no nyt se teki sen taas. eli nyt pakkasilla kun on ajellu puhallin aina puhaltamassa kuumaa ja semmosia 10km pätkiä niin ei ole ollut ongelmia.
mutta kun ajaa moottoritiellä 110km/h 30km siivua niin lämmöt nousevat normaalisti 90 asteeseen ja sitten tärähtää yht äkkiä miltei tappiin. kun tämän oon huomannu niin oon laittanu puhaltimen täysille kuumaa niin lämmöt laskee heti 80 asteeseen.
tuon se teki kerran ja vaihdoin heti termostaatin ja luulin että vika meni ohi.
mutta eilen teki sen taas. missähän vois olla vikaa?
sen tiedän että kannen välistä vuotaa öljyä etu päästä juuri termari kotelon päälle jonkun verran. että kannen tiiviste olisi vaihdoin tarpeessa.
mutta vettä tuo ei syö eikä kerää liikaa painetta säiliöön. eikä myöskään öljyt ja vedet sekoitu.
pitkästi ja sekavasti selitetty mutta ite en heti keksiny vikaa. voisko se olla muussa kuin uudessa motonetin termarissa..
w124 250d -90 autom. lämpö ongelmia!
w124 250d -90 autom. lämpö ongelmia!
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
Kylähän tällä foorumilla kirjoittevilla näyttäis valtaosalla olevan vahva käsitys että vain Vehon myymät termarit on kunnollisia/luotettavia.
Lähtikö jäähdyttimen flekti pyörimään?
Lieneekö autossasi sähkö- vaiko viskoflekti.
Eihän syylärin edessä ole peitettä?
Nesteen pakkaskestävyys riittävä?
Lähtikö jäähdyttimen flekti pyörimään?
Lieneekö autossasi sähkö- vaiko viskoflekti.
Eihän syylärin edessä ole peitettä?
Nesteen pakkaskestävyys riittävä?
W124 300D 4-matic -88
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
S124 300TE 4-matic -89
S124 300TE 4-matic -91
S124 E300 4-matic Turbodiesel -95
S211 E500 4-matic -04
Massey Ferguson 35 -57
Kawasaki KZ 1100 ST
Yamaha Grizzly 700 FI
Mustang HT-67
Ihan samaa tekee minullakin mutta kyllä se on paremminkin maadoitusvika.
Tuossa joku topikki
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ari+hyppii
Tuossa joku topikki
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ari+hyppii
flekti tuossa pyörii koko ajan.tese kirjoitti:Kylähän tällä foorumilla kirjoittevilla näyttäis valtaosalla olevan vahva käsitys että vain Vehon myymät termarit on kunnollisia/luotettavia.
Lähtikö jäähdyttimen flekti pyörimään?
Lieneekö autossasi sähkö- vaiko viskoflekti.
Eihän syylärin edessä ole peitettä?
Nesteen pakkaskestävyys riittävä?
oli peite ennen termarin vaihtoa.
-30 kestää nesteet.
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
mutta vettä tuo ei syö eikä kerää liikaa painetta säiliöön. eikä myöskään öljyt ja vedet sekoitu.jerrijee kirjoitti:Sotkeeko öljyjä ja jäähytinnesteitä?
Siis onko ylimäärästä painetta jäähdytysjärjestelmässä?
w123 -82 om602turbo
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
t2 711 -90 with huge ferrari
toyota hilux 4x4 -88
vw kupla -72
Scubaru
- ThaBandit^
- Vakiokalustoa
- Viestit: 243
- Liittynyt: La 25.03.2006 16:35