Me ajellaan tommosella hybridi hirviöllä.
Hulluutta on monenlaistaaadolf kirjoitti:Just![]()
Niin minäkin muuten mutta eipä kestä musta versio ko. maalista kuin 400 asteeseen astij4ki kirjoitti:No joo ite olisin maalannu mustakas, mutta eipä tuo paljoa näy.
sunbeam kirjoitti:Omassa jäärata lintassa lyhensin kääntövarsia 20mm ja samalla suoristin niitä,kaartoharitus pienenee.joop79 kirjoitti:Miten toteutit tuon nopean ohjauksen????
Poikki ja migillä kiinni ne on valuterästä ei valurautaa
kyllä lankussa pyörät kääntyy ihan riittävästiPetehri kirjoitti:Mersussa on rajoitettu navan kääntyminen, eli nopea ohjaus ei vaikuta siihen. Toki toppareita muokkaamalla saa kääntyvyyttä lisää.
Juu kyllähän mersussa pyörät kääntyy. Huonona puolena oikeastaan on renkaiden asento ääriasentoon käännettynä. Siis jos ajetaan kovaa poikittain renkaat linkussa pyörät ei enään otakkaan maahan kiinni ihan "niinkuin pitäisi". Tämä enemmänkin ongelma drifting touhuissa asfaltilla eikä niinkään jos koitetaan ajaa KOVAA jääradalla.napa kirjoitti:mulle ei yhtäkkiä tule mitään muuta merkkiä vastaan, joka tarjoaa samat "kääntökulmat" etupyörille, kuin mersu
Volvo 240/740 antaa aika kovan vastuksen tässä suhteessa, sen verran tullut lainailtua aikoinaan äitin autoanapa kirjoitti:
mulle ei yhtäkkiä tule mitään muuta merkkiä vastaan, joka tarjoaa samat "kääntökulmat" etupyörille, kuin mersu
Varret tulivat minulle valmiina sellaiselta taholta mitä ilman tässä koko projektissa oltaisiin vielä alkutekijöissä!Sami T kirjoitti:Lyhensit siis kääntövarsia 20mm?
Juu, eihän se hauskinta ole mutta ylivoimaisesti parhaat ajat tulee rivipyörinPetehri kirjoitti:Rivipyörää, rivipyörää!!! opasti mullekkin joskus yksi kokenut ratin vääntäjä, kun jääradalla vedin poikittain sen edessä.
Putki on kuvissa runkoa vasten, eli ylemmäksi ei saa muuten kuin pirraamalla peltiäPetehri kirjoitti:Kolositko takapuskuria putken kohdalta, että sait sen tarpeeksi ylös?? Näyttäisi vaan kuvassa jotenkin roikkuvan!?