mbklubin urakka

Mallit, ominaisuudet, varusteet, kokemukset jne.
touhottaja
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5730
Liittynyt: To 08.05.2008 21:29

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

mistäs sitä kirjaa vois kysellä ostaa "Tampereen seudulta" :roll: taikka keneltä voisin ostaa sen :lol:
mullon pelkkiä romuja vaan
teinitähti
Mersumies
Mersumies
Viestit: 596
Liittynyt: Ke 21.07.2004 17:38

Viesti Kirjoittaja teinitähti »

Tuli tilattua ittelle alfameriltä toi kirja........inasen alle 51€ jäi hintaa kuluineen......kirja infossa hinta lähemmäs 80€ :shock:
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

touhottaja kirjoitti:mistäs sitä kirjaa vois kysellä ostaa "Tampereen seudulta" :roll: taikka keneltä voisin ostaa sen :lol:
Tampereen suunnalla - Kangasalla - kirjaa myy Mobilia ja Vehoniemen Automuseo (48 eur). Etenkin Suomen M-B Klubin jäsenten kannattaa kysellä opusta Tampereen jaospäälliköltä (A-P Lällä).

Myyntihinnoissa on aikamoista vaihteluväliä. Akateeminen kirjakauppa hinnoitteli sen pahimmillaan liki 80 euroon. Kannattaa kysellä Alfamerista tai yllä olevista mestoista. Klubin jäsenet saavat kirjaa jäsenhintaan (30 eur). Myynti tapahtuu klubin tapahtumissa tai kirjaa voi tiedustella oman alueen jaospäälliköiltä.
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
jokus
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 263
Liittynyt: La 05.11.2005 20:19
Paikkakunta: helsinki ja välillä joensuu

Viesti Kirjoittaja jokus »

Siellähän oli tuttuja autoja.Hieno opus suhteuttaen onnettoman kokoiseen kielialueeseemme.
Avatar
Esa H.
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3619
Liittynyt: To 18.12.2003 11:02
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Esa H. »

teinitähti kirjoitti:Tuli tilattua ittelle alfameriltä toi kirja........inasen alle 51€ jäi hintaa kuluineen......kirja infossa hinta lähemmäs 80€ :shock:
http://www.alfamer.fi/johtotahti-suomen ... 20118.html
w220 S320 -99
Ford Escort Turnier -82 (MR)
Lincoln Continental Mark V Coupe Cartier Edition -77 (MR)

ex-w210 200cdi -00
ex-w124 200D -92
ex-w114 250 -76
ex-c107 450SLC -74 (MR)
mesejosa450sel
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 5
Liittynyt: Ma 04.01.2010 01:27
Paikkakunta: helsinki

upea kirja

Viesti Kirjoittaja mesejosa450sel »

selasin varmaan 3 - 4 kertaa joululoman aikana...itte ihailen eritoten w107 ja w116 ja w123.124.201.126 korisia mersuja
ei ajokorttia mutta jos joskus on Niin Olisi mersuja
Zinovjev
Mersumies
Mersumies
Viestit: 599
Liittynyt: Su 13.05.2007 22:59

Viesti Kirjoittaja Zinovjev »

Onko kirjalla ISBN-numeroa?

Paikallinen kirjakauppias on kanssa mersumiehiä ja voisi innostua, kun lykkään isbn:n kouraan ja käsken tilata.
Avatar
katja74
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 499
Liittynyt: La 16.09.2006 21:47
Paikkakunta: Ivalo/ Levi

Viesti Kirjoittaja katja74 »

Zinovjev kirjoitti:Onko kirjalla ISBN-numeroa?

Paikallinen kirjakauppias on kanssa mersumiehiä ja voisi innostua, kun lykkään isbn:n kouraan ja käsken tilata.
Tässä ISBN-numero 978-952-92-6339-4
W110 -62, R107 -81, S124 -89, W203 -02,
Avatar
jerrijee
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 153
Liittynyt: Pe 29.08.2008 20:53
Paikkakunta: toivakka

Re: mbklubin urakka

Viesti Kirjoittaja jerrijee »

Trae kirjoitti:Mb-klubin jätti urakka valmistui, johtotähti suomen teillä -kirja ilmestyi. Upea kirja,kiitokset tekijöille!
Btw.mikäs mersun paku on klubilla klubi autona?
Ex Lintta w124 250D -86

Opel astra hb 1.6i 8v -96
Avatar
Timo L.
Moderator Admin
Moderator Admin
Viestit: 14210
Liittynyt: Ti 11.03.2003 19:16
Paikkakunta: Savonlinna

Re: mbklubin urakka

Viesti Kirjoittaja Timo L. »

jerrijee kirjoitti:
Trae kirjoitti:Mb-klubin jätti urakka valmistui, johtotähti suomen teillä -kirja ilmestyi. Upea kirja,kiitokset tekijöille!
Btw.mikäs mersun paku on klubilla klubi autona?
L 319, vai oliko se nyt O 319 eli tehtaan bussiversio.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
2000 E 430 T 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

MiHe kirjoitti:Uusimmassa moottori-lehdessäkin oli juttu teitin aikaansaannoksesta...
Niin näkyi olevan. Oikean ammattini ja kutsumukseni puolesta olen ihan otettu lehtiartikkelin otsikosta. :wink:
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: mbklubin urakka

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

Timo L. kirjoitti:
jerrijee kirjoitti:
Trae kirjoitti:Mb-klubin jätti urakka valmistui, johtotähti suomen teillä -kirja ilmestyi. Upea kirja,kiitokset tekijöille!
Btw.mikäs mersun paku on klubilla klubi autona?
L 319, vai oliko se nyt O 319 eli tehtaan bussiversio.
Taitaa olla papereiden mukaan L 407. Rajatapaus. Vuonna 1963 mallimerkinnät muuttuivat: L/O 319 D -> L/O 405 ja L/O 319 (bensiini) -> L/O 407. Klubin auto ei ole kait virallinen Omnibus-malli, vaan Suomessa koritettu L-mallinen (Tampereen vpk:n entinen miehistönkuljetusauto).
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

mahtava kirja.
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Aku P
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 6736
Liittynyt: Ti 18.03.2003 09:04
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Aku P »

Yep. Nyt se on täälläkin, Turun jaospäälliköltä hain illemmalla. Julmetusti tietoa ja kiva, kun mukana on vähän aina myös maailman menoa.

Erityisesti olen tiiraillut runsasta kuvitusta, mahtavia löytöjä -- erityisesti ihmetyttää vanhimpien kuvien määrä. Kaikesta sitä onkin kuvia otettu ja myös hoksattu lähettää, esimerkiksi se otos jossa keltaista w116:aa vedetään ylös jumista. Ei pelkkää pintakiiltoa ja mainospotrettia.

Kiitoksia 8)
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220SeB -64 edelleen projekti...

EX BMW 520i -84
EX MB 190 -89
EX MB 300TE 4matic -89
EX Land Rover Discovery Tdi -97
Avatar
Avantgarde
Mersumies
Mersumies
Viestit: 815
Liittynyt: Ma 25.08.2003 14:55
Paikkakunta: lappeen Ranta

Viesti Kirjoittaja Avantgarde »

Mobiliasta ostettu yksi viimeisistä ... 48 €
Exät mersut: R550, C207, C220T, CL 500, S211 Kompressor, E270cdi TA, E240TA, E220TA, G300E, C180
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

Aku P kirjoitti:Yep. Nyt se on täälläkin, Turun jaospäälliköltä hain illemmalla. Julmetusti tietoa ja kiva, kun mukana on vähän aina myös maailman menoa.

Erityisesti olen tiiraillut runsasta kuvitusta, mahtavia löytöjä -- erityisesti ihmetyttää vanhimpien kuvien määrä. Kaikesta sitä onkin kuvia otettu ja myös hoksattu lähettää, esimerkiksi se otos jossa keltaista w116:aa vedetään ylös jumista. Ei pelkkää pintakiiltoa ja mainospotrettia.

Kiitoksia 8)
Tämäkin oli kiva palaute. Kiitos. Tuo W116-jumikuva on tosiaan hyvä. Sehän ilmentää osuvasti näitä tehtaan testiporukan kommelluksia suloisessa Suomessa. Todellista human touchia. 8)

Erityisen koskettavana pidän otsikon "Rallia 280 E:llä" -otsikon alla olevaa kertomusta sivulla 328, siis sitä, jossa kerrotaan tehtaan rallihuoltomiehistöön kuuluneen kaverin "vapaista nopeuksista" Suomen teillä. :shock:
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
kepa
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 295
Liittynyt: Ma 02.06.2008 08:03
Paikkakunta: Orimattila

Viesti Kirjoittaja kepa »

Itse tilasin kanssa ton kirjan on kyllä todella hyvä. Toivotaan että joku tulee sitä myymään mersupäiville :)
w639 4x4
w129
w126
w124 x 2kpl
w123 x 3kpl (yksi lang malli)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Juha K. kirjoitti:Erityisen koskettavana pidän otsikon "Rallia 280 E:llä" -otsikon alla olevaa kertomusta sivulla 328, siis sitä, jossa kerrotaan tehtaan rallihuoltomiehistöön kuuluneen kaverin "vapaista nopeuksista" Suomen teillä. :shock:
joo oliko w114 jolla oli mittariin ajettu vajaa 220kmh jossaki kouvolan tienoillla tms.. nykymittapuullahan siitä rapsahtaisi poliisitutkinta jos sellasia julkituo :D
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

Sergey kirjoitti:
Juha K. kirjoitti:Erityisen koskettavana pidän otsikon "Rallia 280 E:llä" -otsikon alla olevaa kertomusta sivulla 328, siis sitä, jossa kerrotaan tehtaan rallihuoltomiehistöön kuuluneen kaverin "vapaista nopeuksista" Suomen teillä. :shock:
joo oliko w114 jolla oli mittariin ajettu vajaa 220kmh jossaki kouvolan tienoillla tms.. nykymittapuullahan siitä rapsahtaisi poliisitutkinta jos sellasia julkituo :D
Tämä taisi olla W123. 280 E oli vielä vuoden 1982 mittapuun mukaan tehokas auto. Mieleen on syöpynyt kuva TM:sta tai TL:sta, jossa oman aikansa johtaja-autokoeajossa ollut 280:nen on parkkeerattu poliisi-Saabin eteen. Kovakulkuinen Twincam-Mersu herätti poliisien mielenkiinnon.

Em. kirjan tarinassa poliisin edustaja totesi, että virkavallan Volvo saavutti 170 km/h nopeuden, mutta Mersu vain etääntyi, joten nopeuden on täytynyt olla n. 200 km/h.
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Onko kirjan tekoon osallistunut Esa Ritari se jolla on/oli valkoinen r107 500SL porvoossa? (Vanha koulututtu siin tapaukses)
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Sergey kirjoitti:Onko kirjan tekoon osallistunut Esa Ritari se jolla on/oli valkoinen r107 500SL porvoossa? (Vanha koulututtu siin tapaukses)
Henkilöhakemistosta voi katsoa.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Noname
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 372
Liittynyt: Ke 21.02.2007 20:49
Paikkakunta: Espoo

Loistavaa työtä !

Viesti Kirjoittaja Noname »

Nyt kirja luettu kannesta kanteen.

Tekijöille suuri kiitos sillä koko kirjasta jää päällimmäisenä mieleen asiantuntemus. Mitään ei ole arvailtu vaan pohjalla on puhdas fakta ja haastattelut on todella hyviä.

Kirja etenee vuosi vuodelta eteenpäin peilaten oman aikansa elämää ja tunnelmia. Kirjassa esitellään MB:n malleja tyylikkäästi henkilöautosta traktoriin ja toki tuodaan myös niiden tyyppivikoja rehellisesti esille.

Kirjasta voi ihan aidosti olla ylpeä. Hyvä että vuosikymeniä vanhat jutut jää nyt kirjoihin ja kansiin elämään vieläpä parhaiden asiantuntijoiden kommentoimana. Kukapa niistä paremmin tietäisi kuin henkilö joka on itse ollut bisneksessä mukana tai kädet rasvassa korjaamolla. :wink:

Suosittelen kirjaa kaikille. Hinta/laatusuhde todella hyvä. Jos on pakko haukkua jotain niin kirja painaa ihan liikaa.
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Loistavaa työtä !

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

Noname kirjoitti: Jos on pakko haukkua jotain niin kirja painaa ihan liikaa.
Sen lukeminen "mukavuusasennossa" eli makuulta on työlästä :lol:
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Avatar
Sergey
Vannespesialisti
Vannespesialisti
Viestit: 12276
Liittynyt: Su 27.08.2006 17:12
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sergey »

Mesedesi kirjoitti:
Sergey kirjoitti:Onko kirjan tekoon osallistunut Esa Ritari se jolla on/oli valkoinen r107 500SL porvoossa? (Vanha koulututtu siin tapaukses)
Henkilöhakemistosta voi katsoa.
joka ei vastausta kerro...
Pajero 2005, Hullu-Pösö 2023, Skoda Citigo-e 2021
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

Sergey kirjoitti:
Mesedesi kirjoitti:
Sergey kirjoitti:Onko kirjan tekoon osallistunut Esa Ritari se jolla on/oli valkoinen r107 500SL porvoossa? (Vanha koulututtu siin tapaukses)
Henkilöhakemistosta voi katsoa.
joka ei vastausta kerro...
Esa Ritarin nimi on valokuvia käyttöömme antaneiden luettelossa. Eli osallistunut ainakin siltä osin kirjan tekoon.
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Avatar
adenauer300
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 1866
Liittynyt: Ma 14.04.2003 13:05
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja adenauer300 »

Pitäisiköhän tuo kirja nyt sitten ostaa, kun siitä niin paljon puhutaa :shock: Saiskohan sen Klubi tallilta, vai pitääkö sitä kaupasta oiken hakea?
Mersut: 1952 W186 / 1957 W180 / 1968 W108 / 1981 W123 / 1989 C126 / 2001 W210
+ prätkiä ja mopoja läjä

Kuvia romuista:

http://s253.photobucket.com/user/adenauer300/library/?page=0
Avatar
Mesedesi
Mobilisti
Mobilisti
Viestit: 3987
Liittynyt: Ma 01.09.2003 15:45
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Saa klubitallilta.
Tärkeintä ei ole vauhdin määrä, vaan miltä se tuntuu.
Avatar
Juha K.
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 320
Liittynyt: La 22.03.2003 11:09
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Juha K. »

adenauer300 kirjoitti:Pitäisiköhän tuo kirja nyt sitten ostaa, kun siitä niin paljon puhutaa :shock: Saiskohan sen Klubi tallilta, vai pitääkö sitä kaupasta oiken hakea?
Kirjaa saa tosiaan Vesalan klubitallilta (maanantai-iltaisin). Jäsenet hintaan 30 euroa, muut 48 juroa. Kirjaa kysellään tasaiseen tahtiin. Toivottavasti painos on loppu ennen kesää. :wink:
Exät: 220b -64 (W111); 230B -69 (W114); 200B Aut. -83 (W123); 190E 2.0 -89 (W201); E300 Turbodiesel -97 (S210); E 200D -94 (W124); 300SEA -89 (W126) ja Vespa SS 180cc -67 sekä nykyiset: 250 S -66 (W108); 300 TDT -92 (S124) ja C 220 CDI T Avantgarde -08 (S204).
Johto(tähti)ajatus: "Sydämellä on syynsä, joita järki ei tunne" (Blaise Pascal)
Avatar
HMK
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 415
Liittynyt: To 30.11.2006 22:30
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja HMK »

Kirja on todella hyvä ! Kun tämän arkisen hälinän ja kiireen jälkeen ottaa kirjan käteen ja alkaa tutkiskella Mersujen historiaa niin siinä kyllä paha maailma unohtuu vähäksi aikaa. Kiitoksia vain kaikille ketkä ovat kirjan takana, olette luoneet hienon teoksen.
Pitkä rimpsu entisiä joista ainakin kuusi Mersua.
Nykyiset
GLK 220 cdi Emäntä ajelee
ML 270 cdi Allekirjoittanut ajelee
MB 312 Frankia Reissu auto
SLK 230 Kompressor Kesä auto
Avatar
Noname
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 372
Liittynyt: Ke 21.02.2007 20:49
Paikkakunta: Espoo

Farmari mersuja ?

Viesti Kirjoittaja Noname »

Huomasin että Veholla on ollut kuvista päätellen huoltoautoina pulla- ja pystylamppumersusta farmariversiot. :shock:

Saiko sellaisia tehtaalta vai onko ne kesties jossain pajalla tehty erikseen ?

Toivottavasti joku tietää totuuden kun en ole sellaisia ennen nähnyt missään.
Maailmassa on kahdenlaisia autoja. On uusia Mersuja ja käytettyjä Mersuja. =D
ex. MB W211 E270 cdi Elegance `04
ex. MB W202 C280 Ésprit ´95 Imperial Red.
Vastaa Viestiin