210 automaatti-ilmastoinnista

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
noonse
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 30.11.2009 09:59
Paikkakunta: Kiiminki

210 automaatti-ilmastoinnista

Viesti Kirjoittaja noonse »

Onko tietoja voiko/onko mahdollista em. ilmastointiin tehdä jonkinmoista läppien kalibrointia tai vastaavaa?

Laturi sippasi ajossa ja virrat loppui, jonka jälkeen tuntuu että jalkatilaan ei tule kunnolla ilmaa.

Lieneekö oikein että 420E bensa on tosi viileä sisätiloiltaan näin talvisin vaikka moottori kyllä lämpenee... :cry:
Avatar
aadolf
Mersumies
Mersumies
Viestit: 598
Liittynyt: To 22.03.2007 15:28
Paikkakunta: pohjois-savo kaavi

Viesti Kirjoittaja aadolf »

no ainaki tuo muijan ajokki E430 lämpennöö hyvästi ja suht nopeesti, ja on autom.ilm. :roll:
Avatar
juhape
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1018
Liittynyt: Ti 28.10.2003 21:27
Paikkakunta: Pieksämäki

Viesti Kirjoittaja juhape »

Kyllä tarkenee E420:ssä jos vaan moottori lämpenee sinne 80 asteeseen.
Puhaltaakos se kunnolla? Ettei vaan raitisilmasuodattimet olis tukossa.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
Avatar
Mika.T
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 8789
Liittynyt: Pe 17.10.2003 19:47

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

voi olla kiertovesipumppu sökö jos ei lämpö riitä komentosillalle.
noonse
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 7
Liittynyt: Ma 30.11.2009 09:59
Paikkakunta: Kiiminki

Viesti Kirjoittaja noonse »

juhape kirjoitti:Kyllä tarkenee E420:ssä jos vaan moottori lämpenee sinne 80 asteeseen.
Puhaltaakos se kunnolla? Ettei vaan raitisilmasuodattimet olis tukossa.
Lämpenee mittarin mukaan reiluun 80 asteeseen ja ilmastoinnin mukaan moottorin lämpö 83 astetta joten sen pitäisi riittää. Raikkaritkin otin kokeeksi pois ettei nekään vaikuta.

Pitää käyttää se kiertovesipumppu käsissä.
Vesqju
Mersumies
Mersumies
Viestit: 583
Liittynyt: Ma 04.10.2004 18:51
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vesqju »

noonse kirjoitti:
juhape kirjoitti:Kyllä tarkenee E420:ssä jos vaan moottori lämpenee sinne 80 asteeseen.
Puhaltaakos se kunnolla? Ettei vaan raitisilmasuodattimet olis tukossa.
Lämpenee mittarin mukaan reiluun 80 asteeseen ja ilmastoinnin mukaan moottorin lämpö 83 astetta joten sen pitäisi riittää. Raikkaritkin otin kokeeksi pois ettei nekään vaikuta.

Pitää käyttää se kiertovesipumppu käsissä.
Mitenkäs tuon lämpötilan ilmastoinnista näkee.. :?: :shock:
S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13746
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Vesqju kirjoitti: Mitenkäs tuon lämpötilan ilmastoinnista näkee.. :?: :shock:
Automatti-ilmastoinnilla painaa jotain 5 sekuntia sitä REST-nappia niin tulee ne diagnoositiedot näkyville. Taisi olla niin että lämpötilan säätimistä saa selattua eri antureiden tiedot.
Vastaa Viestiin