Eli sattuipa tuossa kovien pakkasien aikaan kun starttailin autoa ja painoin kytimen pohjaan, että pedaali jäi pohjaan ja jäi täysin"lerpuksi".
Asiaa tutkittuani totesin että kytkinnesteet ( jarrunesteet ) olivat vuotaneet pihalle kytkimen työsylinterin juuresta, eli siitä mistä se on kiinni vaihdelaatikossa.
Koska en tunne työsylinterin anatomiaa sen tarkemmin, kysynkin onko toi sylinteri tohjona vai voiko toi johtua siitä että"tiiviste" työsylinterin ja laatikon välillä on hajonnut?Vaikka ei kai sinne ite lootaan enään pitäisi mitään nesteitä mennä?
S124 kytkinnesteet työsylinterin juuresta pihalle
S124 kytkinnesteet työsylinterin juuresta pihalle
S124 200T -87
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 263
- Liittynyt: La 05.11.2005 20:19
- Paikkakunta: helsinki ja välillä joensuu
Osta molemmat,työsylinteri ja pääsysylinteri ja samalla vaihtuu nesteet;maksaisivatkohan ne esim. motonetissä yhteensä viitisenkymppiä.Aika helppo vaihtaa jos vaan vähänkin olet ropannut autoja..Muistelen että 4-loviseen oli laatikon pään työsylinteri helppo vaihtaa kun taas 5-lovisessa tila oli ahtaampi.Korjatkaa parempimuistiset.