![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2449980.jpg)
Auto näyttää kuvissa huomattavasti paremmalta, kuin todellisuudessa on. Etulokarit, kaikki ovet, takalokasuojankaaret ja takaluukun alla oleva pelti ovat aivan mätiä. Muuallakin maalipinnassa on kuppaa, joten koko auto on maalattava sitten aikanaan. Lisäksi Kuskin lattia menee uusiksi ja muutama muu paikka pohjaan. Toinen takatukivarsi on myös mätä. Tosin pohja on yllättävän hyvä, sillä auton mukana tulleiden dokumenttejen mukaan ruostesuojauksia on tehty 70-luvulla useita.
Tekniikassakin tuntuu pientä laittoa olevan. Käsijarrut on lopussa ja jarrukilvetkin lähes ruostuneet pois takaa. Automaattiryyppy ei toimi, joten pilotilla käyntiin. Alapallonivelistä puuttuvat suojakumit, ohjaus kevenikin tippakannun avulla merkittävästi. Koneessa ja laatikossa on öljyvuotoja, mutta toiminta on sinänsä kunnossa.
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2466245.jpg)
![Kuva](http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2466248.jpg)
Hyvää autossa on sen tiedossa oleva historia ja täydellisyys. Huoltokirja löytyy vuoteen 2002 ja nyt kokonaisajomäärä on 177Tkm todistettavasti. Lisäksi auto on täysin alkuperäinen listoiltaan ja osiltaan, mitään ei varsinaisesti puutu. Kyljet ovat aivan suorat ja kaikkialta huokuu hyvä pito. Auto on uutena myyty Ruotsissa ja ollut siellä vuoteen 2002 asti.
Autossa on leimaa huhtikuun alkuun ja pidän sen nyt toistaiseksi ajossa siihen saakka. Sitten alkavat peltityöt takakaarien osalta. Ovet menevät etulokasuojien kanssa vaihtoon myös. Mutta aloitetaan nyt vaikeammasta ja katsotaan, mihin kyvyt ja hermot riittävät. Onneksi näihin saa osia hyvin. MR-kelpoiseksi tuskin jaksan työstää. Tekniikkakin saattaa vaihtua uudempaan mahdollisesti.