Japen W115 projektit, -70 katsastettu

Kaikki 25+ vuotiaita Mersun mallisarjoja koskeva keskustelu.
Vastaa Viestiin
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Japen W115 projektit, -70 katsastettu

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Tälläinen komistus on pihassa tällä hetkellä. 200bensa automaatti vuodelta -76.

Kuva


Auto näyttää kuvissa huomattavasti paremmalta, kuin todellisuudessa on. Etulokarit, kaikki ovet, takalokasuojankaaret ja takaluukun alla oleva pelti ovat aivan mätiä. Muuallakin maalipinnassa on kuppaa, joten koko auto on maalattava sitten aikanaan. Lisäksi Kuskin lattia menee uusiksi ja muutama muu paikka pohjaan. Toinen takatukivarsi on myös mätä. Tosin pohja on yllättävän hyvä, sillä auton mukana tulleiden dokumenttejen mukaan ruostesuojauksia on tehty 70-luvulla useita.

Tekniikassakin tuntuu pientä laittoa olevan. Käsijarrut on lopussa ja jarrukilvetkin lähes ruostuneet pois takaa. Automaattiryyppy ei toimi, joten pilotilla käyntiin. Alapallonivelistä puuttuvat suojakumit, ohjaus kevenikin tippakannun avulla merkittävästi. Koneessa ja laatikossa on öljyvuotoja, mutta toiminta on sinänsä kunnossa.

Kuva
Kuva


Hyvää autossa on sen tiedossa oleva historia ja täydellisyys. Huoltokirja löytyy vuoteen 2002 ja nyt kokonaisajomäärä on 177Tkm todistettavasti. Lisäksi auto on täysin alkuperäinen listoiltaan ja osiltaan, mitään ei varsinaisesti puutu. Kyljet ovat aivan suorat ja kaikkialta huokuu hyvä pito. Auto on uutena myyty Ruotsissa ja ollut siellä vuoteen 2002 asti.

Autossa on leimaa huhtikuun alkuun ja pidän sen nyt toistaiseksi ajossa siihen saakka. Sitten alkavat peltityöt takakaarien osalta. Ovet menevät etulokasuojien kanssa vaihtoon myös. Mutta aloitetaan nyt vaikeammasta ja katsotaan, mihin kyvyt ja hermot riittävät. Onneksi näihin saa osia hyvin. MR-kelpoiseksi tuskin jaksan työstää. Tekniikkakin saattaa vaihtua uudempaan mahdollisesti.
Viimeksi muokannut JP74, Ma 22.08.2011 19:19. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Harvinaista, että kuvissa on huonompi kuin todellisuudessa. Tähänasti oon nähny vaan toisenlaisia kuvia, joissa kohde on paremmannäköinen kuin todellisuudessa - mutta hyvä niin.

Eihän tuossa mitä. Ota nyt aluksi kunnon pesut kaikkiin paikkoihin, pikku myllytys ja hyvät vahat pintaan, niin siitä se lähtee, ja näkee että mitä ylläreitä vielä löytyy.

Ensimmäisinä pisteosina voisit hankkia ne jo perinteeksi tulleet mussutuksenkohteet, eli teräsrunkoiset pyyhkijät. :lol:
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Olen aika varma että kun peset tuon konehuoneen ja jynssäät sen harjalla ja pensselillä yms niin siitä tulee siisti kohtuuvaivalla.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
Olli Lajunen
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1222
Liittynyt: Ti 29.04.2003 00:05
Paikkakunta: Yppäri

Viesti Kirjoittaja Olli Lajunen »

Siitä se lähtee, homma ei varmaan lopu kesken jos nyt ennenkään ei lie tekemisenpuute iskenyt! :lol:

Aika veikeän näköiset nuo lampunpesurit, toimiiko ne?
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05
Exä: W202 220 -96
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12614
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

nyt meni vähän ohi, auton maalipinta täysin loppu ja konehuone ruosteessa, ekat toimenpiteet mitä ehdotetaan on myllytys vahauksella ja konehuoneen pesu :lol: ei kait sii muuta ku auto osiks ja uusiks 8)
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2850
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Konehuone näytti luonnossa ilman salamaa olevan ihan normikunnossa. Siistin siitä saa pesulla ja tiivisteiden vaihdolla, übersauberiin tarttee sitten laittaa jo aikaakin.

Pohja huolestuttaa. On piru merrassa Jape jos rintapellissä ja tukipalkeissakin on ruostetta, niinkuin epäilen etupohjien ollessa huonona. Rälläköitävää ja hitsattavaa on sitten oikeen todella, noita paikkoja mitä kuvassa..

Kuva

P.S. Lattian tukipalkkejakin saa sitten tilaamalla! :roll:
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

epk kirjoitti:nyt meni vähän ohi, auton maalipinta täysin loppu ja konehuone ruosteessa, ekat toimenpiteet mitä ehdotetaan on myllytys vahauksella ja konehuoneen pesu :lol: ei kait sii muuta ku auto osiks ja uusiks 8)
Itsekin yllättynyt monesti siitä, miten väsyneen pinnan saa vielä elvytettyä kunnon jynssäämisellä. Ja kun pesee paikat puhtaiksi irtopaskasta, niin silloinhan se vasta lopullinen totuus tulee esiin, että mitä sitä missäkinkohtaa on.

Itse olen aina omat projektit alkanut siitä, että pesee ja pesee ja pesee sitä pinttynyttä pskaa pois, ennenkuin rupeaa mitään purkamaan ja roplaamaan.

Ja onhan se itsellekin mukavampaa turata puhtaiden vempainten kanssa, olkoonkin sitten vaikka purkuun menossa.

Mutta jos nyt joku haluaa saada kaikki irtokivet silmillensä, kaikki lenkkiavaimet pikeen ja hiekkaiseen vaseliiniin ja kaikki paikat törkyiseksi viidessätoista minuutissa, niin olkaa hyvä vaan....
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12614
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

juu toki kun ruvetaan purkamaan niin painepesurilla ja liuottimella kaikki pois mikä lähtee, kiinnitti tuo puleeraaminen vähän huomiota, kun jo kuvista paistaa ruoste reikiä sieltä täältä, ei se siitä parane... vahamyyjä kylläkin tyytyväinen väärään suuntaan hukatusta rahasta :D
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

No tuo kuvan konehuone on aika lähellä sitä mitä omassani oli kun auton ostin. Tässä alemmassa linkissä näkyy miltä konehuone näyttää jo pesun ja kevyen hinkkauksen jälkeen, ja on tosiaan vielä pahasti kesken.
http://koti.welho.com/aaptervi/220/kone.jpg
Äänieristeessä oleva maalitahra on toki hinkattu pois jo, vielä pitäisi liimata se paikalleen. Tällästä konetilaa ihan turha rempoa palasiksi niin että auto seisoo kuukausia tai vuosia. Nimittäin sillonhan auto ei ole ajossa. 123/124 ei ole vaihtoehto.
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Kyllä tarkoitus on pestä ja putsata pohja sekä konehuone ennen purkua. Mulla on käytettävissä ulkona oleva yksipilariautonosturi, jossa hommaa on hyvä tehdä. Painepesurilla pääsee hyvin auton alle. Taka-akselisto pudotetaan alas ja putsataan ja kunnostetaan irtaallaan. Konehuone vaatii myös maalauksen alustavasti, joten moottori-laatikko nostetaan ylös myös. Kaikki pikkuosat ovat pintaruosteessa ja ne pitää hiekkapuhaltaa ja maalata.

Toki hommassa on vaara, että osat hukkuvat, niimpä pakkaamiseen pitää panostaa. Sisustuksen saan lämpöiseen tilaan jemmaan, jossa ei ole hiiriä.

Pintapelleistä ainoastaan katto menisi myllyttämällä, mutta jos muu auto maalataan, niin pakko sävyeron takia tuokin on laittaa.

Aikaahan tässä menee varmasti vuosi pari, riippuu vähän mitä muuta projektia pukkaa. Peltiosien hankinta on jo alkanut, Jusa82:lta odotellaan jo lähetystä :D
Avatar
epk
Valvoja
Valvoja
Viestit: 12614
Liittynyt: Pe 04.04.2003 15:13
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

Aapo.T kirjoitti:No tuo kuvan konehuone on aika lähellä sitä mitä omassani oli kun auton ostin. Tässä alemmassa linkissä näkyy miltä konehuone näyttää jo pesun ja kevyen hinkkauksen jälkeen, ja on tosiaan vielä pahasti kesken.
http://koti.welho.com/aaptervi/220/kone.jpg
Äänieristeessä oleva maalitahra on toki hinkattu pois jo, vielä pitäisi liimata se paikalleen. Tällästä konetilaa ihan turha rempoa palasiksi niin että auto seisoo kuukausia tai vuosia. Nimittäin sillonhan auto ei ole ajossa. 123/124 ei ole vaihtoehto.
sellainen pieni ero vaan että sulla ei osat ruosteessa konehuoneesta ? :D
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Projektin konkreettinen aloitus tapahtui tänään. Hitsasin takaluukun pohjaan yhden isohkon paikan ja se jäikin ainoaksi. Positiivista oli huomata, että varapyöräkotelo on täysin ehjä, vaikka yleensä näistä pohja puuttuukin. Vedenpoistoreikä on ollut auki. Samalla korjasin äänenvaimintimen vieressä olevan kantatun pellin, kun oli hiukan reikäinen. Luulisi kestävän näiden korjausten, kun käytin 2mm peltilootua. Tällä vahvuudella teen myös muut paikat pohjaan, jos ei ole kovin pahoja taivutuksia. Tämäkin pelti taipuu, kun kaasupillillä vetelee punaiseksi ja alasimen kanssa muotoilee.

Wannabee katsastusmiehen innolla löysin pohjasta ja sisälokareista kymmenkunta reikää, mutta kaikki olivat melko pieniä. Kuskinlattia palkkeineen onkin paremmassa kunnossa, kuin pelkäsin. Sinänsä oli viimeinen hetki pelastaa tämä w115, sillä pvc muovi oli irtoillut monesta kohtaa. Monessa paikkaa irronneen muovin alla oli ruostetta, mutta onneksi myös peltiä. Ovet ovat vielä huonommat, kuin aluksi näyttivät, toisaalta takakaaret ovatkin kovemmat, kuin luulin.

Tekniikan puolella suunnitemana on laittaa keulille nurkassa makaava w202/210:ssä käytetty om604 16v dieselkone 124:n automaatin kanssa, mekaanisella syöttöpumpulla toki. Konehuone alaosastaan ahdas. Öljypohja on osuttava juuri oikeaan paikkaan kahden palkin väliin. Samoin omat haasteensa tulevat imusarjan ja öljynputsarin kanssa. Konehuoneessa oleva viisto tukirauta on pahasti edessä alustavien mittausten perusteella. Oman haasteensa luo kaasuvivusto kickdownvaijereineen yms. Uudemmalla dieseltekniikalla tästä tulee mukava kesäkäyttö/harrasteauto.

En mielestäni enää pilaa mitään tekniikanmuutoksella, sillä tämänkuntoiset w115:et ovat jo vuosia olleet paalissa. Nyt saadaan yksi pystäri pysymään liikenteessä vielä pitkään!

Kuvia laitan, kunhan foorumin päivitykset aikanaan valmistuvat. Saa sitten tallentaa suoraan tänne ilman linkityksiä.
Avatar
Sami H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1052
Liittynyt: Ke 28.01.2004 14:30
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Sami H. »

Onnea vaan uuden auton johdosta. Oli muuten aika näpärällä, etten käyny tota hakemassa meiän pihaan ennen sua ;) Hyvä, että pääsi hyvään kotiin. Tsemppiä vaan projektille!
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.

KuvaKuva
1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
Avatar
joop79
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1772
Liittynyt: Ke 14.01.2004 14:36
Paikkakunta: Keminmaa

Viesti Kirjoittaja joop79 »

Ruottissa ne on survonu OM606:sia noihin pystäreihin. En tiä kuinka paljon on joutuneet leikkomaan peltejä, että mahtuu??? Eli kait se 604 mahtuu sinne kätevästi :lol:
MersuMies kolmannessa polvessa..........


w114/8 -71
w123 -82
s124 -93
s212 -2011
s202-94 autokrossi peli
s124 useita (jokkis kilpureita)
Yamaha XSR 900
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Projekti nytkähti taas eteenpäin. Peräpään ruostevauriot olivat tiedossa, mutta aivan näin pahalta tilanne ei kuitenkaan aluksi vaikuttanut. :shock: Kaaret ja koko takapää on jo joskus kertaalleen korjattu ja peitetty pakkelilla. Sinänsä ammattileipurin tekemä, kun päällisin puolin suurin osa ruosteesta oli piilossa. Pintapeltien alla ei ollut jäljellä oikeastaan yhtään mitään.

Onneksi korjauspaloja on tarpeellinen määrä jemmassa, sisälokasuojien korjauspaltkin tulivat KL:n kautta tilattua, tulevat todella tarpeeseen. Homma jatkuu peräpeilin vaihdolla, mersun alkuperäinen palikka on jo tallilla.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut JP74, Ti 07.12.2010 08:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2850
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Ollaanko näissä kuvissa pystärin perännitkahtamisen syntysijoilla! :shock:
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Avatar
Aapo.T
Valvoja
Valvoja
Viestit: 4661
Liittynyt: Ti 29.04.2003 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Aapo.T »

Jos lattiat ehjät niin ei se tosta vielä nitkahda. Omista autoista oon tehny semmosen havainnon että jos ton takakaaren hitsaa liian ylös niin se hankaa oveen kiinni :twisted:
W114.011 250 1974 M130.923
W115.010 220 1969 M115
http://www.flickr.com/photos/zenitmania/
Avatar
ThaBandit^
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 243
Liittynyt: La 25.03.2006 16:35

Viesti Kirjoittaja ThaBandit^ »

Eimuutakun Keep up the good work! 8) Kyllä siitä vielä peli tulee, pitää vaan näyttää mikkiliimaa tarpeeksi. :twisted:
[img]http://i110.photobucket.com/albums/n98/ThaBandit_FIN/allekirjotus.jpg[/img]
Avatar
Petteri Kivimäki
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2850
Liittynyt: Pe 06.04.2007 12:51
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Petteri Kivimäki »

Sitten kun (en sano jos!) auto on valmis niin ostan sulle takalasiin sellaisen kotimaisuustarran!

Jo toinen omaa pystäriprojektiani selkeästi huonompi lähtökohta. Alkaa oma projektini tuntua sunnuntaipuuhastelulta.

Tuossa kuva vesipuhkusta:

Kuva

Jos oman projektini aloittaisin alusta, niin lähtisin liikkeelle ihan purkuhommista ja noin pitkälle: ei tulisi seitsemää yllätystä vastaan myöhemmässä elämässä..
W246 "Kaasukoppi" B200 2015
W108 "Satakasi" 250S Automatic 1967
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Hommaa on pikku hiljaa tehty. Taka-akselisto on irrotettu ja purettu, jotta pyöränkoteloita pääsee paremmin tekemään. Pohjaa on hitsattu ankarasti, vaikka välillä meinaa usko loppua.
Nuffield56
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 294
Liittynyt: Su 29.03.2009 13:44

Viesti Kirjoittaja Nuffield56 »

Kannattaa nyt olla tarkkana sen perän korkeuden kanssa, laita vaikka tuki taakse, joka kannattaa peräpäätä.
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Projekti edistyy taas sen verran, että hommasin varaosa-auton.

Takatukivarret on aivan lahot, ne saan varaosa-autosta. Samoin ehjät ovet löytyvät nyt omasta takaa ja hyvät h4 umpiot. Mielessä on käynyt, että voisin käyttää sinkissä nuo tukivarret ja takakelkan, olisipa edes jokin osa sitten lähes ikuista ruostetta vastaan. Samoin voisi kunnostaa valmiiksi etuakseliston, kun nyt on vaihto-osa olemassa. Varaosa-auton kyydissä oli laatikko, jossa on uudet ylä- ja alapallonivelet, sekä kaikki muutkin pallonivelet. Apurungon kiinnityspuslat sain lahjoituksena eräältä vanhemmalta mersun mieheltä. Enää puuttuu työpanosta raakasti...
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Re: Japen W115 projekti (pohja lähes hitsattu)

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Projekti on polkenut pitkään paikoillaan. Viimeiset kaksi ja puoli kuukautta on mennyt lähinnä hohhaillessa. Taka- ja etuakseliston osat olivat ensin 6 viikkoa hiekkapuhalluksessa ja sama tahti tuntuu jatkuvan pulverimaalaamossa. Kaikki tukivarret on siis hiekkapuhallettu, sekä myös muita alustan rautaosia. Osiin tulee pintakäsittelyksi pulverimaalaus ja paikoilleen asennetaan sitten uudet puslat ja kaikki pallonivelet eteen ja taakse.

Auto on tarkoitus saada rullaavaksi vuoden vaihteessa ja siirrettyä omaan talliin kotipihaan. Jos sais sitten vähän vauhtia peltitöihin, kun voisi vähän helpommin keretä talliin iltaisin.
Avatar
jusa82
Mersumies
Mersumies
Viestit: 2229
Liittynyt: Ti 14.09.2004 21:50
Paikkakunta: Koski TL

Re: Japen W115 projekti (pohja lähes hitsattu)

Viesti Kirjoittaja jusa82 »

Ovet paikallaan jo?

Parin viikon päästä saat viimeisen oven.
203 cdi
123 200 d mr

+ n. 20 muuta mb autoa ja pari kontio-sisua

w115/123 osia coupesta farmariin-JATKUVASTI TARJOLLA
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Re: Japen W115 projekti (pohja lähes hitsattu)

Viesti Kirjoittaja JP74 »

jusa82 kirjoitti:Ovet paikallaan jo?

Parin viikon päästä saat viimeisen oven.
Ei tokikaan pitkiin aikoihin. Ne pitää maaluuttaa irrallaan ennen asennusta. Samoin etulokarit, konepelti, takaluukun kansi yms.
Avatar
Sami H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1052
Liittynyt: Ke 28.01.2004 14:30
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: Japen W115 projekti (pohja lähes hitsattu)

Viesti Kirjoittaja Sami H. »

Hyvä siitä tulee. Kiva lukea näitä projektijuttuja ja vaikka sulla ei homma etene nopeesti, ei sen väliä. Hiljaa hyvä tulee. Niin näissä meikäläisenkin hommissa käy, että välillä on tosi hidasta, kun illat on vähissä, jolloin mitään ehtii tekemään. Pitäis vaan olla malttia.
Kahta en vaihda - merkkiä ja vaihdetta.

KuvaKuva
1990 300 E aut. Rauchsilber | 1979 220 D aut. Kaledoniengrün
kepa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 295
Liittynyt: Ma 02.06.2008 08:03
Paikkakunta: Orimattila

Re: Japen W115 projekti (pohja lähes hitsattu)

Viesti Kirjoittaja kepa »

Onkos projekti edennyt yhtään?
w639 4x4
w129
w126
w124 x 2kpl
w123 x 3kpl (yksi lang malli)
Avatar
JP74
Turbospesialisti
Turbospesialisti
Viestit: 2778
Liittynyt: To 17.06.2004 06:59
Paikkakunta: Palokka

Re: Japen W115 projekti (pohja lähes hitsattu)

Viesti Kirjoittaja JP74 »

kepa kirjoitti:Onkos projekti edennyt yhtään?
Projekti hyytyi lumien tulon myötä. Taka-akselisto on kunnostettu irtaallaan, uudet puslat, laakerit ja jarrut on paikoillaan, osat maalattuna. Kunhan kevät tulee, niin hommat jatkuu, lämmintä tallia kun ei ole käytössä. Osat on hankittuna, työpanosta vaan vaaatii. Jospa tuo olisi vuoden sisällä ajossa taas?
Avatar
Antti S
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 421
Liittynyt: Ke 25.06.2008 09:23
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Japen W115 projekti (pohja lähes hitsattu)

Viesti Kirjoittaja Antti S »

JP74 kirjoitti: Taka-akselisto on kunnostettu irtaallaan, uudet puslat, laakerit ja jarrut on paikoillaan, osat maalattuna.
Oisko kuvia taka-akselin kunnostuksesta? Itellä varmaan joskus sama edessä.

Tsemppiä projektiin, kevät tulee nopeammin kuin arvaakaan :)
Kesäautot: 300D autom -80, W123.130 ja C280 -99
Projekti: 230.6 Lang -75 W114.617 rattiautomaatti
Odottaa & varaosiksi 240D 3.0 -75 W115.114 rattiautomaatti, 200 -72 W115.015, 230.6 -75 W114.615, 200D/280 -72 W114.060 (raato), 240D Lang -75 W115.119 (raato), 240D autom -75 W115.117
Muita: VW Kupla -66, Sonderbus -65 ikuisuusprojekti, Vespa Commerciale -70 yms
Vastaa Viestiin