3,7 v airmaticilla

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Pönde
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 48
Liittynyt: Ma 21.02.2005 21:57
Paikkakunta: Helsinki

3,7 v airmaticilla

Viesti Kirjoittaja Pönde »

..ja 100tkm. Exäni oli w220-02 320 cdi. Jäi perjantaina uuden isännän hoiviin pohjanmaalle. Sellaisen, joka tarvittaessa voi hommata 10 samanlaista kerralla. Paljastui kahvipöytään siirryttyämme. Hieman hikoilutti lukea tuota matic-keskustelua..Itsellä auto pelasi kuin ajatus koko ajan, kun sen omistin. Viime syksynä käytin Rollella testerissä ja kaikki oli kunnossa edelleen. Tietysti mieltä kaihersi, ett joku päivä ajan siihen 120:lla oleviin kuoppiin niin, että kolinat ja öljyt ovat silmillä.
Sopivasti S lähti kuitenkin, tilalle tuli E300tdt-97, jossa haasteet ovat tavan tampiolle paljon järkevämmät. :D Ikimuistoiset 100tkm takan ja kaihoten muistelin illansuussa auton hiljaista kyytiä!
Pende
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 13779
Liittynyt: Pe 25.07.2008 21:26
Paikkakunta: Finland Proper

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Toivottavasti 220:n kyyti unohtuu pikapuolin. Tuota kuoppaan ajo kommenttia vaan jäin miettimään, miksi siitä Airmaticista olisi tullut öljyt pihalle, et varmaan tarkoita ABC:tä, tarkoitatko että moottorin öljypohja ottaa kiinni kun jousipalje tyhjenee? Mitenkäs sitten käy kun se 210:n jousikuppi irtoaa? Sama kai se on kumpi jousi lopsahtaa, veikkaisin että ei ihan vatsalleen mene kumpikaan?

Hieno pelihän se 300TDT on sekin, viihtyisiä kilometrejä vaan sille.
Vastaa Viestiin