Komia peli, ehkä hieman tiputtaa, hienommat vanteet ja takavalot vaihtoon niin sehän on erittäin komia Tosin jos oma olisi niin olisi W124 E-keula, eikä tuo nykyinen, mutta kyllä se tuollakin on hieno
Samat muutokset on mielessä. Vanteet toimii talvivanteina erittäin hyvin (ja ku sai halvalla 5.50e). E-keula sopii näihin kyl tosi hyvin ehkä ens kesänä.
jooo plussaa tosta keulasta se että on toi sumaripuskuri.
Yllättävän hyvin käy vaikka ei oo mersua nähnykkää.
Täs olis kuvia mun mesestä, ei todellakaan hienoin, mutta silti
Tarkotuksena olis vähä siistiä ulkonäköä jossain vaihees AMG-korisarjalla, 17-18" vanteilla, kromipeileillä, madallussarjalla, taka valoja pitäis tummentaa, eteen hommata uudet umpiot+xenonit
Ihan vakio lyhdyt pitäs olla, enkä ite oo maalaillu.. Uudet vanteetki tohon jo ois mut en viitsi talvirenkaille laittaa.. Eli kun lumet sulaa niin näkö vähän kohentuu
R129 300SL vm-92
Ex- C124 230ce vm-89
Mielipiteeni on selvä, joten älä sekoita minua tosiasioilla!
http://s801.photobucket.com/albums/yy29 ... imetn2.jpg
Tuollainen cupee tuli ostettua pari viikkoa sitten. Tarkotus olis laittaa talveksi seisontaan ja kohentaa ulkonäköä mieluisemmaksi. Etupuskurista paikata jonkun aikaisemman omistajan tökerösti tekemät sumareiden paikat (rälläkällä tehty). Pakoputkisto vaihtaa alkuperäiseen (aikaisemmin olut itse tehty tuplaputkisto välivaimentimesta taakse päin, mutta toinen ulostulo tipahtanut pois) jotta putki jää mahdollisimman piiloon. Mahdollisesti vaihtaa takavalot. Ja mahdollisesti myös etuvalot. Sitten sisustaan kans jotain pientä. Niin ja jotku siistit kesävanteet pitää myös hankkia.
votsi kirjoitti:http://s801.photobucket.com/albums/yy29 ... imetn2.jpg
Tuollainen cupee tuli ostettua pari viikkoa sitten. Tarkotus olis laittaa talveksi seisontaan ja kohentaa ulkonäköä mieluisemmaksi. Etupuskurista paikata jonkun aikaisemman omistajan tökerösti tekemät sumareiden paikat (rälläkällä tehty). Pakoputkisto vaihtaa alkuperäiseen (aikaisemmin olut itse tehty tuplaputkisto välivaimentimesta taakse päin, mutta toinen ulostulo tipahtanut pois) jotta putki jää mahdollisimman piiloon. Mahdollisesti vaihtaa takavalot. Ja mahdollisesti myös etuvalot. Sitten sisustaan kans jotain pientä. Niin ja jotku siistit kesävanteet pitää myös hankkia.
Hieno coupe, "tuunaa" hillitysti, niin tuosta tulee loistava.
Hieno coupe, "tuunaa" hillitysti, niin tuosta tulee loistava.
Aika harmaa tuo alaosa? Vähintään törmäyslistat mustiksi, siistimpi vielä jos koko alaosa?
Kalajoella pyöriny muutaman eri omistajan toimesta vuosia. Jäikö vielä samalle kylälle?
No low rev diesels just "KAMMIO POWER" +7000RPM
www.tarvikemotti.com
Aika harmaa tuo alaosa? Vähintään törmäyslistat mustiksi, siistimpi vielä jos koko alaosa?
Kuinkas tummat nuo etuikkunat on? Laughing
Maalaus on mahdollisesti edessä joskus tulevaisuudessa.. Ja nuo sivulasien tummenukset taitaa mennä niin että nuo pienemmät on 25:lla ja isommat 35:lla
Kalajoella pyöriny muutaman eri omistajan toimesta vuosia. Jäikö vielä samalle kylälle?
juu mulla kävi sama ajatus mielessä aluks mutta kyl niihin silmä tottu ja alkaa näyttämään jostain kulmasta jo ihan mukavaltakin ne on vaan niin onnettomat nuo mersun vakiovalot minun mielestä.
nyt on xenonit noissa projektoreissa, niistä tuli ihan mukavat ajella
Näin se on että silmä tottuu ja makuasioista ei voi kiistellä. Vilkut vielä tummemmaksi niin istus nuo rojektorit paremmin.
Nuila vakio valoila ei näe kyllä helvettiäkään. Varsinki pohjosemmassa ku välimatkat on pitempiä ja tiet pimeitä. Ja porot ja muut elukat vielä sinne pyörihmään. Niin pakko olla lisävalot!
Sergey kirjoitti:Tää mun reilusti alle tonnin lautaakaan ei oo tääl näkyny aikasemmi ja eihä kaikki oo nähny ko. topikkia joten laitetaa seki tänne.
...
Väittäisin että on siistein alle 1500€ lankku suomessa (jep, mukana hinnassa on verot ja katsastus)
No kyllä saattaa arvaus osua hyvinkin oikeaan. Kyllähän tollasella vois talvet ajella...
Mersuharrasteet:
W219 CLS 350
C124 230 CE (Vuodesta 2003)
C124 230 CE (projekti)
C208 CLK 230 Kompressor
C209 CLK 240
Muut harrasteet:
Porsche 911 (993 Gemballa)
Ford Mustang Cobra 1997
Mitsubishi Eclipse 1997 "Fast & Furious lookkeri"
Jaguar XJ6 Sovereign 1996
EMW R35 vm. 1955
Jouns kirjoitti:Pistetäämpä nyt tännekkin vähän omasta kuvia..
Mielettömän nätti on kyllä. Oikeastaan ainoa, josta on sanomista, ovat etuvalot-vilkut- yhdistelmä. Eivät oikein natsaa toisiinsa.
Vilkut on tummennettu, koska sopii noitten tuossa kuvassa paikalla olevien tummien valojen kanssa..kylkivilkut on pitänyt päivittää tummiin mutta enpä oo saanu vielä aikaiseksi ja tosiaan keulatähti vähän muuttumassa kanssa ensi kesäksi..
...ja meikäläisen mielstä sopi tosi hyvin noin
Mitkä vanteet Jounsin mersussa alla?
vanteet on RH ZW2 10x17 ja 8,5x17
W639 120cdi -07 facelift
Ex w211 320 cdi -03
Ex w638 v 2.3 td -98
Ex w124 Mb 300 DT -94
Ex w124 250 D -87
Ex w124 300 D -88