpoimmalla kun työntää C:n talliin, jättää kesäautoksi ja ostaa sen SLK:n talviautoksi
