Juben w124 230E -85 jäärataprojekti
Noniin, koeajo suoritettu
Parempaan päin, eli jaksaa jo aika hyvin mennä kolmosella.
Kiertää jopa rajottimeen pitkässä loivassa kurvissa, jossa ennen hyytyi
Välityksien kannalta paras olisi ollut se että pelkkä kolmonen dieselin laatikosta mutta kun se ei ollut mahdollista niin näillä on mentävä!
Kakkonen sais olla pitempi
Alkavalla viikolla ohjelmassa ajoa, penkkien asennusta ja nokan lähettäminen R-koneistukselle!
Parempaan päin, eli jaksaa jo aika hyvin mennä kolmosella.
Kiertää jopa rajottimeen pitkässä loivassa kurvissa, jossa ennen hyytyi
Välityksien kannalta paras olisi ollut se että pelkkä kolmonen dieselin laatikosta mutta kun se ei ollut mahdollista niin näillä on mentävä!
Kakkonen sais olla pitempi
Alkavalla viikolla ohjelmassa ajoa, penkkien asennusta ja nokan lähettäminen R-koneistukselle!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Komean näköistä jälkeä ja hyvä jos muutos on positiivinen osilla millä viimeisienkin ajettavuuden rippeiden ja tehojen piti kadota voorumin asiantuntijoiden mukaan
Mielenkiinnosta olisin kyllä halunnu tietää paljonko tuota vauhtista on veistelty
Mielenkiinnosta olisin kyllä halunnu tietää paljonko tuota vauhtista on veistelty
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
no, jos laatikko on lyhyemmillä väleillä ja nyt sitten jaksaa mennä kolmosellakin hyvin, niin ei se tarkoita, että vauhtipyörän kevennyksestä olis mitään hyötyä ollut pitäis olla vertailuaikoja keventämättömän vauhtiksen kanssa samoilla välityksillä...jarkki kirjoitti:Komean näköistä jälkeä ja hyvä jos muutos on positiivinen osilla millä viimeisienkin ajettavuuden rippeiden ja tehojen piti kadota voorumin asiantuntijoiden mukaan
Mielenkiinnosta olisin kyllä halunnu tietää paljonko tuota vauhtista on veistelty
laatikon vaihtamisesta lyhemmille väleille ei muuten ollut silloin mitään puhetta, kun niistä pakosarjoista ja vauhtipyöristä puhuttiin...
kyllähän se oma 600 hyvin kiihtyi, kun laatikossa oli suurin vaihde sen normaali kolmonen ja 2 ja 3 väliin oli lisätty yksi lisävaihde (eli 4 tehty "kakspuolikkaaksi"), se vain näkyi myös sitten huipuissa aika ikävästi eli max. nopeus oli 140 km/h, vaikka kone lauloi yli 8000 rpm... kierrokset tippui vain n. 1200-1400 rpm, kun vaihtoi 2->2.5 ja 2.5->3, että hyvin pysyi tehoalueella olis vain pitänyt olla 2 tai 3 vaihdetta lisää samalla välityksen muutoksella...
sitten taas jos harkkas sen 2.5 yli, niin se näkyi ihan liikaa nopeudessa... kerran 2 vaihde levis ja jouduin vaihtamaan 1->2.5, niin kone ei jaksanut enää kiivetä tehoalueelle, vaan nopeus lähti laskemaan, vaikka olis kiihdyttänyt maailman tappiin asti, että aika vähästä oli kiinni
ja jube, ainahan nämä jääauto projektit kiinnostaa...
Viimeksi muokannut napa, Pe 12.02.2010 19:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
oletko muuten sen ke-jetin jo pemistänyt/säätänyt niin, ettei se yritä pitää sitä seosta siinä lambda 1 arvossa sieltä vois kans saada muutaman ilmaisen hevosvoiman... eli johto irti EHA:lta ja sitten vain kuusiokoloruuvista hakee perus säädön sopivan rikkaksi...
ainakin tuo oma 300E muuttuu aivan eri peliksi, kun säätää vain perus säädön ke-jetistä niin rikkaalle, ettei lambda pysty korjaamaan sitä "vihreälle alueelle" toki kulutus nousee sellaiseksi, ettei viitsi pitää normaali ajossa, mutta kokeilin kuitenkin
muistakseni tuosta ei ole ollut puhetta, niin ajattelin vain varmistaa
ainakin tuo oma 300E muuttuu aivan eri peliksi, kun säätää vain perus säädön ke-jetistä niin rikkaalle, ettei lambda pysty korjaamaan sitä "vihreälle alueelle" toki kulutus nousee sellaiseksi, ettei viitsi pitää normaali ajossa, mutta kokeilin kuitenkin
muistakseni tuosta ei ole ollut puhetta, niin ajattelin vain varmistaa
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
ok. eli se on k-jetillä jo valmiiksi kokeile silti vähän säätää sitä, voi olla positiivisiä vaikutuksia silläkin
entäs kokeilitko sen takavakaajan poistaa/oliko mitään vaikutusta, jos poistit
ja ainahan se on hyvä/mukavaa, että muutoset vie parempaan suuntaan, sitten menee ikäväksi, kun kaikki muutokset tuntuu vievän vain vauhtia mikä tarkoittaa usein, että niillä osilla optimi on saavutettu...
entäs kokeilitko sen takavakaajan poistaa/oliko mitään vaikutusta, jos poistit
ja ainahan se on hyvä/mukavaa, että muutoset vie parempaan suuntaan, sitten menee ikäväksi, kun kaikki muutokset tuntuu vievän vain vauhtia mikä tarkoittaa usein, että niillä osilla optimi on saavutettu...
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
kuinkas ja mihinkäs se rajoitin on noissa tosiaan yleensä rakennettuJube kirjoitti: Mitenkä sen tuon kierroksen rajottimen saa poistettua
jotku aina puhuu siitä, että jos on 4 mukisen bensapumpun rele 6 mukises, niin ei kierrä riittävästi, mutta se kai vaikuttaa vasta viivellä, kun alkaa bensa loppumaan, kun pumput menee stoppiin, vai olisko se noin yksinkertainen, että se vaikuttaa myös sytkäpuolelle... sillähän siihen sais jopa liikaa kierroksia, kun sinne laittais 6 mukisen releen
vaikka epäilen kyllä itsekkin asian olevan enemmän niitä ecu:n heiniä... mutta jos sä siihen eri ruiskun laitat/kaasuttimet, niin sitten kyllä päivittää tuota sytkäpuoltakin jo samalla vaivalla, eikä tarvitse murehtia tuosta vakio rajoittimesta enää...
edit: m102 rpm rajoitin mun pitää kyllä käydä viemässä lotto
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Taas tuli käytyä pikku mutka radalla.
Kuvia ei pystynyt ottamaan koska oli pimeä, mutta tässä vielä toinen ääninäyte:
Onhan tuo ihan hyvän kuulonen?
On kyllä hassun tuntonen ajaa ku kakkosella paukuttaa aika nopsaan rajottimeen siinä missä ennen kuulu "woooooooommmmmmm" ja kolmosta niin "booooooo"
Cossun bensapumpun rele on tulossa, siinä rajoitin 7100rpm!
E: Topic luettu 7487 kertaa
Kuvia ei pystynyt ottamaan koska oli pimeä, mutta tässä vielä toinen ääninäyte:
Onhan tuo ihan hyvän kuulonen?
On kyllä hassun tuntonen ajaa ku kakkosella paukuttaa aika nopsaan rajottimeen siinä missä ennen kuulu "woooooooommmmmmm" ja kolmosta niin "booooooo"
Cossun bensapumpun rele on tulossa, siinä rajoitin 7100rpm!
E: Topic luettu 7487 kertaa
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Ja taas mennään
Eikä tämä kuulkaas ole pelkästään nuorten hommaa, yli 70-vuotias naapurin isäntä kävi kyydissä ja ajamassa Viikonlopuksi auto lainaan kun lapsenlapset tulee käymään!
Eikä tämä kuulkaas ole pelkästään nuorten hommaa, yli 70-vuotias naapurin isäntä kävi kyydissä ja ajamassa Viikonlopuksi auto lainaan kun lapsenlapset tulee käymään!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Soittelin R-koneistukseen.
Meinasivat että ei paljoa pysty vakionokkaa työstämään, koska on hyrdaulisesti säätyvä venttiilikoneisto
Elikkä topic is:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 796#562796
Meinasivat että ei paljoa pysty vakionokkaa työstämään, koska on hyrdaulisesti säätyvä venttiilikoneisto
Elikkä topic is:
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 796#562796
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Soitinpa myös Rintakarin Erkille, joka sai heti palvelusta 10+++ pisteet verrattuna muihin paikkoihin missä palvelu oli enemmän tai vähemmän ylimielistä
Erkillä oli myös kokemusta asiasta ja meinas, että voi tehdä venttiilikoneistoon sellaiset palat että alkaa pelaamaan.
Nokka siispä lähtee Erkille
Erkillä oli myös kokemusta asiasta ja meinas, että voi tehdä venttiilikoneistoon sellaiset palat että alkaa pelaamaan.
Nokka siispä lähtee Erkille
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
nämä on aina näitä ikäviä yllätyksiä, joita tulee vastaan hyvien ideoiden jälkeen luulis niiden mekaanisten nostajien sopivan sinne hydraulisten tilalle, jos vain jostakin löytyy tai sitten ne pitää vain tehdä sinne
W124 300E -89 "päivityksessä", W124 200E -91 huilimassa, S124 E250TD -94 ajossa
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
"Dieselit pitävät terävää ihmiskorvalle sopimatonta kolinaa, jota ei pystytä vaimentamaan millään. Sen sijaan bensiinimoottorin peltipakosarjan mukavaa ja pehmeämpää porinaa on ilo kuunnella. Tämä on ehkäpä merkittävin ero bensiinin ja dieselin välillä, jonka takia dieselit kannattaa jättää rahtilaivojen ja työkoneiden voimanlähteeksi."
Vaikka mekaanisen koneiston saisikin paikoilleen niin nokan aihio pitäisi olla kuitenkin erilainen
Eiköhän se Erkki tee hydraulikoneistoon semmoset prikat että toimii kun oli tehnyt sellaisia aikaisemminkin ja toimivaksi todennut!
Meinas että noilla eväillä saadaan milli tai vähä reilu nostoa lisää ja asteita noin 280
Eiköhän se Erkki tee hydraulikoneistoon semmoset prikat että toimii kun oli tehnyt sellaisia aikaisemminkin ja toimivaksi todennut!
Meinas että noilla eväillä saadaan milli tai vähä reilu nostoa lisää ja asteita noin 280
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
epäilisin että joudut ruiskua säätään kun "imu kasvaa", tiiä häntä mutta epäilisin näin.
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Nokka on nyt irti ja "varanokka" paikoillaan muuten mutta oli eripaksuinen kierre nokan päässä niin nokkapyörä ei ole vielä kuin hollilla!
Onko tuo paksumpi kierre 14mm ja samalla nousulla mitä ohkasempi?
Tuommoset sovitukset se oli seppä koululla taikonu kiskoihin:
Yllättävän kevyt rakenteiset nuo Mesen vakiokiskot, oletin että painaa varmaan 28kg/kpl, mutta eihän nuo paina juur mitään
Vaan siitä ois pitäny ottaa video miten kuskinpuolen kisko irtos vakiopenkin pohjasta
tdt leka:
Kaasarit tulloo enskaudeksi, mutta katotaan nyt mitä saadaan irti näillä eväillä mitä tällä kaudella on käytettävissä...
Onko tuo paksumpi kierre 14mm ja samalla nousulla mitä ohkasempi?
Tuommoset sovitukset se oli seppä koululla taikonu kiskoihin:
Yllättävän kevyt rakenteiset nuo Mesen vakiokiskot, oletin että painaa varmaan 28kg/kpl, mutta eihän nuo paina juur mitään
Vaan siitä ois pitäny ottaa video miten kuskinpuolen kisko irtos vakiopenkin pohjasta
tdt leka:
Kaasarit tulloo enskaudeksi, mutta katotaan nyt mitä saadaan irti näillä eväillä mitä tällä kaudella on käytettävissä...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Nokka lähti tänään Rintakarille!
Tosiaan meinas, että reilu milli lisää nostoa, asteita noin 280 ja overlappia lisää, että josko tuolla jokunen hepo irtoais?
Penkeistä lisää kuvia illalla kun saan ruuvattua paikoilleen...
Tosiaan meinas, että reilu milli lisää nostoa, asteita noin 280 ja overlappia lisää, että josko tuolla jokunen hepo irtoais?
Penkeistä lisää kuvia illalla kun saan ruuvattua paikoilleen...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Nyt ois Sparcot paikoillaan ja testilenkki ajettu.
Ajamista tosin häritsi sankka "utu" kun on tuota pakkasta -33 astetta
Alkaa tuntua tuo auto jo pikkuhiljaa "omalta"
Seuraavaksi on mietintämyssyssä hydraulisen käsijarrun hankkiminen...
Ajamista tosin häritsi sankka "utu" kun on tuota pakkasta -33 astetta
Alkaa tuntua tuo auto jo pikkuhiljaa "omalta"
Seuraavaksi on mietintämyssyssä hydraulisen käsijarrun hankkiminen...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kävin vielä iltapuhteeksi upottamassa pakoputkea hieman syvemmäle puskuriin ja pirrasin myös pokkauksen pois pöntön kohdalta.
Samalla otin takavakaajasta koiranluut pois, eli nyt on vakaaja pois pelistä...
Vaan mistä saa halvimmalla sen hydraulisen käsijarrun
Vaakamalli taitas olla sopivin tuohon koska sen sais tarpeeksi lähelle vaihdekeppiä ettei tarvi "takapenkiltä" alkaa ettimään kahvaa
Ois meinaan oikeasti aika tarpeellinen tuo käsijarru kun tulee kolmosella täyttä laukkaa kohti neulansilmää niin sais vetää paaaaaljon pidempään hanat auki mitä nyt
Samalla otin takavakaajasta koiranluut pois, eli nyt on vakaaja pois pelistä...
Vaan mistä saa halvimmalla sen hydraulisen käsijarrun
Vaakamalli taitas olla sopivin tuohon koska sen sais tarpeeksi lähelle vaihdekeppiä ettei tarvi "takapenkiltä" alkaa ettimään kahvaa
Ois meinaan oikeasti aika tarpeellinen tuo käsijarru kun tulee kolmosella täyttä laukkaa kohti neulansilmää niin sais vetää paaaaaljon pidempään hanat auki mitä nyt
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
meinaakko että se nopeuttaa ajoa kun vetäset poikittain auton?
mitä jos teet ite sen hydrauli kässärin, vedät taakse menevän jarruputken sisälle, ostat takamoottori skoodan kytkimen pää sylinterin ja paat sen siihe jerru putken väliin.onhan siinä vähä työtä ku joutuu ite tekeen kiinnikkeet ja kahvan
mitä jos teet ite sen hydrauli kässärin, vedät taakse menevän jarruputken sisälle, ostat takamoottori skoodan kytkimen pää sylinterin ja paat sen siihe jerru putken väliin.onhan siinä vähä työtä ku joutuu ite tekeen kiinnikkeet ja kahvan
Tiedän omiin tarpeisiini riittävästi, loput kokeillaan.
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
w201 2.5st ralliauto
w210 200CDI
w124 250touring diesel
EX:
500SEL
300SE nivalan jaoksen pojat risti Sheikiksi
w123 om602
w123 om 617a 7mm hx40 341hp
+monia muita
Kyllä nopeuttaa koska nyt tulee aina höllättyä liian aikasin kaasua kun pyörii mielessä että jos se kuitenkaan ei lähde luistoon ja menee suoraan penkkaan niin se on sitte traktorihommia saaha pois, 124:ssa kun on tosiaan tuo "käsijarru" mitä ontdt leka kirjoitti:meinaakko että se nopeuttaa ajoa kun vetäset poikittain auton?
Eli toisinsanoen omassa tapauksessani se nopeuttaa ajoa!
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Mietin tässä että paljonkohan on tullu EK kilometrejä kun mittari näyttää mitä sattuu...
Aika tarkalle 250 litraa on ajettu bensaa eli oisko jotain 500-600km
Aika tarkalle 250 litraa on ajettu bensaa eli oisko jotain 500-600km
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
- Messerschmitt
- Mersumies
- Viestit: 1370
- Liittynyt: To 30.03.2006 14:04
- Paikkakunta: Utajärvi / Oulu
Luuppalan kaaret oli pojat laittaneet tuohon jokkis romuun 6:ssa tunnissa kahteen mieheen. Kannattava hankinta ennen sitä käsijarrun laittoa, kaatuu jossakin vaiheessa varmasti tämäkin
Kaaret saapi 250 € + lähetyskulut.
Kaaret saapi 250 € + lähetyskulut.
MersuMies kolmannessa polvessa..........
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900