Kyllä tarkenee E420:ssä jos vaan moottori lämpenee sinne 80 asteeseen.
Puhaltaakos se kunnolla? Ettei vaan raitisilmasuodattimet olis tukossa.
MB E280 CDI 4Matic -07 AMG-Look
Ford Focus Trend Wagon -11(Vaimon auto)
Zetor 6245 + Quicke 520 etukuormaaja -89
David Brown 996 -76
MF 35 -59
Tunturi Super Sport -85
Ja vielä Stiga Park 12 HST -90 :)
juhape kirjoitti:Kyllä tarkenee E420:ssä jos vaan moottori lämpenee sinne 80 asteeseen.
Puhaltaakos se kunnolla? Ettei vaan raitisilmasuodattimet olis tukossa.
Lämpenee mittarin mukaan reiluun 80 asteeseen ja ilmastoinnin mukaan moottorin lämpö 83 astetta joten sen pitäisi riittää. Raikkaritkin otin kokeeksi pois ettei nekään vaikuta.
juhape kirjoitti:Kyllä tarkenee E420:ssä jos vaan moottori lämpenee sinne 80 asteeseen.
Puhaltaakos se kunnolla? Ettei vaan raitisilmasuodattimet olis tukossa.
Lämpenee mittarin mukaan reiluun 80 asteeseen ja ilmastoinnin mukaan moottorin lämpö 83 astetta joten sen pitäisi riittää. Raikkaritkin otin kokeeksi pois ettei nekään vaikuta.
Pitää käyttää se kiertovesipumppu käsissä.
Mitenkäs tuon lämpötilan ilmastoinnista näkee..
S 212 350 CDI A T Avantgarde Sport 2011
EX S 211 320 CDI A T 2003
EX 320 STW V6 Avantgarde 2000
EX S 202 C 220 CDI A 2000 Esprit selection
EX S124 300 TDTurbo automatic -91
EX w123 300 Turbodiesel -84
EX w123 300 D -79
EX w123 300 D -81
Kahta en vaihda, toinen on MERSU ja toinen on
Vesqju kirjoitti:
Mitenkäs tuon lämpötilan ilmastoinnista näkee..
Automatti-ilmastoinnilla painaa jotain 5 sekuntia sitä REST-nappia niin tulee ne diagnoositiedot näkyville. Taisi olla niin että lämpötilan säätimistä saa selattua eri antureiden tiedot.